Στο πλαίσιο της παρουσίασης της έκδοσης ντίζελ του Civic γνωρίσαμε και την ελαφρώς ανανεωμένη εκδοχή του Jazz – σημαντική προσθήκη εδώ ο κινητήρας βενζίνης των 1,5 λίτρων o oποίος δίνει ένα σαφώς πιο γρήγορο ρυθμό στο οικογενειακό «μικρό» της Honda. Είναι ο 1.500άρης βενζίνης i-VTEC γνωστός από το HR-V o oποίος αποδίδει 130 ίππους. Πρόκειται για πολύ δυνατό σύνολο το οποίο καθότι ατμοσφαιρικό εμφανίζει γνώριμα χαρακτηριστικά απόδοσης. Η ισχύς κορυφώνεται δηλαδή στις 6.600 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής (155 Nm) είναι διαθέσιμη στις 4.600 σ.α.λ.. Αυτό που φαίνεται κατευθείαν οδηγώντας τη νέα έκδοση είναι το πόσο πυκνή είναι η κλιμάκωση στο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (υπάρχει και CVT). Το κοντό σαζμάν μαζί με τη διάθεση για υψηλό στροφάρισμα δίνουν ένα εξαιρετικό 0-100 χλμ./ώρα στα 8,7 δλ. (10,0 δλ. για την έκδοση CVT). Στις ρεπρίζ η αίσθηση είναι επίσης αρκετά καλή διότι η κλιμάκωση εξισορροπεί έως ένα βαθμό την πιο γεμάτη αίσθηση χαμηλά που θα έδινε ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ. Απόλυτα λογικά, το σύνολο είναι αισθητό ηχητικά, χωρίς όμως να ενοχλεί. Το Jazz με το νέο μοτέρ του, τις αλλαγές εξωτερικά, τον πλούσιο εξοπλισμό του και το πλήρες πακέτο ασφάλειας το περιμένουμε στην Ελλάδα τον Απρίλιο.
H άποψή μας
Δε ξέρουμε την υποδοχή που θα επιφυλάξει στο 1.500άρι Jazz η ελληνική αγορά, πολλά θα εξαρτηθούν και από την τιμή του – ωστόσο, πρόκειται για συνδυασμό που αξίζει να εξερευνηθεί καθώς διανθίζεται με ωραία χαρακτηριστικά για τον οδηγό.
Νικο αν λες για το σιβικ μαλλον είσαι τυφλος επειδη το εχει ο κολλητός μου οχι και χαλια πλαστικα και φινιρισμα να μην πω για το ψευτο γκρουπ που ξεκολανε οροφες ακομα και τωρα σε αμάξι του 2013
Το οδήγησα και δεν μου άρεσε. Είναι αργό και επίσης αυτό που περιμένεις από ένα Honda είναι να βλέπεις το στροφόμετρο ψηλά οπότε νομίζω μόνο βενζίνη. Πάντως πέρα από αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει καλό φινίρισμα και η ποιότητα των υλικών είναι πάρα πολύ μέτρια για τα λεφτά που ζητάνε. Έχω σοβαρές επιφυλάξεις για το αν θα πάει καλά εμπορικά και ειδικά με την κακή φήμη που έχει με τα πανάκριβα ανταλλακτικά και τα θέματα αξιοπιστίας τα τελευταία χρόνια.
Και σαν κατοχος honda civic coupe em2 2004 Δηλαδή 14 χρόνων αυτοκίνητο δεν μου ξεκολησε ο ουρανος ενω του γαμπρού το γκολφ 2010 δεν μπορω να συμφωνισω κοπανανε ολα μεσα και τα αμορτισέρ ουτε τριετία . Αμαξι 24000 χιλιάδων παρακαλώ
0-100 σε 8,7 και μετα σου λεει τουρμπο ποιο μεγαλα μοτερ θελουμε και οχι ψευτορμπο
diesel? μα αυτοί στην Honda δεν διαβάζουν autotriti?
Νικο αν λες για το σιβικ μαλλον είσαι τυφλος επειδη το εχει ο κολλητός μου οχι και χαλια πλαστικα και φινιρισμα να μην πω για το ψευτο γκρουπ που ξεκολανε οροφες ακομα και τωρα σε αμάξι του 2013
Το οδήγησα και δεν μου άρεσε. Είναι αργό και επίσης αυτό που περιμένεις από ένα Honda είναι να βλέπεις το στροφόμετρο ψηλά οπότε νομίζω μόνο βενζίνη. Πάντως πέρα από αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει καλό φινίρισμα και η ποιότητα των υλικών είναι πάρα πολύ μέτρια για τα λεφτά που ζητάνε. Έχω σοβαρές επιφυλάξεις για το αν θα πάει καλά εμπορικά και ειδικά με την κακή φήμη που έχει με τα πανάκριβα ανταλλακτικά και τα θέματα αξιοπιστίας τα τελευταία χρόνια.
Και σαν κατοχος honda civic coupe em2 2004 Δηλαδή 14 χρόνων αυτοκίνητο δεν μου ξεκολησε ο ουρανος ενω του γαμπρού το γκολφ 2010 δεν μπορω να συμφωνισω κοπανανε ολα μεσα και τα αμορτισέρ ουτε τριετία . Αμαξι 24000 χιλιάδων παρακαλώ
Symfono apolyta me ton Niko.I Honda ta teleytea xronia einai ektos 10 sti EE gia ti aksiopistia