ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή με το ανανεωμένο Jazz

17.174 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2018)

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της έκδοσης ντίζελ του Civic γνωρίσαμε και την ελαφρώς ανανεωμένη εκδοχή του Jazz – σημαντική προσθήκη εδώ ο κινητήρας βενζίνης των 1,5 λίτρων o oποίος δίνει ένα σαφώς πιο γρήγορο ρυθμό στο οικογενειακό «μικρό» της Honda. Είναι ο 1.500άρης βενζίνης i-VTEC γνωστός από το HR-V o oποίος αποδίδει 130 ίππους. Πρόκειται για πολύ δυνατό σύνολο το οποίο καθότι ατμοσφαιρικό εμφανίζει γνώριμα χαρακτηριστικά απόδοσης. Η ισχύς κορυφώνεται δηλαδή στις 6.600 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής (155 Nm) είναι διαθέσιμη στις 4.600 σ.α.λ.. Αυτό που φαίνεται κατευθείαν οδηγώντας τη νέα έκδοση είναι το πόσο πυκνή είναι η κλιμάκωση στο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (υπάρχει και CVT). Το κοντό σαζμάν μαζί με τη διάθεση για υψηλό στροφάρισμα δίνουν ένα εξαιρετικό 0-100 χλμ./ώρα στα 8,7 δλ. (10,0 δλ. για την έκδοση CVT). Στις ρεπρίζ η αίσθηση είναι επίσης αρκετά καλή διότι η κλιμάκωση εξισορροπεί έως ένα βαθμό την πιο γεμάτη αίσθηση χαμηλά που θα έδινε ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ. Απόλυτα λογικά, το σύνολο είναι αισθητό ηχητικά, χωρίς όμως να ενοχλεί. Το Jazz με το νέο μοτέρ του, τις αλλαγές εξωτερικά, τον πλούσιο εξοπλισμό του και το πλήρες πακέτο ασφάλειας το περιμένουμε στην Ελλάδα τον Απρίλιο.
 
H άποψή μας
Δε ξέρουμε την υποδοχή που θα επιφυλάξει στο 1.500άρι Jazz η ελληνική αγορά, πολλά θα εξαρτηθούν και από την τιμή του – ωστόσο, πρόκειται για συνδυασμό που αξίζει να εξερευνηθεί καθώς διανθίζεται με ωραία χαρακτηριστικά για τον οδηγό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL