Τα δύο ιαπωνικά μοντέλα εφοδιάζονται με αντίστοιχους, 4κύλινδρους turbo κινητήρες ,1,2 λτ. με παραπλήσιες τιμές ισχύος και ροπής (116 ίππους το Auris και 115 ίππους το Pulsar με ροπή 190 και 185 Nm αντίστοιχα). Και οι δύο διακρίνονται για την ιδιαίτερα πολιτισμένη τους λειτουργία, παρουσιάζοντας καλή απόκριση από χαμηλά και θετικό τράβηγμα στις μεσαίες στροφές. Το Opel Astra έχει 3κύλινδρο turbo κινητήρα 999 κ.εκ. με 105 άλογα και 170 Νm ροπής στις 1.800 σ.α.λ. Χάρη στον αντικραδασμικό άξονα η λειτουργία του δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα 4κύλίνδρα ιαπωνικά σύνολα, τη στιγμή που δείχνει εύρωστο ακόμη και στις χαμηλές στροφές. Βέβαια στις επιδόσεις δεν μπορεί να ακολουθήσει τα ισχυρότερα ιαπωνικά μοντέλα, χωρίς ωστόσο να μένει πολύ πίσω, παρά το 5άρι σχετικά μακρύ κιβώτιο. Το Auris υπερτερεί του Pulsar σε όλες τις μετρήσεις και αυτό γιατί διαθέτει πιο σφιχτή κλιμάκωση (με την 6η να είναι overdrive), ενώ είναι και πιο ελαφρύ.
στο 2 το auris εχει ψαλιδια πισω,ενω στο 8 εχει ημιακαμπτο!ποιο απο τα 2 ισχυει?