ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
27.246 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2024)
Βγάζοντας την ισχύ του σε μια κλειστή διαδρομή θα υπάρξουν κάποιες κλίσεις, ελεγχόμενες και προβλεπόμενες θα λέγαμε, όπως στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας.
2 Φωτογραφίες »

Βγάζοντας την ισχύ του σε μια κλειστή διαδρομή θα υπάρξουν κάποιες κλίσεις, ελεγχόμενες και προβλεπόμενες θα λέγαμε, όπως στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας.

Tο MG 3 μπαίνει σε μια κατηγορία που το Yaris hybrid παίζει χωρίς αντίπαλο. Και μπαίνει δυνατά, με μια τιμή άκρως ανταγωνιστική και 7 χρόνια εγγύηση που θα βάλει σε σκέψεις αυτόν που ψάχνει την καλύτερη για την τσέπη του αγορά. Τα 200 άλογα είναι το «τυράκι», όμως σε αυτήν την κατηγορία επίκεντρο έχει η κατανάλωση και ο all around χαρακτήρας και έπειτα έρχεται το 0-100 και το fun to drive. Σε κάθε περίπτωση, κατεβαίνει δυνατά.


Η ανάρτησή του στοχεύει στην ποιότητα κύλισης και είναι αρκετά απορροφητική και ήσυχη, χαρίζοντας υψηλά επίπεδα άνεσης ακόμα και στους κακοφτιαγμένους ελληνικούς δρόμους.
2 Φωτογραφίες »

Η ανάρτησή του στοχεύει στην ποιότητα κύλισης και είναι αρκετά απορροφητική και ήσυχη, χαρίζοντας υψηλά επίπεδα άνεσης ακόμα και στους κακοφτιαγμένους ελληνικούς δρόμους.


+ Κατανάλωση, τιμή, εγγύηση 7 ετών, κινητήρας-επιδόσεις, εξοπλισμός, φάρδος πίσω καθίσματος
- Αέρας για το κεφάλι, επίδοση φρένων 


 
Τεχνικά χαρακτηριστικά MG3 hybrid+ 194 PS
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.490
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Πολλαπλός ψεκασμός + Αυτοφ. υβριδικό
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 102/6000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 128/4500
Iσχύς ηλεκτροκινητήρα 136/4500
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 250/-0-3400
Συνδυαστική ισχύς 194/-
Συνδυαστική ροπή 425/-
   
Κιβώτιο-Μετάδοση  
Τύπος κιβωτίου Αυτόματο Υβριδικό Κιβώτιο 3 σχέσεων
Κίνηση Στους 4 τροχούς
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,9
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,1
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 5,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 170
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.285
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή (WLTP) 4,4
Μέση δοκιμής 5,8
Ρεζερβουάρ (λτ.)/Μπαταρία (kWh)* 36/1,83 (0,92 ωφέλιμη)
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 100
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή MG3 hybrid+ 194 PS
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */-
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός *
Πίνακας Οργάνων/Οθόνη αφής Ψηφιακός 7 ιντσών / έγχρωμη αφής 10,25 ιντσών
Κάμερα * (οπισθοπορείας)
Cruise control * (Adaptive)
Ζάντες αλουμινίου -
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 7 χρόνια
Έκδοση Excite
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι MG3 hybrid+ 194 PS
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 41,7
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.510/1.520
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 148
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 10,5
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,2/69,5
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 195/55 R16
Μάρκα ελαστικών δοκιμής Kumho Solus HS63
Διαστάσεις (εκ.)* MG3 hybrid+ 194 PS
Κεφάλι οδηγού 72
Κεφάλι πίσω 1
Πλάτος εμπρός 1390
Πλάτος πίσω 1350
Πόδια πίσω 86
Χώρος αποσκευών (λτ.) 293
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.113x1.797x1.502
Μεταξόνιο 2.570
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο MG 3, μικρό υβριδικό με 194 ίππους
Σελίδα 2Σχεδίαση: Μοντέρνο και χωρίς υπερβολές
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο και σύγχρονο με επαρκείς χώρους
Σελίδα 4Κινητήρας: Δυνατές επιδόσεις και αρκετά χαμηλή κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ένα all around καθημερινό μοντέλο
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL