Στο εσωτερικό του #1 τα πάντα ελέγχονται μέσω της μεγάλης και ευκρινούς οθόνης αφής 12,8 ιντσών και από τα μπουτόν στο τιμόνι. Αναφορικά με την ποιότητα είναι άκρως ικανοποιητική.
Στο εσωτερικό του #1 τώρα, τα πάντα ελέγχονται μέσω της μεγάλης και ευκρινούς οθόνης αφής 12,8 ιντσών και από τα μπουτόν στο τιμόνι δίνοντας έτσι μια πιο smart προσέγγιση, με το τεχνολογικό αποτύπωμα να ολοκληρώνει ο μακρόστενος ψηφιακός πίνακας οργάνων 9,2 ιντσών. Αναφορικά με την ποιότητα κατασκευής υπάρχουν μαλακά μέρη και ενθέσεις από δέρμα, όπως επίσης και πολλές θέσεις για μικροπράγματα που είναι βολικές.
Οι εντυπώσεις ολοκληρώνονται με τους χώρους (περισσότερα όταν θα δοκιμάσουμε αναλυτικά το #1) που προφέρουν σχετική άνεση στους πίσω επιβάτες, εις βάρος πάντως του χώρου αποσκευών που είναι στα 273 λίτρα (υπάρχει και ένας χώρος 15 λτ. κάτω από το μπροστά καπό). Τη λύση σε αυτό πάντως δίνουν τα συρόμενα πίσω καθίσματα, που αν τραβηχτούν μπροστά, το πορτ-μπαγκάζ φτάνει στα 411 λτ., περιορίζοντας αντίστοιχα το χώρο για τους πίσω επιβάτες.
Διαφοροποίηση θα συναντήσουμε στη κορυφαία έκδοση BRABUS (αντίστοιχα και στο #3) όπου το φινίρισμα είναι πιο σπορ με αρκετές κόκκινες πινελιές και το λογότυπο της BRABUS να δεσπόζει στο τιμόνι και τα προσκέφαλα. Τα καθίσματα εδώ είναι επενδυμένα με δέρμα και σουέτ μικροϊνών με κόκκινες ραφές και κόκκινες ζώνες ασφαλείας, το τιμόνι είναι ντυμένο με Alcantara και τα πεντάλ είναι από αλουμίνιο.