3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Μicra «βγάζει» ταλέντο και μεράκι στο στήσιμό του, με σωστό τιμόνι και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.
Στο δρόμο: Micra για ευχάριστη οδήγηση
74.451 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2017)
Το νέο Μicra «βγάζει» ταλέντο και μεράκι στο στήσιμό του, παρότι βασίζεται σε μια βελτιωμένη εκδοχή του προηγούμενου πατώματός του. Το τιμόνι έχει μια ευχάριστα βαριά, όχι υπερβολικά τεχνητή αίσθηση, χωρίς σημαντικά κενά στην «επικοινωνία» του οδηγού με τους εμπρός τροχούς και παραμένει σταθερό και ευθύβολο στον αυτοκινητόδρομο. Η ανάρτηση έχει σφικτή ρύθμιση, οι λακκούβες όμως δεν ενοχλούν όσο κι αν οι 17άρες ζάντες υπονομεύουν τις προσπάθειες του πλαισίου. Οι κλίσεις φυσικά δεν εξαφανίζονται, αλλά το Micra δεν δείχνει νευρικό ή «αγχωμένο» γενικά ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι έχει διάθεση να διορθώσει και λάθη του οδηγού. Εκτός από το στάνταρ σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, το Micra διαθέτει Intelligent Ride Control, το οποίο φροντίζει να μειώνει τις ταλαντώσεις του αμαξώματος κατά το διαμήκη άξονα, αλλά και Active Trace Control, που τσιμπάει τα κατάλληλα φρένα για να μειώνει την τάση προς υποστροφή. Τα φρένα, παρά την παρουσία ταμπούρων πίσω, παρέχουν πολύ μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης, αλλά θα θέλαμε να αντέχουν λίγο πιο πολύ σε μια γρήγορη κατηφορική διαδρομή σε σπορ ρυθμό.
Στις στροφές, οι κλίσεις του Yaris είναι αισθητές, αλλά δεν «βασανίζουν» την πρόσφυση.
Το Toyota Yaris εντυπωσιάζει με την ευελιξία του μέσα στην πόλη, αφού μπορείς να το παρκάρεις με ευκολία σε δύσκολα σημεία, ενώ έχει καλή περιφερειακή ορατότητα, χάρη και στην ψηλή θέση οδήγησης. Η τελευταία πάντως ίσως να μην βολέψει τους πάντες. Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο και με μειωμένα επίπεδα θορύβων, ενώ η ανάρτηση λειτουργεί σωστά λειαίνοντας τις ανωμαλίες. Στις στροφές, οι κλίσεις είναι αισθητές, αλλά δεν «βασανίζουν» την πρόσφυση. Έτσι το Yaris στρίβει πολύ πιο αποτελεσματικά από ότι περιμένεις. Το σημαντικότερο είναι πως ακόμη και όταν το πιέσεις δε δείχνει να χάνει την ομοιογένεια και την αυτοκυριαρχία της η ανάρτηση, ενώ το ηλεκτρικό τιμόνι έχει καλή αίσθηση και είναι ακριβές. Συγκριτικά πάντως δείχνει πιο ελαφρύ και δεν εμπνέει τόσο, όσο αυτό του Micra. Μεγάλο ατού πάντως του Yaris είναι τα δυνατά και άκρως αποτελεσματικά του φρένα, κάτι που οφείλεται και στην παρουσία δίσκων σε όλους τους τροχούς (εμπρός αεριζόμενοι).
