Η διάταξη δεν περιλαμβάνει φυσικούς διακόπτες, πέρα του τιμονιού και οι δύο οθόνες έχουν το ίδιο μέγεθος, όπως στο #1. 12,8 ίντσες για το infotainment και 9,2 του πίνακα οργάνων.
Περνώντας στην καμπίνα του #3, παρόλο που η φιλοσοφία είναι ίδια με αυτή του #1, αυτό θυμίζει περισσότερο Mercedes, λόγω των 3 στρογγυλών αεραγωγών (στο #1 είναι οριζόντιοι μακρόστενοι). Και εδώ η διάταξη δεν περιλαμβάνει φυσικούς διακόπτες, πέρα του τιμονιού και οι δύο οθόνες έχουν το ίδιο μέγεθος. 12,8 ίντσες για το infotainment και 9,2 του πίνακα οργάνων.
Η ποιότητα των υλικών είναι σε υψηλό επίπεδο με μαλακές επιφάνειες στο πάνω μέρος του ταμπλό, στις πόρτες ακόμα και στο πλάι της κεντρικής κονσόλας όπου ακουμπάνε το γόνατο οδηγού και συνοδηγού
Η ποιότητα των υλικών είναι σε υψηλό επίπεδο με μαλακές επιφάνειες στο πάνω μέρος του ταμπλό, στις πόρτες ακόμα και στο πλάι της κεντρικής κονσόλας όπου ακουμπάνε το γόνατο οδηγού και συνοδηγού. Τα 15 εκ. μεγαλύτερου μεταξονίου εξασφαλίζουν και μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες, όμως εδώ δεν έχουμε συρόμενα πίσω καθίσματα, με το χώρο αποσκευών να ανακοινώνεται στα 370 λίτρα, νούμερο που θα το θέλαμε μεγαλύτερο.
Η γνώμη μας
Τα #1 και #3 αλλάζουν το πρόσωπο της smart που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη αμιγώς με μοντέλα πόλης, και της ανοίγει νέους ορίζοντες στην αυτοκίνηση και στο πεδίο των ηλεκτρικών. Τα πρώτα μοντέλα λοιπόν κερδίζουν πόντους στους τομείς της τεχνολογίας και της εμφάνισης έχοντας κάτι το διαφορετικό, ενώ σίγουρα οι τιμές που ανακοινώθηκαν είναι μάλλον ανταγωνιστικές.