Κινητήρες: Έως 340 άλογα, μόνο quattro & με αυτόματα κιβώτια
18.497 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2018)
Στην έναρξη της διάθεσής του στις ευρωπαϊκές αγορές η Audi θα προσφέρει το νέο A6 με 3 μηχανικά σύνολα τα οποία λόγω κυβισμού θα αντιμετωπίσουν το άδικο φορολογικό σύστημα της χώρας μας. Στην κορυφή της γκάμας είναι ο 3,0 TFSI turbo V6 βενζινοκινητήρας των 340 ίππων και των 500 Nm ροπής, που επιταχύνει το business sedan από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (μέση κατανάλωση καυσίμου αναλόγως τροχών 6,7 – 7,1 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 151-161 γρ./χλμ./). Στον αντίποδα συναντάμε τον 3,0 TDI V6 turbodiesel των 286 ίππων και των 620 Nm ροπής, που εξασφαλίζει παραπλήσιες επιδόσεις, αλλά με χαμηλότερη κατανάλωση (μέση τιμή αναλόγως με τους τροχούς 5,5-5,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 142-150 γρ./χλμ.). Ο 3,0 TDI θα είναι διαθέσιμος και με 231 άλογα. Μέσα στο χρόνο θα λανσαριστεί και μια έκδοση 2,0 TDI με 204 άλογα, για την οποία ακόμη δεν είναι διαθέσιμα τα στοιχεία επιδόσεων και κατανάλωσης. Στο μέλλον θα υπάρξει και 2λιτρη έκδοση βενζίνης. Όλες οι κινητήρες συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης quattro και αυτόματο κιβώτιο (διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων S-Tronic στη βενζίνη και αυτόματο 8 σχέσεων Τiptronic στο diesel). Mέσα στο χρόνο θα λανσαριστούν και προσθιοκίνητες εκδόσεις.
Υβριδική τεχνολογία σε όλη τη γκάμα
Το νέο A6 προσφέρει ήπια υβριδική τεχνολογία σε ολόκληρη την γκάμα κινητήρων. Τα 4κύλινδρα μοτέρ θα χρησιμοποιούν ένα απλό 12βολτο σύστημα με μια γεννήτρια με ιμάντα, ενώ οι κινητήρες V6 χρησιμοποιούν ένα πιο «έξυπνο» 48βολτο σύστημα που συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία μπορεί να ανακτήσει ενέργεια κατά την επιβράδυνση. Έτσι, όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι το Audi A6 μπορεί να «ρολάρει» με τον κινητήρα απενεργοποιημένο με ταχύτητες μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα και φυσικά να επαναλειτουργεί ακαριαία όταν χρειαστεί. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται με ταχύτητες έως 22 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Audi, η ήπια υβριδική τεχνολογία με σύστημα 48V μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 0,7 λτ./100 χλμ.
Εδώ φαίνεται η αξία του χρήματος σε σχέση με το άρθρο για την Τζούλια που είχατε. Αν έχει 63 χιλιάρικα το Α6 είναι πραγματικά τσάμπα μπροστά στο ιταλικό σαπάκι που έχει 59.
Εδώ φαίνεται η αξία του χρήματος σε σχέση με το άρθρο για την Τζούλια που είχατε. Αν έχει 63 χιλιάρικα το Α6 είναι πραγματικά τσάμπα μπροστά στο ιταλικό σαπάκι που έχει 59.
...τι δεν καταλαβαίνεις? ...ΑΠΟ 63 χιλιάρικα, και καθώς Audi, 2 εξτραδάκια να βαλεις παρε το 70άρι! Απο 63, να διαβάζουμε!