«Φορτωμένο» με το σύνολο σχεδόν της τεχνολογίας και κτισμένο στη λογική του A8, το νέο Audi A6 θα μπορούσε να θεωρηθεί κάλλιστα η λιμουζίνα της διπλανής πόρτας για τις εύρωστες αγορές και οικονομίες, τουλάχιστον...
What is new
- 8η γενιά μεγάλου σεντάν Audi
- Μεγαλύτερες διαστάσεις πάνω στην MLB Evo πλατφόρμα
- Με πολλές τεχνολογίες από το Α8
- Αρχικά με V6 κινητήρες βενζίνης και diesel
- Μόνο quattro (αρχικά) και με αυτόματα κιβώτια
- Στην Ελλάδα λανσάρισμα τον Ιούλιο από 63.000 ευρώ
Όταν μετά από δυο πολύωρες πτήσεις, που ξεκίνησαν ξημερώματα, καλείσαι να οδηγήσεις για 100 και πλέον χλμ. σίγουρα δεν μπορείς να νιώθεις πιο «φρέσκος» από ποτέ. Από την άλλη θα πεις αγαπητέ αναγνώστη τι σχέση έχουν όλα αυτά με την οδήγηση του ολοκαίνουργιου Audi A6 πέριξ του Πόρτο στην Πορτογαλία; Μην προτρέχεις. Το παραπάνω σκηνικό ήταν σε μεγάλο βαθμό πραγματικότητα μέχρι τη στιγμή που βολεύτηκα στο αναπαυτικό κάθισμα του ολοκαίνουργιου A6, όταν και διαπίστωσα πως το αυτοκίνητο είχε το ίδιο σύστημα μασάζ στα καθίσματα με αυτό του A8, που το Auto Τρίτη Premium είχε δοκιμάσει αποκλειστικά ένα μήνα πριν (τεύχος 12/2018). Μέσα από το ίδιο σύστημα infotainment επέλεξα το αναζωογονητικό πρόγραμμα μασάζ (διαθέσιμα άλλα 4 παρακαλώ) και σε λίγη ώρα ένιωσα τόσο φρέσκος, τόσο ορεξάτος για οδήγηση, όσο σα να είχα βρει το αυτοκίνητο έξω από το σπίτι μου μετά από καλό, 8ώρο ύπνο… Δεν είναι όμως μόνο αυτά τα συστήματα, που το A6 «δανείστηκε» από το Α8 και τα έφερε πιο κοντά σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Βλέπεις, όσο περιορισμένος και αν είναι ο αριθμός των εχόντων την δυνατότητα να επενδύσουν 60.000 ευρώ για ένα πολυτελές μεγάλο σεντάν, είναι σίγουρα κατά πολύ μεγαλύτερος από αυτούς που μπορούν να υπογράψουν μια επιταγή από 120.000 ευρώ για μια premium λιμουζίνα, όπως το A8… Και αυτό είναι το ατού του ολοκαίνουργιου Audi A6 στη μάχη που θα δώσει απέναντι από την BMW Σειρά 5 και την Mercedes E-Class: O «εκδημοκρατισμός» της υψηλής τεχνολογίας και των καινοτομιών, που έρχονται σχεδόν απΆ ευθείας από την ναυαρχίδα της Audi.
