Κινητήρες-Επιδόσεις: Κερδίζει σε επιδόσεις το Ibiza
207.507 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2019)
Κοινό σημείο των τριών μοντέλων είναι πως εφοδιάζονται με τρικύλινδρα μοτέρ, που συνεργάζονται με 5αρια σασμάν. Αναφορικά με τον τρόπο λειτουργία τους είναι πολιτισμένος, χωρίς κροταλίσματα (ελάχιστα θα ακούσετε στο Micra όσο η μηχανή είναι ακόμα κρύα) και με επαρκές τράβηγμα από χαμηλά.
Στον τομέα των επιδόσεων, το νέο Ibiza αποδεικνύεται πιο εκρηκτικό τόσο σε επιταχύνσεις από στάση όσο και εν κινήσει, μάλιστα παρά το μεγαλύτερο του βάρος. Aλλωστε διαθέτει τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή (95 ίπποι με 175 Nm ροπής, έναντι 90 με 140 για το Micra και 82 με 118 Nm για το 208).
Κοντά του σε επιδόσεις βρίσκεται το Micra, το οποίο υστερεί αρκετά μόνο στη ρεπρίζ 80-120 λόγω κλιμάκωσης κιβωτίου, ωστόσο από την άλλη είναι το πιο οικονομικό με κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. (6,6 λτ/100 χλμ. για τα 208 και Ibiza).
Τέλος, το 208 είναι το πιο αργό, κάτι που δικαιολογείται βέβαια από την χαμηλότερη ιπποδύναμη, αλλά και την απουσία τούρμπο. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτό δεν αποτελεί τροχοπέδη στις μετακινήσεις σας.