Το smart #1 στο δρόμο παρουσιάζει μια καλή πρώτη εικόνα, με την ανάρτηση να διαχειρίζεται ικανοποιητικά τις όποιες ανωμαλίες των δρόμων
Το smart #1 στο δρόμο παρουσιάζει μια καλή πρώτη εικόνα, με την ανάρτηση να διαχειρίζεται ικανοποιητικά τις όποιες ανωμαλίες των δρόμων πάρα το βάρος των 1,8 τόνων. Σύμμαχος στην οδική συμπεριφορά είναι και το τιμόνι που είναι άμεσο και με καλή πληροφόρηση, όμως αυτό που θα σε κερδίσει περισσότερο είναι ο τρόπος που περνάει η ισχύς στους πίσω τροχούς.
Σύμμαχος στην οδική συμπεριφορά είναι και το τιμόνι που είναι άμεσο και με καλή πληροφόρηση, όμως αυτό που θα σε κερδίσει περισσότερο είναι ο τρόπος που περνάει η ισχύς στους πίσω τροχούς.
Η βασική έκδοση του μοντέλου φορά έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και 343 Νm ροπής, ο οποίος προσφέρει καλές επιδόσεις με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχεται σε 6,7 δλ.. Αν τώρα αναζητάτε παραπάνω αδρεναλίνη, τότε θα πρέπει να αφήσετε στην άκρη την πισωκίνητη εκδοχή και να στραφείτε στις τετρακίνητες Pulse με 368 ίππους η ακόμα καλύτερα στην Brabus.
Σε αυτή οι 2 ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη, ένας σε κάθε άξονα, προσφέρουν στο πάτημα του γκαζιού 428 ίππους και 543 Nm ροπής, ισχύ που εκτοξεύει το μοντέλο από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ, με την αίσθηση να κόβει την ανάσα. Η Brabus, εκτός από την εμφάνιση και την αύξηση της ισχύς, επενέβη και στον τομέα των αναρτήσεων ώστε να χαλιναγωγηθεί η θηριώδη ροπή και να μπορέσει το μοντέλο να στρίψει εξαιρετικά γρήγορα. Μάλιστα η ανάρτηση έχει καλή γεωμετρία και set-up που η γραμμή του #1 θα ανοίξει μόνο όταν έχει αρκετά μαζεμένα χιλιόμετρα στο κοντέρ λόγω του βάρους της μπαταρίας.