H έκδοση ντίζελ δίνει στο Civic ένα πολύ ωραίο τράβηγμα χαμηλά ενώ λειτουργικά εντυπωσιάζει με το βάθος της και το πώς «ανοίγει» αρμονικά και γραμμικά έως και πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. δημιουργώντας ένα πολύ σεβαστό «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας. Οι μηχανικοί έχουν σχεδόν εξαφανίσει τις δονήσεις ενώ ηχητικά έχει επίσης γίνει εξαιρετική δουλειά. Μόνο σε δυναμική επιτάχυνση θα ακουστεί το μοτέρ και ελάχιστα στο ρελαντί – πολύ σημαντική πρόοδος έναντι του πρόσφατου και ομολογουμένως καλού παρελθόντος. Από εκεί κι έπειτα, η γεύση από την οδηγική επαφή σε διαδρομές γύρω από την πρωτεύουσα της Ιταλίας αποδείχτηκε γνώριμη και σούπερ ευχάριστη. Βασικό προσόν η χαμηλή θέση οδήγησης, το εντυπωσιακά άκαμπτο πλαίσιο (κάτι που παινέψαμε και στη δοκιμή του Type R) καθώς και η ευελιξία σε κάθε είδους διαδρομή. Αρκετά υψηλό το επίπεδο άνεσης, χορηγία και των ρυθμιζόμενων χαρακτηριστικών της απόσβεσης στα οχήματα της σύντομης δοκιμής μας.
Νικο αν λες για το σιβικ μαλλον είσαι τυφλος επειδη το εχει ο κολλητός μου οχι και χαλια πλαστικα και φινιρισμα να μην πω για το ψευτο γκρουπ που ξεκολανε οροφες ακομα και τωρα σε αμάξι του 2013
Το οδήγησα και δεν μου άρεσε. Είναι αργό και επίσης αυτό που περιμένεις από ένα Honda είναι να βλέπεις το στροφόμετρο ψηλά οπότε νομίζω μόνο βενζίνη. Πάντως πέρα από αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει καλό φινίρισμα και η ποιότητα των υλικών είναι πάρα πολύ μέτρια για τα λεφτά που ζητάνε. Έχω σοβαρές επιφυλάξεις για το αν θα πάει καλά εμπορικά και ειδικά με την κακή φήμη που έχει με τα πανάκριβα ανταλλακτικά και τα θέματα αξιοπιστίας τα τελευταία χρόνια.
Και σαν κατοχος honda civic coupe em2 2004 Δηλαδή 14 χρόνων αυτοκίνητο δεν μου ξεκολησε ο ουρανος ενω του γαμπρού το γκολφ 2010 δεν μπορω να συμφωνισω κοπανανε ολα μεσα και τα αμορτισέρ ουτε τριετία . Αμαξι 24000 χιλιάδων παρακαλώ
0-100 σε 8,7 και μετα σου λεει τουρμπο ποιο μεγαλα μοτερ θελουμε και οχι ψευτορμπο
diesel? μα αυτοί στην Honda δεν διαβάζουν autotriti?
Νικο αν λες για το σιβικ μαλλον είσαι τυφλος επειδη το εχει ο κολλητός μου οχι και χαλια πλαστικα και φινιρισμα να μην πω για το ψευτο γκρουπ που ξεκολανε οροφες ακομα και τωρα σε αμάξι του 2013
Το οδήγησα και δεν μου άρεσε. Είναι αργό και επίσης αυτό που περιμένεις από ένα Honda είναι να βλέπεις το στροφόμετρο ψηλά οπότε νομίζω μόνο βενζίνη. Πάντως πέρα από αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει καλό φινίρισμα και η ποιότητα των υλικών είναι πάρα πολύ μέτρια για τα λεφτά που ζητάνε. Έχω σοβαρές επιφυλάξεις για το αν θα πάει καλά εμπορικά και ειδικά με την κακή φήμη που έχει με τα πανάκριβα ανταλλακτικά και τα θέματα αξιοπιστίας τα τελευταία χρόνια.
Και σαν κατοχος honda civic coupe em2 2004 Δηλαδή 14 χρόνων αυτοκίνητο δεν μου ξεκολησε ο ουρανος ενω του γαμπρού το γκολφ 2010 δεν μπορω να συμφωνισω κοπανανε ολα μεσα και τα αμορτισέρ ουτε τριετία . Αμαξι 24000 χιλιάδων παρακαλώ
Symfono apolyta me ton Niko.I Honda ta teleytea xronia einai ektos 10 sti EE gia ti aksiopistia