ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το CH-R, λόγω διαστάσεων, μπαίνει σφήνα ανάμεσα στα δύο crossover της VW. 

Εντυπωσιακό σε σχεδίαση το ταμπλό του CH-R. H Τoyota φρόντισε να του δώσει και κορυφαία ποιότητα.

Υψηλή ποιότητα κατασκευής με πολύ καλά υλικά και ανάλογο φινίρισμα εμφανίζει το εσωτερικό του νέου VW TIguan.

Η διχρωμία στο εσωτερικό του T-Roc δίνει επιπλέον πόντους. Κανένα παράπονο από την εργονομία και την ποιότητα.

Στιβαρό πλαίσιο, πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι και απολαυστικό στο δρόμο είναι το νέο Toyota C-HR.

Το T-Roc είναι σταθερό, άνετο και ασφαλές στο δρόμο, προσφέροντας παράλληλα και καλή αίσθηση στον οδηγό του.

Σταθερό και ασφαλές αποδεικνύεται το VW Tiguan, έχοντας γενικότερα μια ευχάριστη οδηγική αίσθηση.

Κατηγορία crossover: VW T-Roc vs Toyota C-HR vs VW Tiguan

29.882 Επισκέψεις στο άρθρο

Πολυθρόνα για τρεις

Στο κυνήγι της περιπέτειας, το CH-R της Toyota, λόγω διαστάσεων, μπαίνει σφήνα ανάμεσα στα δύο crossover της VW, το κλασσικό Tiguan, αλλά και το νεότερο T-Roc. 

Τα ατού του Toyota CH-R

- Σχεδίαση
- Ηigh-tech προφίλ
- Και υβριδικό

Τα ατού του VW Τiguan
- Ποιότητα κατασκευής
- Χώροι-πρακτικότηταα 
- Τετρακίνηση

Τα ατού του VW T-Roc
- Σχεδίαση
- Χώροι 
- ¶νεση και ποιότητα κύλισης

Πωλήσεις 2018*
Toyota C-HR: 884
VW Tiguan: 849
VW T-Roc: 743
*Μέχρι 31/7

Τα crossover/SUV τα τελευταία χρόνια αποτελούν την κατηγορία με τη μεγαλύτερη δυναμική, όσον αφορά στις προτιμήσεις των καταναλωτών. 

Η VW το 2007 παρουσίασε το Tiguan, ένα οικογενειακό crossover/SUV, το οποίο μέχρι και σήμερα αποτελεί το δημοφιλέστερό μοντέλο της φίρμας στο είδος του. Από την άλλη η Toyota αν και πρωτοπόρος της κλάσης, με το RAV4 που παρουσιάστηκε το 1994, δεν είχε κάποιο εκπρόσωπο στα compact οχήματα ελεύθερου χρόνου.
Έτσι λοιπόν, η ιαπωνική φίρμα, βλέποντας την τάση της αγοράς, λάνσαρε το 2016 το CH-R, το οποίο με μήκος 4,36 μ., βρίσκεται στο κάτω άκρο της κατηγορίας των μικρομεσαίων crossover, στην ίδια δηλαδή κατηγορία με το Tiguan, που έχει μήκος 4,48 μ.

Η γερμανική φίρμα βέβαια από την πλευρά της, δεν κάθισε με σταυρωμένα τα χέρια, καθώς πέρσι για πρώτη φορά παρουσίασε τη δικιά της πρόταση στα compact crossover, με το T-Roc των 4,23 μ.

Νεανικό  το T-Roc, οικογενειακό το Tiguan, νεανικό και οικογενειακό το C-HR 
Τα δύο γερμανικά μοντέλα ασφαλώς και έχουν διακριτούς ρόλους μέσα στη γκάμα της VW, καθώς το μεγαλύτερο Tiguan, λανσάρεται ως πιο οικογενειακό μοντέλο, λόγω των μεγαλύτερων διαστάσεων και χώρων που διαθέτει, ενώ σχεδιαστικά διατηρεί τη συγκρατημένη φιλοσοφία της φίρμας. Από την άλλη, το T-Roc απευθύνεται σε πιο νεανικό κοινό, κάτι που φαίνεται και από τα μοντέρνα σχεδιαστικά τρικ του, όπως η διχρωμία, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά.   

Το C-HR από την πλευρά του εξυπηρετεί και τους δύο σκοπούς, καθώς λόγω διαστάσεων μπορεί να αποτελέσει ένα αυτοκίνητο για όλη την οικογένεια, ενώ η φουτουριστική και νεανική σχεδίαση, με την κεκλιμένη οροφή που δίνει τόνο κουπέ στο ιαπωνικό μοντέλο, «κλείνει το μάτι» στις πιο μικρές ηλικίες. 

