Οι δύο βασικότεροι στόχοι για τη δημιουργία ενός πετυχημένου κινητήρα είναι η οικονομική λειτουργία του και ταυτόχρονα η μέγιστη παραγωγή ισχύος. Αυτή είναι και η «φιλοσοφία» των κινητήρων EcoBoost, που όπως αναφέρει και η ονομασία, στοχεύουν από τη μία πλευρά στην οικονομική λειτουργία και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, ενώ ταυτόχρονα επιθυμούν τη μέγιστη απόδοση. Στην προσπάθεια επίτευξης του πρώτου στόχου (Eco), η Ford έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που σε τρικύλινδρο μοτέρ προσέφερε λειτουργία απενεργοποίησης ενός εκ των τριών κυλίνδρων. Όταν οι στροφές λειτουργίας βρίσκονται κάτω από τις 4.500 και ταυτόχρονα το φορτίο του κινητήρα είναι χαμηλό, μία ειδική βαλβίδα ενεργοποιείται με τη βοήθεια της πίεσης που υπάρχει στο σύστημα λίπανσης και διακόπτει τη σύνδεση μεταξύ εκκεντροφόρων και βαλβίδων του πρώτου κυλίνδρου.
Στην προσπάθεια επίτευξης του δεύτερου στόχου (Boost), η Ford κατάφερε να δημιουργήσει τον ισχυρότερο κινητήρα χωρητικότητας 1.000 κ.εκ, με την ισχύ να αγγίζει τους 140 ίππους και την αναλογία ίππων ανά λίτρο να ξεπερνά πολλά αυτοκίνητα επιδόσεων. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την επίδοση έπαιξε το turbo που στροφάρει μέχρι τις 248.000 σ.α.λ., αλλά και η τεχνολογία του διπλού μεταβλητού χρονισμού. Το συμπέρασμα σε όσα αναφέραμε είναι ότι η τεχνολογία που κρύβεται πίσω από το όνομα EcoBoost, έδωσε μια άλλη πνοή στους τρικύλινδρους κινητήρες και η Ford μπορεί πλέον να υπερηφανεύεται για τον ισχυρότερο χιλιάρη και τον πρώτο τρικύλινδρο με δυνατότητα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου.
Αυτός ο τρομερός κινητήρας πώς κάνει το χρονισμό βαλβίδων; με καδένα ή ιμάντα όπως φαίνεται στις φωτό; Είναι σημαντικό να έχει καδένα γιατί οι ιμάντες αυτοι σπάνε και μετά πας για ρεκτιφιε...
Αυτός ο τρομερός κινητήρας πώς κάνει το χρονισμό βαλβίδων; με καδένα ή ιμάντα όπως φαίνεται στις φωτό; Είναι σημαντικό να έχει καδένα γιατί οι ιμάντες αυτοι σπάνε και μετά πας για ρεκτιφιε...