Οδική συμπεριφορά: Σκοράρουν με άνεση και ασφάλεια
58.537 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2017)
Πίσω από το τιμόνι του Astra με το νέο, ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο από ποτέ πλαίσιο, αισθάνεσαι ιδιαίτερα φιλικά και άνετα, ενώ ο κινητήρας δε θα σε κρεμάσει ουσιαστικά ποτέ. Αν πιέσεις, η πρόσφυση δεν θα προβληματίσει, ενώ τα φρένα δείχνουν αντοχή και κορυφαία αποτελεσματικότητα. Ο επιλογέας έχει θετικό κούμπωμα, αλλά το ακριβές και άμεσο τιμόνι δείχνει ελαφρύ και δεν προσφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση. Τα πολλά στάνταρ και έξτρα συστήματος ασφαλείας, καθώς και τα δυνατά φρένα αυξάνουν κατακόρυφα το αίσθημα ασφάλειας του οδηγού, που σε κάθε περίπτωση απολαμβάνει υψηλή ποιότητα κύλισης.
Από την άλλη, το Nissan Pulsar δίνει έμφαση στην παροχή άνετων και ήσυχων μετακινήσεων. Οι μαλακές ρυθμίσεις της ανάρτησης διαχειρίζονται με ευκολία το μεγαλύτερο ποσοστό των κακοτεχνιών, τη στιγμή που η ηχομόνωση κρατάει μακριά από την καμπίνα το θόρυβο από τον κινητήρα και το δρόμο. Αν πιεστεί, υποστρέφει σχετικά νωρίς, αλλά αντιδρά προοδευτικά και προβλέψιμα χάρη σε στοιχεία, όπως το μακρύ μεταξόνιο και το πακέτο συστημάτων Nissan Safety Shield. Το μόνο, που θα μπορούσε να του προσάψει κανείς είναι η κάπως άτονη συγκριτικά οδηγική αίσθηση, όπως προκύπτει από τις αυξημένες κλίσεις και το χωρίς «νεύρο» τιμόνι, που όμως «κόβει» πολύ.
Χωρίς ιδιαίτερο οδηγικό ταμπεραμέντο είναι και το Toyota Auris, ωστόσο στον ανοιχτό δρόμο προσφέρει σταθερότητα και υψηλή ποιότητα κύλισης. Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι συγκρατημένες και το κράτημα άκρως ικανοποιητικό, ωστόσο αν το παρακάνεις το ελαφρύ τιμόνι, η τονισμένη κλίση και η τάση για υποστροφή θα αποθαρρύνουν τον οδηγό. Πάντως το στάνταρ πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense θα καλύψει τα περισσότερα λάθη του υπερβολικού, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά.
στο 2 το auris εχει ψαλιδια πισω,ενω στο 8 εχει ημιακαμπτο!ποιο απο τα 2 ισχυει?