Εσωτερικά: Ανάμεσα στην ουσία και το θέαμα
Η μοντέρνα σχεδίαση φαίνεται να έχει συνέχεια και στην καμπίνα του Toyota CH-R , όπου  ξεχωρίζει το ασύμμετρο και ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, με την απλή και λιτή διάταξη και τους ελάχιστους διακόπτες, μιας και οι βασικές λειτουργίες επιτελούνται μέσω της μεγάλης οθόνης αφής 8 ιντσών. Το φινίρισμα και η συναρμογή είναι υψηλού επιπέδου, όπως φυσικά και των δύο μοντέλων της VW. Εξάλλου είναι γνωστό πως ποιοτικά οι καμπίνες των μοντέλων της γερμανικής φίρμας, παραδοσιακά είναι από τις κορυφαίες στις κατηγορίες τους. Το T-Roc σχεδιαστικά είναι πιο κοντά στο C-HR, καθώς είναι αρκετά πιο μοντέρνο από το μεγάλο του «αδερφό», με τη διχρωμία –σε κάποιες εκδόσεις- να ξεχωρίζει. Το Tiguan από την άλλη διαθέτει κορυφαίους χώρους και με πολλές πρακτικές λύσεις, όπως το πίσω συρόμενο κάθισμα που αυξομειώνει τον χώρο αποσκευών.

Κινητήρες: Χωρίς diesel το CH-R, αλλά με υβριδικό σύστημα
Η μεγάλη διαφορά στα κινητήρια σύνολα των τριών μοντέλων είναι πως το CH-R δεν έχει κινητήρα diesel. ΑντΆ αυτού λοιπόν προσφέρει μια υβριδική έκδοση (καρδιά του συστήματος είναι 1.800άρης κινητήρας με τη συνδυαστική απόδοση να βρίσκεται στα 122 άλογα και τις εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 90 γρ./χλμ.). Από την άλλη οι γνωστοί κινητήρες TDI 1,6 και 2,0 λτ., απόδοσης 116 και 150 ίππων αντίστοιχα βρίσκονται κάτω από το καπό των T-Roc και Tiguan. Το τελευταίο στη δίλιτρη εκδοχή του διαθέτει και έκδοση 190 ίππων, αλλά και 240 με διπλό τούρμπο.  

Όσον αφορά στους βενζινοκινητήρες, εκεί τα τρία μοντέλα έχουν παρόμοια βάση, με το C-HR να χρησιμοποιεί τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα 115 ίππων, το T-Roc τον 1.000άρη TSI 115 ίππων και το Τiguan τον 1.400άρη TSI των 125 ίππων.  

Τα μοντέλα της VW επιπλέον διαθέτουν εκδόσεις 150 ίππων (1,4 λτ. το Tiguan και 1,5 λτ. το T-Roc), αλλά και τις ισχυρότερες των 180 και 190 ίππων αντίστοιχα, μέσω ενός δίλιτρου μοτέρ.

Οδική συμπεριφορά: Πιο απολαυστικό το C-HR, με καλύτερη ποιότητα κύλισης τα VW
Τα τρία μοντέλα του θέματος έχουν χτιστεί πάνω στις πιο εξελιγμένες πλατφόρμες που διαθέτουν οι φίρμες. Τα Tiguan και T-Roc βασίζονται στην πλατφόρμα MQB και επωφελούνται από την ελαφριά κατασκευή και την ακαμψία που επιδεικνύει αυτή, ενώ το C-HR στηρίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της Toyota, οποία φέρει αντίστοιχες ιδιότητες με την MQB.

Να είμαστε ειλικρινείς, όποιο μοντέλο πατάει στην πλατφόρμα MQB έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μας. Δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά λοιπόν και με τα T-Roc και Tiguan. Απορροφά όμορφα τις ανωμαλίες, πολύ σταθερά στον αυτοκινητόδρομο και γενικά δεν έχουν κάποιο μεμπτό στοιχείο. Το ίδιο όμως συμβαίνει σε ανάλογο βαθμό και με το  και με το SUV της Toyota εντυπωσιάζοντάς μας. Η πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια πίσω εκπλήσσει ευχάριστα και σε συνδυασμό με το πολύ πλούσιο σε πληροφόρηση και αίσθηση τιμόνι, το καθιστούν πολύ πιο απολαυστικό σε γρήγορους ρυθμούς .

Συμπέρασμα: -
Προφανώς σε μία κόντρα τριών μοντέλων διαφορετικών μεταξύ τους δεν γίνεται να αναδειχθεί απόλυτος νικητής, καθώς το καθένα καλύπτει διαφορετικές ανάγκες και επιθυμίες. ¶λλωστε αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις που και τα τρία μοντέλα είναι πολύ κοντά. Το πλεονέκτημα του C-HR είναι πως μπορεί να δελεάσει μεγαλύτερο κοινό καθώς κινείται ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, ενώ διαθέτει και υβριδικό σύνολο. Από την άλλη βέβαια, τα Tiguan και T-Roc έχουν μεγαλύτερη γκάμα βενζινοκινητήρων, ενώ διαθέτουν τετρακίνηση σε περισσότερες εκδόσεις. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL