Toyota Auris 1,2 T + Σχεδίαση, ποιότητα & εργονομία εσωτερικού, κατανάλωση, άνεση & ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός, 6ετής εγγύηση - Χώροι για γόνατα πίσω και αποσκευές, λιτή εσωτερική σχεδίαση
Opel Astra 1,0 ECOTEC 105 PS + Σχεδίαση μέσα έξω, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας, χώροι, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας - Αίσθηση τιμονιού, απουσία 6ης σχέσης στο κιβώτιο
Ο fun to drive τύπος δε θα είχε ως πρώτη επιλογή κανένα από τα τρία μοντέλα, από τη στιγμή που στην κατηγορία υπάρχει ένα Ford Focus. Αν ωστόσο υποχρεωτικά έπρεπε να διαλέξει αυτό θα ήταν το νέο Astra, που χάρη στη νέα ελαφριά πλατφόρμα εμφανίζει τα πιο ευχάριστα οδικά χαρακτηριστικά.
O Value for Money τύπος θα επέλεγε χωρίς δεύτερη σκέψη το Nissan Pulsar, που με τιμή 14.990 ευρώ προσφέρει ένα καθόλα ελκυστικό και κυρίως ευρύχωρο οικογενειακό «πακέτο». Ο εξοπλισμός μάλιστα έχει όλα τα απαραίτητα, χωρίς κάποια σημαντική έλλειψη.
Ο high-tech τύπος θα έβρισκε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ικανοποίηση τόσο από το Auris με πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense, όσο και από το Astra, που προσφέρει στάνταρ την υπηρεσία OnStar. To Νissan Pulsar προσφέρει το δικό του «πακέτο» Nissan Safety Shield.
στο 2 το auris εχει ψαλιδια πισω,ενω στο 8 εχει ημιακαμπτο!ποιο απο τα 2 ισχυει?