Ταξιδεύουμε στην Ιταλία για να γνωρίσουμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Honda Civic και μαζί το ελαφρώς ανανεωμένο Jazz το οποίο έχει και νέο κινητήρα βενζίνης.
Υπό οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες θα είχαμε να κάνουμε «απλώς» με το λανσάρισμα της έκδοσης ντίζελ ενός μικρομεσαίου μοντέλου. Ωστόσο όλη η πρόσφατη συζήτηση γύρω από το μέλλον των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων, οι σκιές που έχουν ρίξει τα σκάνδαλα με τους ρύπους καθώς και οι αλλαγές στον τρόπο μέτρησης της κατανάλωσης δημιουργούν ένα πολύ απειλητικό περιβάλλον για τα μοντέλα του είδους.
Σχεδίαση
Η Honda όμως λέει ότι όσο κι αν πέσουν οι πωλήσεις αυτού του κομματιού της αγοράς, οι εκδόσεις ντίζελ θα συνεχίσουν να αποτελούν ένα στιβαρό πυλώνα για τις εταιρείες. ΓιΆαυτό και ασχολήθηκαν διεξοδικά με τον 1,6 i-DTEC κινητήρα τους και τον προετοίμασαν έστι ώστε να ανταπεξέρχεται στις προκλήσεις που θέτουν οι νέες νόρμες περί ρύπων. Από πλευράς σχεδίασης φυσικά η έκδοση ντίζελ του Civic δε διαφέρει σε καμία περίπτωση οπτικά από τις αντίστοιχες βενζίνης. Αυτό σημαίνει ότι διατηρείται αναλλοίωτος ο πολύ δυναμικός χαρακτήρας του αμαξώματος με το πλήθος των ακμών και των πτυχώσεων να δημιουργούν μια απόλυτα ξεχωριστή εικόνα. Το Civic i-DTEC να έχει εκτιμώμενο χρόνο άφιξης στα τέλη Μαΐου ή αρχές Ιουνίου.
Νικο αν λες για το σιβικ μαλλον είσαι τυφλος επειδη το εχει ο κολλητός μου οχι και χαλια πλαστικα και φινιρισμα να μην πω για το ψευτο γκρουπ που ξεκολανε οροφες ακομα και τωρα σε αμάξι του 2013
Το οδήγησα και δεν μου άρεσε. Είναι αργό και επίσης αυτό που περιμένεις από ένα Honda είναι να βλέπεις το στροφόμετρο ψηλά οπότε νομίζω μόνο βενζίνη. Πάντως πέρα από αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει καλό φινίρισμα και η ποιότητα των υλικών είναι πάρα πολύ μέτρια για τα λεφτά που ζητάνε. Έχω σοβαρές επιφυλάξεις για το αν θα πάει καλά εμπορικά και ειδικά με την κακή φήμη που έχει με τα πανάκριβα ανταλλακτικά και τα θέματα αξιοπιστίας τα τελευταία χρόνια.
Και σαν κατοχος honda civic coupe em2 2004 Δηλαδή 14 χρόνων αυτοκίνητο δεν μου ξεκολησε ο ουρανος ενω του γαμπρού το γκολφ 2010 δεν μπορω να συμφωνισω κοπανανε ολα μεσα και τα αμορτισέρ ουτε τριετία . Αμαξι 24000 χιλιάδων παρακαλώ
0-100 σε 8,7 και μετα σου λεει τουρμπο ποιο μεγαλα μοτερ θελουμε και οχι ψευτορμπο
diesel? μα αυτοί στην Honda δεν διαβάζουν autotriti?
Νικο αν λες για το σιβικ μαλλον είσαι τυφλος επειδη το εχει ο κολλητός μου οχι και χαλια πλαστικα και φινιρισμα να μην πω για το ψευτο γκρουπ που ξεκολανε οροφες ακομα και τωρα σε αμάξι του 2013
Το οδήγησα και δεν μου άρεσε. Είναι αργό και επίσης αυτό που περιμένεις από ένα Honda είναι να βλέπεις το στροφόμετρο ψηλά οπότε νομίζω μόνο βενζίνη. Πάντως πέρα από αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει καλό φινίρισμα και η ποιότητα των υλικών είναι πάρα πολύ μέτρια για τα λεφτά που ζητάνε. Έχω σοβαρές επιφυλάξεις για το αν θα πάει καλά εμπορικά και ειδικά με την κακή φήμη που έχει με τα πανάκριβα ανταλλακτικά και τα θέματα αξιοπιστίας τα τελευταία χρόνια.
Και σαν κατοχος honda civic coupe em2 2004 Δηλαδή 14 χρόνων αυτοκίνητο δεν μου ξεκολησε ο ουρανος ενω του γαμπρού το γκολφ 2010 δεν μπορω να συμφωνισω κοπανανε ολα μεσα και τα αμορτισέρ ουτε τριετία . Αμαξι 24000 χιλιάδων παρακαλώ
Symfono apolyta me ton Niko.I Honda ta teleytea xronia einai ektos 10 sti EE gia ti aksiopistia