Το νέο plug-in υβριδικό σύστημα με 1,5 TSI για βάση, απέκτησε μπαταρία 19,4 kWh και καλύτερη απόδοση με αποτέλεσμα τη σχεδόν διπλάσια ηλεκτρική αυτονομία που πλέον φτάνει τα 100 χλμ.!
Η πιο εμπορική επιλογή για τα δύο μοντέλα θα είναι φυσικά ο 1,5 TSI κινητήρας των 150 ίππων (1,5 eTSI με ήπια υβριδικό σύστημα και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη). Στην παρουσίαση όμως οδηγήσαμε τη νέα καυτή έκδοση του 4κίνητου Formentor, όπου ο 2,0 ΤSI κινητήρας από τα 310 ανέβηκε στα 333 άλογα (265 άλογα το προσθιοκίνητο). Οι επιδόσεις έχουν φυσικά τονιστεί, οι αλλαγές με το DSG κιβώτιο είναι εθιστικές, ενώ και ο ήχος έχει ακόμα πιο σπορ χροιά. Ο ίδιος κινητήρας μπαίνει και στην Sportstourer έκδοση του Leon. με την hot 5θυρη έκδοση του ισπανικού μικρομεσαίου να παραμένει στα 300 άλογα. Για το Formentor υπάρχει και η diesel επιλογή 2,0 TDI που αποδίδει 150 PS και συνδυάζεται με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο DSG.
Στην παρουσίαση, οδηγήσαμε και τη νέα plug-in εκδοχή των μοντέλων, που διαθέτει για θερμικό κινητήρα τον 1,5 TSI αντί τον 1,4 TSI και μεγαλύτερη μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 19,7 kWh. H συνδυαστική απόδοση είναι 204 ή 272 ίπποι, το σημαντικότερο όμως είναι πως η CUPRA υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ., σχεδόν διπλάσια από πριν. Παράλληλα, το νέο Plug-in σύστημα υποστηρίζει ταχυφόρτιση 50 kW και έτσι μπορείς να γεμίσεις σε μερικά λεπτά της ώρας.
Εμείς στη βόλτα μας γύρω από τη Βαρκελώνη με το CUPRA Formentor VZ e-Hybrid 272 PS είχαμε την αίσθηση πως όντως η ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να είναι κοντά στις υποσχέσεις της CUPRA, όσο κινούμασταν σε χαλαρούς ρυθμούς. Όμως, ακόμα και όταν το «πατήσαμε» για να νιώθουμε τις δυνατές επιταχύνσεις η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 4-5 λτ./100 χλμ…