Όταν αποκαλύφθηκαν οι πρώτοι τρικύλινδροι, όλοι πίστευαν ότι η χρήση τους θα περιοριστεί σε μικρά αυτοκίνητα πόλης, στα οποία οι άμεσες προτεραιότητες συνδέονται με τη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων, ενώ στα μεγαλύτερα μοντέλα η μόδα του «downsizing» θα σταματούσε στους τέσσερις κυλίνδρους. Ο λόγος σχετίζεται με τη λειτουργία των τρικύλινδρων που από τη φύση της δημιουργεί μία παύση παραγωγής μηχανικού έργου. Από την ολοκλήρωση της εκτόνωσης του ενός κυλίνδρου μέχρι την έναρξη εκτόνωσης του επόμενου, μεσολαβεί χρόνος που αντιστοιχεί σε 60 μοίρες περιστροφής του στροφαλοφόρου άξονα. Αυτό το φαινόμενο δημιουργεί «μη πολιτισμένη» λειτουργία του κινητήρα και ανομοιόμορφη κατανομή δυνάμεων και ροπών στα μηχανικά του μέρη. Φαίνεται, όμως, πως οι μηχανικοί μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών είχαν διαφορετική άποψη! Έλυσαν αυτά τα προβλήματα και σήμερα τα τρικύλινδρα μοτέρ βρίσκονται κάτω από το καπό αυτοκινήτων κορυφαίων επιδόσεων, όπως το Ford Fiesta των 200 ίππων.
Αυτός ο τρομερός κινητήρας πώς κάνει το χρονισμό βαλβίδων; με καδένα ή ιμάντα όπως φαίνεται στις φωτό; Είναι σημαντικό να έχει καδένα γιατί οι ιμάντες αυτοι σπάνε και μετά πας για ρεκτιφιε...
Αυτός ο τρομερός κινητήρας πώς κάνει το χρονισμό βαλβίδων; με καδένα ή ιμάντα όπως φαίνεται στις φωτό; Είναι σημαντικό να έχει καδένα γιατί οι ιμάντες αυτοι σπάνε και μετά πας για ρεκτιφιε...