Με άγριες διαθέσεις, αλλά… ήπιους τρόπους: Το νέο Ford Puma συνδυάζει την ελκυστική και επιβλητική του εµφάνιση µε το υψηλό τεχνολογικό του υπόβαθρο, όπου πρωταγωνιστεί η νέα υβριδική τεχνολογία και στόχο έχει να αναδειχτεί το καλύτερο B-SUV.
Το νέο Ford Puma ήταν μία από τις πιο hot αφίξεις που περιµέναµε, συνεπώς η πρόσκλησή µας για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση ήρθε µε μεγάλη ευχαρίστηση. Έφτασε λοιπόν η στιγµή να το περιεργαστούµε από κοντά και φυσικά να το οδηγήσουμε στην άσφαλτο της Ανδαλουσίας, περιοχή που φιλοξένησε και το event. ¶λλωστε δεν µπορούµε να φανταστούµε καλύτερη επιλογή για την παρουσίασή του, από µια ηλιόλουστη περιοχή γεμάτη χρώµατα, πάθος, ρυθµό και έντονο ταµπεραµέντο, στοιχεία που ταιριάζουν απόλυτα στο νέο Puma.
Από κουπέ έγινε SUV
Το όνοµα Puma δεν το συναντάµε για πρώτη φορά στη γκάµα της Ford, καθώς για πρώτη φορά µας είχε συστηθεί το 1997 ως ένα προσθιοκίνητο κουπέ µοντέλο. Ωστόσο εν έτη 2020 η τάση που επικρατεί στην αυτοκινητοβιοµηχανία είναι τα µικρά Crossover/SUV, τα οποία χαίρουν της εκτίµησης του κοινού και δίνουν περιθώρια στις εταιρείες για καινούριες προτάσεις.
Κινούµενη σε αυτό το ρυθµό η Ford λανσάρει το Puma, το οποίο αποτελεί το τρίτο εκπρόσωπό της σε αυτήν την κατηγορία, συµπληρώνοντας προς τα πάνω τη γκάµα µετά το Fiesta Active και το EcoSport.Έτσι, η φίρµα δηµιουργεί µια εξαιρετικά διευρυµένη γκάµα SUV και Crossover προτάσεων στην Ευρώπη, στα οποία περιλαµβάνονται εκτός των παραπάνω τα Focus Active, το νέο Kuga, το Edge, καθώς και το νέο Explorer Plug-In Hybrid.
Το πρώτο από τα 14 εξηλεκτρισµένα µοντέλα της Ford
Με το νέο Puma η Ford µπαίνει σε µια νέα εποχή, αυτή του εξηλεκτρισµού, καθώς είναι το πρώτο µοντέλο της που λαµβάνετε τη βοήθεια της ηλεκτρικής ενέργειας, το πρώτο από τα 14, όπως τονίζει η Ford. Το ντεµπούτο του λοιπόν κάνει το νέο σύστηµα EcoBoost Hybrid 48V, ένα ήπια υβριδικό σύστηµα, µε σκοπό την µείωση σε κατανάλωση και ρύπους, καθώς και την τόνωση των επιδόσεων.
Εντυπωσιακό το άπλωμα της ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών στην δυνατή έκδοση. Δυνατό χαρτί και η προσοχή στο "στήσιμο". Ικανοποιητικότατοι οι χώροι και οι έξυπνες λύσεις (megabox). Απομένει η τιμή. Μέχρι στιγμής πάντως, μονόδρομος στην κατηγορία για "ένα-σε-όλα" αυτοκίνητο, και του σαλονιού και του αλωνιού.
αλλο ενα μοντελο με αξιωσεις απο τη ford που κοιταζει καταματα την κορυφη της κατηγοριας.
....Μη τρελλαθουμε τελειως. Αυτο ειναι ''suv'' μονο για να καβαλας πεζοδρομια.
Εσωτερικό hi end! Που το είδατε? Σαν να βλέπω hyundai...
σαν λατινικοαμερικα φαινεται ..δεν ξερω.πολλα fake suv τελευταια ,μοδα ...
Εντυπωσιακό το άπλωμα της ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών στην δυνατή έκδοση. Δυνατό χαρτί και η προσοχή στο "στήσιμο". Ικανοποιητικότατοι οι χώροι και οι έξυπνες λύσεις (megabox). Απομένει η τιμή. Μέχρι στιγμής πάντως, μονόδρομος στην κατηγορία για "ένα-σε-όλα" αυτοκίνητο, και του σαλονιού και του αλωνιού.