ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρακτικό εσωτερικό με σύγχρονο διάκοσμο και καλούς χώρους

 Σχολιάστε 
7.690 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2024)
Στο εσωτερικό του #1 τα πάντα ελέγχονται μέσω της μεγάλης και ευκρινούς οθόνης αφής 12,8 ιντσών και από τα μπουτόν στο τιμόνι. Αναφορικά με την ποιότητα είναι άκρως ικανοποιητική.
3 Φωτογραφίες »

Στο εσωτερικό του #1 τα πάντα ελέγχονται μέσω της μεγάλης και ευκρινούς οθόνης αφής 12,8 ιντσών και από τα μπουτόν στο τιμόνι. Αναφορικά με την ποιότητα είναι άκρως ικανοποιητική.

Στο εσωτερικό του #1 τώρα, τα πάντα ελέγχονται μέσω της μεγάλης και ευκρινούς οθόνης αφής 12,8 ιντσών και από τα μπουτόν στο τιμόνι δίνοντας έτσι μια πιο smart προσέγγιση, με το τεχνολογικό αποτύπωμα να ολοκληρώνει ο μακρόστενος ψηφιακός πίνακας οργάνων 9,2 ιντσών. Αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής υπάρχουν μαλακά μέρη και ενθέσεις από δέρμα, όπως επίσης και πολλές θέσεις για μικροπράγματα που είναι βολικές.


Το τεχνολογικό αποτύπωμα της καμπίνας ολοκληρώνει ο μακρόστενος ψηφιακός πίνακας οργάνων 9,2 ιντσών.
3 Φωτογραφίες »

Το τεχνολογικό αποτύπωμα της καμπίνας ολοκληρώνει ο μακρόστενος ψηφιακός πίνακας οργάνων 9,2 ιντσών.


Οι εντυπώσεις ολοκληρώνονται με τους χώρους (περισσότερα όταν θα δοκιμάσουμε αναλυτικά το #1) που προφέρουν σχετική άνεση στους πίσω επιβάτες, εις βάρος πάντως του χώρου αποσκευών που είναι στα 273 λίτρα (υπάρχει και ένας χώρος 15 λτ. κάτω από το μπροστά καπό). Τη λύση σε αυτό πάντως δίνουν τα συρόμενα πίσω καθίσματα, που αν τραβηχτούν μπροστά, το πορτ-μπαγκάζ φτάνει στα 411 λτ., περιορίζοντας αντίστοιχα το χώρο για τους πίσω επιβάτες.

Διαφοροποίηση θα συναντήσουμε στη κορυφαία έκδοση BRABUS (αντίστοιχα και στο #3) όπου το φινίρισμα είναι πιο σπορ με αρκετές κόκκινες πινελιές και το λογότυπο της BRABUS να δεσπόζει στο τιμόνι και τα προσκέφαλα. Τα καθίσματα εδώ είναι επενδυμένα με δέρμα και σουέτ μικροϊνών με κόκκινες ραφές και κόκκινες ζώνες ασφαλείας, το τιμόνι είναι ντυμένο με Alcantara και τα πεντάλ είναι από αλουμίνιο.

Σελίδα 1Οδηγούμε: Νέα ηλεκτρικά smart #1 & #3. Αντίο smart, καλώς ήρθες smart!
Σελίδα 2smart #1, θέλει να γίνει το #1 trend στην πόλη
Σελίδα 3Πρακτικό εσωτερικό με σύγχρονο διάκοσμο και καλούς χώρους
Σελίδα 4Στο δρόμο: Η άνεση βρίσκεται στο επίκεντρο
Σελίδα 5smart #3, ένα πιο δυναμικό και οικογενειακό #1
Σελίδα 6Σχεδίαση: Σπορτίφ κουπέ σιλουέτα
Σελίδα 7Εσωτερικό: Θυμίζει περισσότερο Mercedes και είναι πιο ευρύχωρο
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά smart #1
Σελίδα 9Τεχνικά Χαρακτηριστικά smart #3
fiat
NEXEN ENDIAFERON