Οδική συμπεριφορά: Aλλα επίπεδα άνεσης και κρατήματος
18.485 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2018)
Η οδηγική εμπειρία με το νέο Audi A6 ξεκίνησε με την «καλή» 3λιτρη έκδοση βενζίνης των 340 ίππων, η οποία έφερε την έξτρα αερανάρτηση και τα μαγικά καθίσματα, τα οποία σε κρατάνε πάντα σε φόρμα χάρη στο απίθανο μασάζ τους. Επέλεξα ελληνικό σταθμό στο ιντερνετικό ραδιόφωνο και την Comfort λειτουργία του συστήματος παραμετροποίσης Drive Select. Ε λοιπόν, σε συνδυασμό με την απόλυτα ησυχία στην καμπίνα η ποιότητα κύλισης θύμισε μαγικό χαλί, παρά την παρουσία τροχών 21 ιντσών (!). Με την επιλογή Dynamic δεν χάθηκε σημαντικό μέρος της άνεσης, αλλά το μεταβλητής υποβοήθησης τιμόνι παράμεινε μέτριο σε αίσθηση. Το άγγιγμα στο γκάζι πάντως με την ακαριαία απόκριση πρόσφερε θεαματικές επιταχύνσεις, η δε πρόσφυση έδειξε να ξεπερνάει τα όρια της φαντασίας συνεπικουρούμενη φυσικά από τη μόνιμη τετρακίνηση quattro και τους τεράστιους τροχούς των 21 ιντσών με ελαστικά 255/35. Απόλυτα ουδέτερη συμπεριφορά ακόμη και στους στενούς επαρχιακούς δρόμους γύρω από το Πόρτο. Και εκεί που νομίζεις πως θα είναι δύσκολο στις μανούβρες ανακαλύπτεις πως το διαθέσιμο νέο σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης κάνει το θαύμα του στις χαμηλές ταχύτητες μειώνοντας τον κύκλο στροφής κατά 1,1 μ. (οι πίσω τροχοί στρίβουν έως και 5ο αντίθετα από τους μπροστινούς). Στο ταξίδι δεν το συζητάμε, το Α6 είναι το κάτι άλλο: Έχεις την αίσθηση πως κινείσαι με 100χλμ./ώρα και το κοντέρ δείχνει πάνω από 200 με τη σταθερότητα να συγκλονίζει (οι πίσω τροχοί σε υψηλές ταχύτητες στρίβουν μαζί με τους μπροστινούς).
Μεταπηδώντας πίσω από το τιμόνι του Α6 με τον 2λιτρο TDI των 204 ίππων περίμενα να απογοητευτώ. Το αντίθετο όμως μιας και το «μικρό» Α6 έδειξε να κρύβει συνολικά το μέγεθός του, να κινείται «αέρινα» και να καταναλώσει συγκριτικά, τίποτα! Ακόμη και με τη στάνταρ ανάρτηση (με ελατήρια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ) ελάχιστη ήταν άμβλυνση στην ποιότητα κύλισης, ακόμα και σε δρόμους γεμάτους κακοτεχνίες και μπαλώματα, όπως τους ελληνικούς.
Με τεχνολογία από το Α8
Στο τεχνολογικό πεδίο, όπως και το Α8, έτσι και το A6 διαθέτει εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης και θέτει νέα στάνταρ στην premium κατηγορία. Αυτά περιλαμβάνουν τα ParkPilot και GaragePilot, τα σύστημα αυτόματης στάθμευσης σε εξωτερικούς και στεγασμένους χώρους αντίστοιχα χρησιμοποιώντας την εφαρμογή myAudi app στο smartphone του οδηγού. Τα δύο αυτά συστήματα αποτελούν μέρος του πακέτου Park assist, ενός από τα τρία πακέτα συστημάτων υποβοήθησης. Το City Assist με τη σειρά του περιλαμβάνει συστήματα όπως την καινούργια υποβοήθηση διασταυρώσεων. Το Tour assist διαθέτει την ενεργή υποβοήθηση κίνησης, στην οποία το προσαρμοζόμενο cruise control (Adaptive Cruise Control) συνδυάζεται με απαλές παρεμβάσεις στο σύστημα διεύθυνσης προκειμένου το νέο A6 να παραμένει στη λωρίδα του. Το Α6 είναι ικανό για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, όπως και το Α8. Παράλληλα, υπάρχει σύστημα πλοήγησης με λειτουργία αυτοδιδασκαλίας, ενώ οι νέες υπηρεσίες «Car-to-X» χρησιμοποιούν το στόλο της Audi για την παροχή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο όσον αφορά την κίνηση, κινδύνους ακόμη και εύρεση θέσης στάθμευσης!
Εδώ φαίνεται η αξία του χρήματος σε σχέση με το άρθρο για την Τζούλια που είχατε. Αν έχει 63 χιλιάρικα το Α6 είναι πραγματικά τσάμπα μπροστά στο ιταλικό σαπάκι που έχει 59.
Εδώ φαίνεται η αξία του χρήματος σε σχέση με το άρθρο για την Τζούλια που είχατε. Αν έχει 63 χιλιάρικα το Α6 είναι πραγματικά τσάμπα μπροστά στο ιταλικό σαπάκι που έχει 59.
...τι δεν καταλαβαίνεις? ...ΑΠΟ 63 χιλιάρικα, και καθώς Audi, 2 εξτραδάκια να βαλεις παρε το 70άρι! Απο 63, να διαβάζουμε!