O i-DTEC κινητήρας έχει δεχτεί πλήθος αλλαγών: κατΆαρχάς ξανασχεδιάστηκε το αλουμινένιο μπλοκ εξωτερικά με νέες ενισχύσεις οι οποίες οδηγούν σε αυξημένη στιβαρότητα και περισσότερο πολιτισμένη λειτουργία. Βασική αλλαγή είναι τα χαλύβδινα έμβολα αντί των αλουμινένιων που υπήρχαν πριν. Οι Ιάπωνες διαχειρίζονται καλύτερο τη θερμότητα με το ατσάλι γεγονός που ψύχει καλύτερα το μπλοκ και με τη σειρά του κάνει πιο εύκολη τη δουλειά της κυλινδροκεφαλής η οποία χυτεύεται πλέον με νέο τρόπο και μπορεί να είναι πιο λεπτή και πιο ελαφριά από ότι πριν. Τεράστια δουλειά έχει γίνει και στην επεξεργασία των καυσαερίων, την παγίδευση και επεξεργασία των NOx και των σωματιδίων χωρίς τη χρήση πρόσθετων. Φυσικά, αυτό που αφορά πιο πολύ τον οδηγό είναι η απόδοση 120 ίππων/4.000 σ.α.λ. και 300 Nm/2.000 σ.α.λ.. Μετρημένο με βάση τα νέα πρότυπα το εν λόγω μοτέρ έχει εργοστασιακή κατανάλωση 3,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 93 γρ./χλμ. τιμές αν μη τι άλλο εντυπωσιακές.
Νικο αν λες για το σιβικ μαλλον είσαι τυφλος επειδη το εχει ο κολλητός μου οχι και χαλια πλαστικα και φινιρισμα να μην πω για το ψευτο γκρουπ που ξεκολανε οροφες ακομα και τωρα σε αμάξι του 2013
Το οδήγησα και δεν μου άρεσε. Είναι αργό και επίσης αυτό που περιμένεις από ένα Honda είναι να βλέπεις το στροφόμετρο ψηλά οπότε νομίζω μόνο βενζίνη. Πάντως πέρα από αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει καλό φινίρισμα και η ποιότητα των υλικών είναι πάρα πολύ μέτρια για τα λεφτά που ζητάνε. Έχω σοβαρές επιφυλάξεις για το αν θα πάει καλά εμπορικά και ειδικά με την κακή φήμη που έχει με τα πανάκριβα ανταλλακτικά και τα θέματα αξιοπιστίας τα τελευταία χρόνια.
Και σαν κατοχος honda civic coupe em2 2004 Δηλαδή 14 χρόνων αυτοκίνητο δεν μου ξεκολησε ο ουρανος ενω του γαμπρού το γκολφ 2010 δεν μπορω να συμφωνισω κοπανανε ολα μεσα και τα αμορτισέρ ουτε τριετία . Αμαξι 24000 χιλιάδων παρακαλώ
0-100 σε 8,7 και μετα σου λεει τουρμπο ποιο μεγαλα μοτερ θελουμε και οχι ψευτορμπο
diesel? μα αυτοί στην Honda δεν διαβάζουν autotriti?
Νικο αν λες για το σιβικ μαλλον είσαι τυφλος επειδη το εχει ο κολλητός μου οχι και χαλια πλαστικα και φινιρισμα να μην πω για το ψευτο γκρουπ που ξεκολανε οροφες ακομα και τωρα σε αμάξι του 2013
Το οδήγησα και δεν μου άρεσε. Είναι αργό και επίσης αυτό που περιμένεις από ένα Honda είναι να βλέπεις το στροφόμετρο ψηλά οπότε νομίζω μόνο βενζίνη. Πάντως πέρα από αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει καλό φινίρισμα και η ποιότητα των υλικών είναι πάρα πολύ μέτρια για τα λεφτά που ζητάνε. Έχω σοβαρές επιφυλάξεις για το αν θα πάει καλά εμπορικά και ειδικά με την κακή φήμη που έχει με τα πανάκριβα ανταλλακτικά και τα θέματα αξιοπιστίας τα τελευταία χρόνια.
Και σαν κατοχος honda civic coupe em2 2004 Δηλαδή 14 χρόνων αυτοκίνητο δεν μου ξεκολησε ο ουρανος ενω του γαμπρού το γκολφ 2010 δεν μπορω να συμφωνισω κοπανανε ολα μεσα και τα αμορτισέρ ουτε τριετία . Αμαξι 24000 χιλιάδων παρακαλώ
Symfono apolyta me ton Niko.I Honda ta teleytea xronia einai ektos 10 sti EE gia ti aksiopistia