Οι, μικρού κυβισμού, βενζινοκίνητες turbo εκδόσεις των Νissan Pulsar και Toyota Auris «ορμάνε» στο αντίστοιχο Opel Astra, το οποίο θέλει να αποδείξει πως μόνο από σπόντα δεν είναι το Best Seller μικρομεσαίο της ελληνικής αγοράς.
Το Opel Astra είναι το Best Seller μικρομεσαίο της ελληνικής αγοράς και όχι άδικα, αφού παρουσιάζει έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα, που μάλιστα στην περίπτωση της βασικής βενζινοκίνητης έκδοσης συνδυάζεται με έναν ικανό 1.000άρη κινητήρα, που έχει φορολογική ασυλία κα χαμηλό κόστος χρήσης. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως τον χορό του σύγχρονου downsizing άνοιξαν οι ευρωπαίοι και έσυραν μαζί τους, έστω και ετεροχρονισμένα, τους Ιάπωνες. H Toyota έφτιαξε τον δικό της turbo κινητήρα χαμηλού κυβισμού και τον φοράει στο Auris, ενισχύοντας την πολύ καλή του εικόνα, ενώ στον ίδιο δρόμο βαδίζει και το Nissan Pulsar με αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης. Για να δούμε αν το Opel Astra εκτός από τη μάχη των πωλήσεων κερδίζει και τη μάχη στα χαρακώματα μιας συγκριτικής αντιπαράθεσης με τον mainstream ιαπωνικό ανταγωνισμό.
Το Astra κερδίζει τις οπτικές εντυπώσεις
Το 4ης γενιάς Astra εμφανίζεται πιο κομψό από ποτέ με αρκετό δυναμισμό και σωστές «αναλογίες», όντας ένα από τα ισορροπημένα σε σχεδιασμό μικρομεσαία της αγοράς σήμερα. Αρκετό «αιχμηρό» δείχνει και το ανανεωμένο Auris με τη φιλοσοφία under priority της Toyota να εκφράζεται μέσω της σχεδίασης από τις έντονες ακμές του αμαξώματος που καταλήγουν στην διαμόρφωση ενός επιθετικού και σφηνοειδούς αμαξώματος. Πιο χαμηλούς και αρκετά αναμενόμενους σχεδιαστικούς τόνους ακολουθεί το Nissan Pulsar, που ξεχωρίζει για τις καμπύλες του επιφάνειες.
στο 2 το auris εχει ψαλιδια πισω,ενω στο 8 εχει ημιακαμπτο!ποιο απο τα 2 ισχυει?