Ένα ξεχωριστό business σεντάν
Κύριο χαρακτηριστικό της σχεδιαστικής ταυτότητας του νέου Audi A6 είναι η πλατιά εξαγωνική μάσκα Singleframe (την κολακεύουν ιδιαίτερα οι τονισμένοι αεραγωγοί χαμηλά στον προφυλακτήρα) και το «ρευστό» αμάξωμα, εκφράζοντας απόλυτα τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της γερμανικής φίρμας, όπως τα A8 και A7 Sportback. Τυχαίο; Φυσικά όχι μιας και το Α6 είναι το τρίτο μοντέλο που φέρει την υπογραφή του αρχισχεδιαστή Μαρκ Λίχτε, που μπήκε στην Audi το 2014. H σιλουέτα του Α6 είναι προφανώς εμπνευσμένη από το μεγαλύτερο A8, αλλά εδώ οι πρόβολοι είναι κοντύτεροι, υπάρχουν διαφορετικά σχεδιασμένα φώτα και η γραμμή των πίσω «ώμων» μαζί με την οροφή έχουν μια κουπεδίζουσα λογική προσδίδοντας πιο «αθλητικό» στυλ. Με καθαρές επιφάνειες και έντονες ακμές, το νέο business sedan της Audi συνδυάζει (στα μάτια μου τουλάχιστον) επιτυχημένα την σπορτίφ κομψότητα με την σοφιστικέ παρουσία. Η τελευταία επισφραγίζεται από το σχεδιασμό των προβολέων, που δίνει έμφαση στην υψηλή τεχνολογία που διαθέτει το νέο Α6. H Audi παρέχει τρεις διαφορετικές τεχνολογίες προβολέων με την κορυφαία HD Matrix LED να διαθέτει 5 οριζόντιες γραμμές, οι οποίες διαμορφώνουν τα φώτα ημέρας και αποτελούν τη φωτεινή υπογραφή του νέου Α6. Προαιρετικά, η οπτική ταυτότητα του πίσω μέρους αποτελείται από μια οριζόντια γραμμή και 9 κάθετα στοιχεία για κάθε φως, ενώ στις ακριβές εκδόσεις τα φώτα των φρένων καλύπτουν το χώρο ανάμεσα. Βασισμένο στην MLB Evo πλατφόρμα, το νέο Audi A6 έχει μήκος 4.939 χλστ. (+7 χλστ.), με το πλάτος να έχει αυξηθεί πιο αισθητά (+12 χλστ.) στα 1.886 χλστ. Το εντυπωσιακό στοιχείο για το νέο A6 είναι πως παρά την αύξηση κατά 2 χλστ. του ύψους (1.457 χλστ.) είναι πιο αεροδυναμικό από τον προκάτοχό του με τον σχετικό συντελεστή να είναι στο 0,24 από 0,26! Σε αντίθεση με τη μόδα, που θέλει τα νέα μοντέλα ελαφρύτερα από τα προηγούμενα, το Α6 και παρά την ευρεία χρήση αλουμινίου στο πλαίσιο, στην ανάρτηση και στα πάνελ του αμαξώματος, είναι έως και 30 κιλά βαρύτερο από πριν λόγω του ήπιου υβριδικού συστήματος κίνησης, που έχουν στάνταρ όλες οι εκδόσεις.
Από τον Ιούλιο στην Ελλάδα
Χωρίς αμφιβολία μεγάλα, πολυτελή σεντάν όπως το νέο Audi A6 δεν περιμένουν να… ξεπουλήσουν σε μια αγορά όπως η ελληνική, στην οποία το νέο γερμανικό πολυτελές σεντάν θα λανσαριστεί τον Ιούλιο με τιμή από περίπου 63.000 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, το νέο A6 ανεβάζει τον -ήδη ψηλά τοπθετημένο- τον πήχη στην κατηγορία και υπόσχεται να κάνει δύσκολη τη ζωή της BMW Σειρά 5 και της Mercedes E-Class.
Εδώ φαίνεται η αξία του χρήματος σε σχέση με το άρθρο για την Τζούλια που είχατε. Αν έχει 63 χιλιάρικα το Α6 είναι πραγματικά τσάμπα μπροστά στο ιταλικό σαπάκι που έχει 59.
Εδώ φαίνεται η αξία του χρήματος σε σχέση με το άρθρο για την Τζούλια που είχατε. Αν έχει 63 χιλιάρικα το Α6 είναι πραγματικά τσάμπα μπροστά στο ιταλικό σαπάκι που έχει 59.
...τι δεν καταλαβαίνεις? ...ΑΠΟ 63 χιλιάρικα, και καθώς Audi, 2 εξτραδάκια να βαλεις παρε το 70άρι! Απο 63, να διαβάζουμε!