EcoBooST 200 ίππων: «Eco» από τη μία πλευρά, «Boost» από την άλλη. Η Ford ισχυρίζεται ότι, με τον κινητήρα του νέου Fiesta ST, πέτυχε και επιδόσεις και οικονομία. Ώρα να γνωρίσετε την οικογένεια «EcoBoost» και το νέο τρικύλινδρο μέλος της!
Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε τη λέξη «EcoBoost»; Ίσως ο τρικύλινδρος κινητήρας της Ford, και όχι άδικα, μιας και βραβεύεται εδώ και πολλά χρόνια ως ο κορυφαίος στην κατηγορία των μικρών. Ίσως πάλι, να σκέφτεστε αυτοκίνητα επιδόσεων της φίρμας, αφού η λέξη «EcoBoost» συνοδεύει σκληροπυρηνικά μοντέλα, όπως το Focus RS και τη «μικρή» Mustang. Υπάρχει πλέον, όμως, ένας κινητήρας που φέρει στοιχεία και από τις δύο περιπτώσεις. Μπορεί να είναι τρικύλινδρος, αλλά αποδίδει 200 ίππους και είναι σε θέση να μετακινήσει το Fiesta ST με το ρυθμό που του αρμόζει. Η Ford τον χαρακτηρίζει ως τον πρώτο τρικύλινδρο κινητήρα επιδόσεων. Πώς συμβαδίζουν, όμως, οι τρεις κύλινδροι και τα μόλις 1.500 κ.εκ με την ισχύ των 200 ίππων; Έφτασε η στιγμή να αφιερώσουμε ένα τεχνικό κείμενο στη φιλοσοφία γύρω από τους «EcoBoost» γενικότερα και στο νέο τρικύλινδρο κινητήρα του Fiesta ST ειδικότερα.
Αυτός ο τρομερός κινητήρας πώς κάνει το χρονισμό βαλβίδων; με καδένα ή ιμάντα όπως φαίνεται στις φωτό; Είναι σημαντικό να έχει καδένα γιατί οι ιμάντες αυτοι σπάνε και μετά πας για ρεκτιφιε...
Αυτός ο τρομερός κινητήρας πώς κάνει το χρονισμό βαλβίδων; με καδένα ή ιμάντα όπως φαίνεται στις φωτό; Είναι σημαντικό να έχει καδένα γιατί οι ιμάντες αυτοι σπάνε και μετά πας για ρεκτιφιε...