Μοντέρνο ποιοτικό και µε στιβαρή συναρµογή είναι το εσωτερικό του Ford Puma.
Η οθόνη αφής 8`` του συστήµατος infotainment SYNC 3 και ο διαµορφώσιµος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3`` ενισχύουν το hi-tech προφίλ του Puma.
Η οθόνη αφής 8`` του συστήµατος infotainment SYNC 3 και ο διαµορφώσιµος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3`` ενισχύουν το hi-tech προφίλ του Puma.
Στην κεντρική κονσόλα προσφέρεται και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης.
Με χωρητικότητα έως και 456 λτ. το Puma διαθέτει κορυφαίο χώρο αποσκευών, «κοιτάζοντας» αυτούς µοντέλων µεγαλύτερης κατηγορίας.
Με χωρητικότητα έως και 456 λτ. το Puma διαθέτει κορυφαίο χώρο αποσκευών, «κοιτάζοντας» αυτούς µοντέλων µεγαλύτερης κατηγορίας.
Στο πορτ-µπαγκάζ θα συναντήσουµε έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων (MegaBox), ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω µέρος, ώστε να τον πλένετε µε λάστιχο.
Εσωτερικό: Hi-tech, ποιοτικό & κορυφή στο πορτ μπαγκάζ
96.240 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2020)
To εσωτερικό του νέου Ford Puma αντλεί έµπνευση από το Fiesta Active και είναι όµορφο και σύγχρονο σε διάκοσµο, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι αντίστοιχα υψηλή µε ποιοτικά στην αφή υλικά και στιβαρή συναρµογή. Ξεχωρίζει για την όµορφη οθόνη αφής στο κέντρο του ταµπλό του συστήµατος infotainment SYNC 3 µε ασύρµατη φόρτιση κινητού, αλλά και για τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3`` µε high-tech εικόνα και δυνατότητα διαµόρφωσης. Highlight τα καθίσµατα µε σύστηµα µασάζ τριών επιπέδων έντασης και το ηχοσύστηµα Β&Ο µε δέκα ηχεία.
Η καµπίνα δείχνει να µπορεί να φιλοξενήσει άνετα 4 ενήλικες χωρίς παραχωρήσεις, ωστόσο τις εντυπώσεις κερδίζει ο χώρος αποσκευών. Όχι µόνο για το εξαιρετικό νούµερο των 456 λτ. (401 λτ. για τις υβριδικές εκδόσεις),µε διπλό πάτωµα και 3 διαφορετικές θέσεις, αλλά και για τον έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων (MegaBox), ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω µέρος, ώστε να τον πλένετε µε λάστιχο. Τέλος το νέο Puma είναι το πρώτο µοντέλο στην κατηγορία που διαθέτει πίσω πόρτα µε hands-free λειτουργία ανοίγµατος.
Εντυπωσιακό το άπλωμα της ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών στην δυνατή έκδοση. Δυνατό χαρτί και η προσοχή στο "στήσιμο". Ικανοποιητικότατοι οι χώροι και οι έξυπνες λύσεις (megabox). Απομένει η τιμή. Μέχρι στιγμής πάντως, μονόδρομος στην κατηγορία για "ένα-σε-όλα" αυτοκίνητο, και του σαλονιού και του αλωνιού.
αλλο ενα μοντελο με αξιωσεις απο τη ford που κοιταζει καταματα την κορυφη της κατηγοριας.
....Μη τρελλαθουμε τελειως. Αυτο ειναι ''suv'' μονο για να καβαλας πεζοδρομια.
Εσωτερικό hi end! Που το είδατε? Σαν να βλέπω hyundai...
σαν λατινικοαμερικα φαινεται ..δεν ξερω.πολλα fake suv τελευταια ,μοδα ...
Εντυπωσιακό το άπλωμα της ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών στην δυνατή έκδοση. Δυνατό χαρτί και η προσοχή στο "στήσιμο". Ικανοποιητικότατοι οι χώροι και οι έξυπνες λύσεις (megabox). Απομένει η τιμή. Μέχρι στιγμής πάντως, μονόδρομος στην κατηγορία για "ένα-σε-όλα" αυτοκίνητο, και του σαλονιού και του αλωνιού.