To οδηγοκεντρικό DNA της Ford δε θα µπορούσε να µην περάσει και στο νέο Puma, το οποίο διαθέτει αρκετά δυναµικά χαρακτηριστικά στο δρόµο. Χτισµένο πάνω στην ίδια πλατφόρµα µε το Fiesta, ενισχύθηκε µε πιο άκαµπτη πίσω ανάρτηση και µεγαλύτερα αµορτισέρ, πιο άκαµπτα σινεµπλόκ και βελτιστοποιηµένα top mounts, αυξάνοντας έτσι την ακαµψία του πλαισίου. Το τιµόνι εξακολουθεί να είναι όσο κοφτερό και ακριβές έχουµε δει στα υπόλοιπα µοντέλα της φίρµας, µε το µπροστά µέρος να υπακούει σε κάθε εντολή, ενώ κάθε αντίδραση στις στροφές δεν έρχεται ποτέ απρόβλεπτα ή απότοµα. Ειδικά µάλιστα στην ST-Line έκδοση που διαθέτει πιο σπορ ανάρτηση. Από την άλλη κάνοντας cruising µε θέα τις ακτές της Ανδαλουσίας, η ανάρτηση στην εξαιρετική ισπανική άσφαλτο δεν αντιµετώπισε προβλήµατα και δεν µας ενόχλησε στιγµή, παρά τις ζάντες 19 ιντσών. Από εκεί και πέρα ανάλογα τα κέφια και το τερέν υπάρχουν 5 οδηγικά modes (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) που ρυθµίζουν την απόκριση του γκαζιού και τα συστηµάτων πρόσφυσης και ελέγχου της ευστάθειας του αµαξώµατος.
Εντυπωσιακό το άπλωμα της ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών στην δυνατή έκδοση. Δυνατό χαρτί και η προσοχή στο "στήσιμο". Ικανοποιητικότατοι οι χώροι και οι έξυπνες λύσεις (megabox). Απομένει η τιμή. Μέχρι στιγμής πάντως, μονόδρομος στην κατηγορία για "ένα-σε-όλα" αυτοκίνητο, και του σαλονιού και του αλωνιού.
αλλο ενα μοντελο με αξιωσεις απο τη ford που κοιταζει καταματα την κορυφη της κατηγοριας.
....Μη τρελλαθουμε τελειως. Αυτο ειναι ''suv'' μονο για να καβαλας πεζοδρομια.
Εσωτερικό hi end! Που το είδατε? Σαν να βλέπω hyundai...
σαν λατινικοαμερικα φαινεται ..δεν ξερω.πολλα fake suv τελευταια ,μοδα ...
Εντυπωσιακό το άπλωμα της ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών στην δυνατή έκδοση. Δυνατό χαρτί και η προσοχή στο "στήσιμο". Ικανοποιητικότατοι οι χώροι και οι έξυπνες λύσεις (megabox). Απομένει η τιμή. Μέχρι στιγμής πάντως, μονόδρομος στην κατηγορία για "ένα-σε-όλα" αυτοκίνητο, και του σαλονιού και του αλωνιού.