ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγούμε: Νέα ηλεκτρικά smart #1 & #3. Αντίο smart, καλώς ήρθες smart!

 Σχολιάστε 
8.055 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2024)
Οδηγούμε: Νέα ηλεκτρικά smart #1 & #3. Αντίο smart, καλώς ήρθες smart!
2 Φωτογραφίες »

- Μικρό SUV το #1 (σαν το 2008), οικογενειακό SUV το #3 (σαν το Qashqai)
- Πισωκίνητα με 272 άλογα και 4κίνητα με 368 ή 428 άλογα
- Με μπαταρίες 49 ή 66 kWh για αυτονομία από 310-415 χλμ.
- Σεπτέμβριο στην Ελλάδα, από 36.950 το #1, από 40.900 το #3 χωρίς την επιδότηση 9.000 ευρώ

Μικρό SUV το #1, οικογενειακό SUV το #3

Η smart κάνει δυναμικό μπάσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά με τα νέα της ηλεκτρικά SUV, αλλάζοντας ριζικά όσα ξέραμε για τη μάρκα smart. Ξεχάστε δηλαδή τα διθέσια υπερ-μίνι των 2,5 μέτρων. Πλέον η smart μπαίνει στις mainstream κατηγορίες των SUV, με δύο μοντέλα το #1 και το #3.

Το smart #1 έχει μήκος 4,27 μέτρα, πλάτος 1,82 μέτρα και ύψος 1,64 μέτρα, συνεπώς βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας των μικρών SUV, ενώ το smart #3 με μήκος στα 4,4 μέτρα είναι ένα κλασσικό οικογενειακό SUV, το οποίο σχεδιαστικά φέρει κουπέ γραμμές.

Πισωκίνητα με 272 άλογα και 4κίνητα με 368 ή 428 άλογα

Τα δύο μοντέλα μοιράζονται τα ίδια μηχανολογικά μέρη και την ίδια πλατφόρμα Sustainable Experience Architecture (SEA) της κινεζικής Geely, ως εκ τούτου τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες. Έτσι στη βάση της γκάμας τους θα συναντήσουμε μία έκδοση 272 ίππων και 343 Nm ροπής, με κίνηση στους πίσω τροχούς και έπειτα δύο τετρακίνητες εκδόσεις. Η πρώτη αποδίδει 368 άλογα με 543 Nm ροπής και η δεύτερη που θα έχει την ονομασία Brabus φέρει ηλεκτροκινητήρα 428 αλόγων με 543 Nm ροπής.


Ξεχάστε τα διθέσια υπερ-μίνι των 2,5 μέτρων. Πλέον η smart μπαίνει στις mainstream κατηγορίες των SUV, με δύο μοντέλα το #1 (αριστερά) και το #3 (κέντρο και δεξιά).
2 Φωτογραφίες »

Ξεχάστε τα διθέσια υπερ-μίνι των 2,5 μέτρων. Πλέον η smart μπαίνει στις mainstream κατηγορίες των SUV, με δύο μοντέλα το #1 (αριστερά) και το #3 (κέντρο και δεξιά).

Με μπαταρίες 49 ή 66 kWh για αυτονομία από 310-415 χλμ.

Αντίστοιχα τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται και με τα ίδια πακέτα μπαταριών τεχνολογίας LIP (φωσφόρου, λιθίου, σιδήρου) 49 kWh ή NCM (νικέλιο, κοβάλτιο, μαγγάνιο) με χωρητικότητα 66 kWh. Η μικρή μπαταρία συναντάται μόνο στο βασικό εξοπλιστικό επίπεδο της δικίνητης έκδοσης και προφέρει αυτονομία κατά WLTP 310 και 325 χλμ. αντίστοιχα.

Η μπαταρία των 66 kWh τώρα, στο #1 χαρίζει αυτονομία 420-440 χλμ. (ανάλογα το εξοπλιστικό επίπεδο) στην έκδοση με τα 272 άλογα, 390 στην 4κίνητη έκδοση με τα 368 άλογα και 405 στην επίσης τετρακίνητη έκδοση Brabus των 428 ίππων. Στο #3 η αυτονομία είναι κατά 15 χλμ. μεγαλύτερη στις αντίστοιχες εκδόσεις.

Σεπτέμβριο στην Ελλάδα, από 36.950 το #1, από 40.900 το #3 χωρίς την επιδότηση

Σχετικά με την τιμή των δύο μοντέλων τώρα, το #1 θα είναι διαθέσιμο από 36.950 ευρώ και το #3 από 40.900 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση. Εφόσον ισχύσουν τα σενάρια των 9.000 ευρώ, αυτό σημαίνει πως θα κοστίζουν από 27.950 και 31.900 ευρώ αντίστοιχα. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε παραπάνω σχετικά με τις τιμές όλων των εκδόσεων.

Να αναφέρουμε πως τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα προς παραγγελία από τον Ιούνιο με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται από το Σεπτέμβριο.
 
Παρακάτω διαβάστε αναλυτικά τις εντυπώσεις μας από την πρώτη επαφή με τα δύο μοντέλα

Σελίδα 2smart #1, θέλει να γίνει το #1 trend στην πόλη
Σελίδα 3Πρακτικό εσωτερικό με σύγχρονο διάκοσμο και καλούς χώρους
Σελίδα 4Στο δρόμο: Η άνεση βρίσκεται στο επίκεντρο
Σελίδα 5smart #3, ένα πιο δυναμικό και οικογενειακό #1
Σελίδα 6Σχεδίαση: Σπορτίφ κουπέ σιλουέτα
Σελίδα 7Εσωτερικό: Θυμίζει περισσότερο Mercedes και είναι πιο ευρύχωρο
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά smart #1
Σελίδα 9Τεχνικά Χαρακτηριστικά smart #3
Autotriti.gr
FORD TRANSIT EURONCAP