Στην κατηγορία των μικρομεσαίων, Toyota Auris και VW Golf, αποτελούν διαχρονικά μοντέλα για τις φίρμες, που αντιπροσωπεύουν, εκφράζοντας απόλυτα την κόντρα μεταξύ των δύο κολοσσών, αλλά και μεταξύ τους.
Τα ατού του Toyota Auris
- Ποιότητα-Αξιοπιστία
- Value for Money
- Υβριδικό σύνολο
Τα ατού του VW Golf
- Ποιότητα κατασκευής
- Χώροι
- Γκάμα κινητήριων επιλογών
Πωλήσεις 2018*
VW Golf: 931
Toyota Auris: 913
*Μέχρι 31/7
Ένα από τα κλασικά αντίπαλα ζευγάρια στην μικρομεσαία κατηγορία είναι τα Toyota Auris και VW Golf εκφράζοντας απόλυτα την κόντρα, αλλά και την διαφορά φιλοσοφίας, ανάμεσα στις δυο εταιρείες. Το Golf, που ουσιαστικά άνοιξε το δρόμο για την κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ, βρίσκεται στην 7η γενιά του εξακολουθώντας να έχει συγκρατημένη σχεδίαση. Το αποκλειστικά 5θυρο Auris συνεχίζει την παράδοση της Corolla και βρίσκεται στην 2η γενιά του, έχοντας πιο δυναμική σχεδίαση.
Κινητήρες: Με περισσότερες επιλογές το Golf
Το Auris στηρίζεται κυρίως στον 1,2 turbo κινητήρα 115 ίππων για να απαντήσει στο 1,0 TSI σύνολο βενζίνης 110 ίππων του Golf. Ωστόσο το γερμανικό μοντέλο διαθέτει επιπλέον και τον 1,5 TSI EVO σε δύο αποδόσεις 130 και 150 ίππων. Στα diesel το Auris έχει βάση το 1,4 λτ μοτέρ (90 PS), ενώ το Golf είναι στα 1,6 λτ (115 PS). Από εκεί και πέρα, όσον αφορά στις εναλλακτικές επιλογές, το Auris διαθέτει υβριδική έκδοση 136 ίππων. H απάντηση του Golf είναι τόσο η plug in υβριδική έκδοση GTE, αλλά και ο κινητήρας βενζίνης-φυσικού αερίου 1,4 TGI. Επιπλέον το μοντέλο της γερμανικής φίρμας διαθέτει και την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-Golf.
Στο δρόμο: ¶νετα και ασφαλή
Η οδική συμπεριφορά και των δύο μοντέλων στοχεύει πρωτίστως στην παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης προς τους επιβάτες τους. Έτσι και τα δύο εμφανίζουν πολύ καλή απορροφητικότητα μέσω των αναρτήσεων και αντίστοιχα κορυφαία ποιότητα κύλισης. Για τον οδηγό που θα θελήσει το κάτι παραπάνω σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, το Golf ξεχωρίζει όσον αφορά στο «πάτημα», τις μικρότερες κλίσεις στις στροφές και την καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι.
Εσωτερικά
Στο εσωτερικό τους, τα δύο αυτοκίνητα δεν διεκδικούν δάφνες πρωτοτυπίας σε σχεδιασμό ακολουθώντας τη λογική του λιτού, αλλά λειτουργικού εσωτερικού. Το VW Golf υπερτερεί σε επίπεδο ποιότητας και συναρμολόγησης, είναι όμως ιδιαίτερα συγκρατημένο και συντηρητικό σε εικόνα. Αντίθετα το Auris δείχνει πιο «ψαγμένο» έχοντας παράλληλα κάνει σε αυτή του τη γενιά άλματα προόδου στην συνολική ποιότητα κατασκευής. Oι χώροι είναι αισθητά μεγαλύτεροι στο Γερμανικό μοντέλο, τόσο για επιβάτες όσο και αποσκευές. Συμπέρασμα: Διπλό
Το Toyota Auris παίζει δυνατά με την μοντέρνα εικόνα του και την τεχνολογική του προσαρμογή στα σημερινά δεδομένα. Ωστόσο το VW Golf έχει πλουσιότερη γκάμα κινητήριων συνόλων και τα καταφέρνει πολύ καλά σε όλους τους τομείς αποτελώντας σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Βέβαια, να αναφέρουμε πως η Toyota παρουσίασε πριν λίγες ημέρες τη νέα γενιά Corolla, επομένως η μάχη αναμένεται ακόμη πιο σκληρή.
...ανάλογα το αγοραστικό κοινό το οποίο απευθύνεται κάποιο προϊόν, συν τα της παράδοσης, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. όταν στην Ελλάδα οι άνθρωποι κρατάνε τα οχήματα για πάνω από 25 χρόνια σίγουρα θα προτιμήσουν... κάτι το αξιόπιστο άσχετα με τιμή, ομορφία, κ.τ.λ. όταν τα πράγματα είναι διαφορετικά... τότε και κάποια άλλα πράγματα είναι διαφορετικά ή όχι, κ.τ.λ.
Δεν ηξερα πως ειμαστε ακομη στο 2017...
...ανάλογα το αγοραστικό κοινό το οποίο απευθύνεται κάποιο προϊόν, συν τα της παράδοσης, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ. όταν στην Ελλάδα οι άνθρωποι κρατάνε τα οχήματα για πάνω από 25 χρόνια σίγουρα θα προτιμήσουν... κάτι το αξιόπιστο άσχετα με τιμή, ομορφία, κ.τ.λ. όταν τα πράγματα είναι διαφορετικά... τότε και κάποια άλλα πράγματα είναι διαφορετικά ή όχι, κ.τ.λ.