Μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου A6 είναι έκδηλη η προσπάθεια για μια minimal σχεδίαση με «καθαρές» οριζόντιες γραμμές και μια business casual διάθεση. Θεωρούμε περιττό κάθε σχολιασμό για την ποιότητα των υλικών, που είναι φυσικά κορυφαία, την αίσθηση πολυτέλειας και το από-άλλο-πλανήτη φινίρισμα. Αυτό που κάνει όμως το εσωτερικό του Α6 να ξεχωρίζει για τα δεδομένα της κατηγορία είναι αυτό το μοναδικό high-tech προφίλ, που διαθέτει και που δίνει το δικό του ιδιαίτερο χρώμα. Και δεν είναι τόσο ο μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit, που γνωρίζουμε άλλωστε και από άλλα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, όσο η ουσιαστική κατάργηση των συμβατικών κουμπιών με όλες τις λειτουργίες να ελέγχονται όχι από μία, αλλά από δύο οθόνες αφής στην -στραμμένη προς τον οδηγό- κεντρική κονσόλα. Ναι, όπως και στο Α8.
Μέσω της πάνω (10,1 ιντσών στις ακριβές εκδόσεις) οθόνης ελέγχεται το σύστημα infotainment, ενώ η κάτω χρησιμοποιείται για το σύστημα κλιματισμού, την εισαγωγή κειμένου (γίνεται επιφάνεια γραφής με αναγνώριση γραφικού χαρακτήρα) και τις λειτουργίες άνεσης. Το λειτουργικό σύστημα αφής MMI με ρύθμιση στην ταχύτητα απόκρισης διαθέτει μια πρωτοποριακή λειτουργία: ο χρήστης ακούει και νιώθει ένα «κλικ» ως επιβεβαίωση μόλις τα δάχτυλά του ενεργοποιήσουν μια λειτουργία. Με πολλές, έξυπνες επιλογές εξατομίκευσης, το εξελιγμένο σύστημα infotainment του Α6 προσαρμόζεται απόλυτα στον οδηγό. Τα προκαθορισμένα μπουτόν των συνηθέστερων λειτουργιών αποτελούν τη βάση για εξατομικευμένες επιλογές, ενώ μέχρι και 7 διαφορετικοί οδηγοί μπορούν να αποθηκεύσουν τις μεμονωμένες προτιμήσεις τους σε ισάριθμα προφίλ χρηστών, έχοντας τη δυνατότητα να ρυθμίσουν μέχρι και 400 παραμέτρους.
Χώροι: Business Class
Η αύξηση του μεταξονίου κατά 12 χλστ. αντανακλάται άμεσα στην καμπίνα των επιβατών, που είναι ακόμα πιο μεγάλη σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Ο χώρος για τα πόδια όσων κάθονται στο πίσω κάθισμα είναι ακόμη πιο αρχοντικός, ξεπερνώντας αυτόν των βασικών ανταγωνιστών του. Οι χώροι για τα κεφάλια αλλά και τους ώμους τόσο μπροστά όσο και πίσω είναι επίσης μεγαλύτεροι, τονίζοντας την άνεση. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών του πολυτελούς σεντάν παρέμεινε στα 530 λτ., ωστόσο το άνοιγμα είναι μεγαλύτερο για ευκολία στη φόρτωση και το καπό μπορεί να ανοίγει και ηλεκτρικά με την κίνηση του ποδιού.
Εδώ φαίνεται η αξία του χρήματος σε σχέση με το άρθρο για την Τζούλια που είχατε. Αν έχει 63 χιλιάρικα το Α6 είναι πραγματικά τσάμπα μπροστά στο ιταλικό σαπάκι που έχει 59.
Εδώ φαίνεται η αξία του χρήματος σε σχέση με το άρθρο για την Τζούλια που είχατε. Αν έχει 63 χιλιάρικα το Α6 είναι πραγματικά τσάμπα μπροστά στο ιταλικό σαπάκι που έχει 59.
...τι δεν καταλαβαίνεις? ...ΑΠΟ 63 χιλιάρικα, και καθώς Audi, 2 εξτραδάκια να βαλεις παρε το 70άρι! Απο 63, να διαβάζουμε!