Ο υποψηφιος οδηγος που ζηταει ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και επιδοσεις εδω θα τα βρει δυσκολα γιατι και τα δυο γιαπωνεζικα βρισκονται σε αποσταση αναπνοης μεταξυ τους. Κερδιζει το yaris με την υβριδικη εκδοση που το κανει μοναδικο ανταποδιδει το micra με τον νεοτερο και πιο ευχαριστο εξωτερικο σχεδιασμο που αρεσει....αν και στο ανανεωμενο yaris υπαρχουν αρκετες αλλαγες που το κανουν περισσοτερο συμπαθητικο. Το πακετο ασφαλειας στο toyota ειναι αξεπεραστο οπως και οι εγγυησεις της αντιπροσωπειας που του επιτρεπουν να παρει κεφαλι μαζι με το κορυφαιο ονομα του στην αγορα. Παντως η μαχη ειναι σκληρη για τον νικητη και την βλεπω αμφιρροπη στην ελληνικη αγορα...ο νεος της nissan ερχεται γεματος υποσχεσεις και κανει εντονη εντυπωση και καπου εδω αρχιζει ο αδελφοκτονος πολεμος των γιαπωνεζων για την πρωτια!
Καλά με τα Diesel, έχουν και οι δύο εταιρείες από ένα, με την βενζίνη όμως τί γίνεται ; Με ένα 900αρι τούρμπο στούς 90 ίππους το Nissan που ξεκινά στα 13.500 και με την ακριβότερη έκδοση να πιάνει τα 16.400, πάει κόντρα σε ένα Toyota 1,5 με 111 ίππους που ξεκινά στα 13.100 και στην ακριβότερη έκδοση κοστίζει 16.100. Τι πιστεύεις ότι μετράει λοιπόν, 900αρι τούρμπο με 90 ή 1,5 ατμοσφαιρικό με 111 ; Σχετικά με τα συστήματα ασφαλείας, το Toyota και στην φτηνή έκδοση έχει στάνταρ το TSS.
H Nissan με ένα 6άρι κιβώτιο θα μπορούσε να ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό διαθέτοντας ένα πανέμορφο -μέσα/έξω- αυτοκίνητο με φρεσκάδα, χώρους και ενδιαφέροντα οδηγικά χαρακτηριστικά. Μας αφήνει με ένα "γιατί?" ΜΦΧ
Ωπα παιδια, μάλλον πρέπει να κατεβάσετε το άρθρο ή να ξανακάνετε το συγκριτικό. Το diesel πέθανε, τι πράγματα είναι αυτα? Αμαρτία Μεγαλοβδομάδα να ανεβαίνει συγκριτικό με πετρέλαια!!
Απάντηση: Η άποψη μας για τα ντίζελ και τον τρόπο χρήσης τους, είναι γνωστή. Επίσης, δεν γράψαμε ποτέ ότι δεν θα δοκιμάζουμε εκδόσεις πετρελαίου. Καλές γιορτές.
μηπως να κατεβαινε το αρθρο και να βαζατε το καινουργιο yaris; γιατι συγκριση γινεται σε ομοια πραγματα, καινουργιο με καινουργιο, παλιο με παλιο...
Σχεδιαστικά μου φαίνονται ίδια... μπορεί κανείς να εξηγήσει γιατί τα γιαπωνέζικα μοιάζουν τόσο πολύ μεταξύ τους ; δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω.. το ίδιο παθαίνω και με τους σχιστομάτηδες τους Ιάπωνες..
Με βάση τα χαρακτηριστικά αλλά και την εξωτερική εμφάνιση, είναι προφανές ότι το νέο micra αποτελεί ένα καμουφλαρισμένο Renault Clio. Για κάποιους αυτό θετικό , για άλλους αρνητικό. Πλέον στοχεύει σε άλλους τομείς και όχι στην οικονομία χρήσης(λόγω αξιοπιστίας)/απόκτησης κτλ όπως τα προηγούμενα micra.
Nissan λόγω ομορφιάς, βέβαια περί ορέξεως... όχι ότι το yaris είναι κακό, κ.τ.λ.
Ψηφίζω με κλειστα ματια yaris. Γράφετε οτι και το Yaris διαθέτει αντίστοιχο πακέτο συστημάτων (Toyota Safety Sense), αλλά όχι στάνταρ στη βασική του έκδοση. Νομίζω οτι κανετε λάθος. Ειναι στανταρ εξοπλισμός σε ολες τις εκδόσεις.