Χαρακτηριστικά & συγκριτικά πλεονεκτήματα των φορτιστών
11.011 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2019)
Διαθέτουν:
Οθόνη αφής για τον εύκολο χειρισμό της λειτουργίας του φορτιστή από τον τελικό χρήστη, με προσαρμόσιμη φωτεινότητα ανάλογα με την ηλιοφάνεια καθώς και ελληνικό και αγγλικό
Γραφική απεικόνιση της κατάστασης και της πορείας φόρτισης.
Διαχείριση του φορτιστή από τον τελικό πελάτη μέσω χρήσης RFID ή κωδικού .
Νέους υποδοχείς σύνδεσης για ευκολότερο χειρισμό και πιο σταθερό κράτημα καθώς και πιστοποίηση CE.
Απομακρυσμένη παρακολούθηση και αποκατάσταση δυσλειτουργιών σε ποσοστό 65%.
Το επανασχεδιασμένο περίβλημά τους αυξάνει τη χρηστικότητα και την αξιοπιστία.
Όλοι οι φορτιστές διαθέτουν ενσωματωμένες υπηρεσίες συνδεσιμότητας (Connected Services), επιτρέποντας την απομακρυσμένη εποπτεία, διαχείριση, διάγνωση, παρακολούθηση στατιστικών και αναβαθμίσεις λογισμικού από την εταιρεία.
Ο σχεδιασμός τους είναι κατάλληλος ώστε να λειτουργούν συνεχώς παρέχοντας τη μέγιστη ισχύ τους.
Συμμορφώνονται με όλα τα σχετικά διεθνή πρότυπα, συμπεριλαμβανομένου του προτύπου EMC Class B, που απαιτείται για την ασφαλή λειτουργία σε πρατήρια καυσίμων.
Οι φορτιστές σε όλα τα πρατήρια είναι Powered by NRG, δηλαδή τροφοδοτούνται με ρεύμα από την εταιρεία του Ομίλου NRG. Η παρεχόμενη μάλιστα ενέργεια στους σταθμούς φόρτισης προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές, οι οποίες έχουν μηδενικό αποτύπωμα διοξειδίου άνθρακα.
Φιλε Χρηστος S. Μακαρι να εκανα λαθος. Ασχολουμαι με το θεμα πανω απο 4 χρονια. Οι ενσωματωμενοι φορτιστες στο αυτοκινητο λειτουργουν μονο με το εναλλασομενο ρευμα (AC) περιπου 7, ή 11 ή ακομα και 22 KW. Οταν το φορτιζεις σε «Ταχυφορτιστες» τυπου DC τυπου Chademo ή CCS τοτε λειτουργει ο φορτιστης της εταιρειας που χρησιμοποιεις. Φυσικα εξαρταται απο τις ικανοτητες του αυτοκινητου: συνθεση μπαταριας (τις καλυτερες τις εψει η Tesla αυτη την στιγμη με περιπου 250KW/kg), ποσοστο φορτισης, θερμοκρασια μπαταριας παλαιοτητα μπαταριας κ.α
Οπως και να εχει ακομα και τα καινουρια που βγαινουν φετος( e-Corsa, e208 κοκ) θα μπορουν να φορτιζουν με ταχυτητες μεχρι 100KW. Και λεω μεχρι. Αλλα αν η μεγιστη φορτιση ειναι τα 50 KW τοτε αυξανεις κατα πολυ την αναμονη στον σταθμο...Α και το κεεασακι στην τουρτα ειναι οτι ανοιξαν οι πρωτοι σταθμοι στην Γερμανια στον αυτοκινητοδρομο Α8 με ταχυτητες ως 450KW... Δηλαδη παλι στην ουρα...
50 KW οι πιο γρηγοροι ταχυφορτιστες;;!!! Ρε παιδια τι ειναι αυτα που γραφετε;! Οι φορτιστες Ionity, οπως και οι αντιστιχοι στην Αμερικη μπορουν να δινουν 350 KW! Και οπως ειναι γνωστο, αυτες ειναι οι μεγιστες ταχυτητες. Αρα υπολογιζε τουλαχιστον 1-2 ωρες για να φορτισεις καλο ποσοστο μπαταριας...
Φίλε "Κρίμα", έχω την εντύπωση πως με τα 50kw, εννοεί την ισχύ του οχήματος, όχι του φορτιστή. Όσο για τις χρεώσεις, σίγουρα θα είναι κλάσμα του κόστους της βενζίνης ή του ντίζελ. Η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να κοστίζει πάνω από 5 -10 ευρώ και μπορεί να λέω και πολλά...
Και οι χρεώσεις;
Φιλε Χρηστος S. Μακαρι να εκανα λαθος. Ασχολουμαι με το θεμα πανω απο 4 χρονια. Οι ενσωματωμενοι φορτιστες στο αυτοκινητο λειτουργουν μονο με το εναλλασομενο ρευμα (AC) περιπου 7, ή 11 ή ακομα και 22 KW. Οταν το φορτιζεις σε «Ταχυφορτιστες» τυπου DC τυπου Chademo ή CCS τοτε λειτουργει ο φορτιστης της εταιρειας που χρησιμοποιεις. Φυσικα εξαρταται απο τις ικανοτητες του αυτοκινητου: συνθεση μπαταριας (τις καλυτερες τις εψει η Tesla αυτη την στιγμη με περιπου 250KW/kg), ποσοστο φορτισης, θερμοκρασια μπαταριας παλαιοτητα μπαταριας κ.α Οπως και να εχει ακομα και τα καινουρια που βγαινουν φετος( e-Corsa, e208 κοκ) θα μπορουν να φορτιζουν με ταχυτητες μεχρι 100KW. Και λεω μεχρι. Αλλα αν η μεγιστη φορτιση ειναι τα 50 KW τοτε αυξανεις κατα πολυ την αναμονη στον σταθμο...Α και το κεεασακι στην τουρτα ειναι οτι ανοιξαν οι πρωτοι σταθμοι στην Γερμανια στον αυτοκινητοδρομο Α8 με ταχυτητες ως 450KW... Δηλαδη παλι στην ουρα...
50 KW οι πιο γρηγοροι ταχυφορτιστες;;!!! Ρε παιδια τι ειναι αυτα που γραφετε;! Οι φορτιστες Ionity, οπως και οι αντιστιχοι στην Αμερικη μπορουν να δινουν 350 KW! Και οπως ειναι γνωστο, αυτες ειναι οι μεγιστες ταχυτητες. Αρα υπολογιζε τουλαχιστον 1-2 ωρες για να φορτισεις καλο ποσοστο μπαταριας...
Φίλε "Κρίμα", έχω την εντύπωση πως με τα 50kw, εννοεί την ισχύ του οχήματος, όχι του φορτιστή. Όσο για τις χρεώσεις, σίγουρα θα είναι κλάσμα του κόστους της βενζίνης ή του ντίζελ. Η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να κοστίζει πάνω από 5 -10 ευρώ και μπορεί να λέω και πολλά...