Το νέο Honda CR-V πάτησε σε ευρωπαϊκό έδαφος, έχοντας πιο premium χαρακτήρα με μοντέρνα σχεδίαση, για πρώτη φορά 7θέσια διάταξη καμπίνας, αποδοτικότερους κινητήρες και ακόμα περισσότερους χώρους, δημιουργώντας ένα σύγχρονο SUV που καλύπτει όλες τις ανάγκες.
Η Honda αποκάλυψε την ευρωπαϊκή έκδοση παραγωγής του νέου CR-V στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018 και λίγους μήνες μετά έφτασε η στιγμή για την πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στους εκπροσώπους του τύπου, στο πανέμορφο Σάλτσμπουργκ.
Το νέο CR-V έφτασε αισίως στην πέμπτη του γενιά, χωρίς ωστόσο στο πέρασμα των χρόνων να αλλάξει τον αρχικό του προσανατολισμό. Το 1995 που κυκλοφόρησε η πρώτη του γενιά είχε σκοπό να συνενώσει τα καλύτερα από τον κόσμο των επιβατικών αυτοκινήτων και των SUV. Αυτό αποτέλεσε την αρχή, πάνω στην οποία κάθε επόμενη γενιά εξελίχθηκε και δημιουργήθηκε. Εκ του αποτελέσματος λοιπόν, η συνταγή θεωρείται πετυχημένη καθώς το CR-V έχει καταφέρει να γίνει ένα από τα best-seller μοντέλα της κατηγορίας του με 9,7 εκατ. πωλήσεις παγκοσμίως.
Η νέα πέμπτη γενιά, λοιπόν βασίστηκε πάνω στον προκάτοχό του, διατηρώντας αναλλοίωτο τον χαρακτήρα του οικογενειακού SUV, που το θέλει να εκπληρώνει με περίσσια άνεση τα αστικά του καθήκοντα, αλλά και να ανταπεξέρχεται με ευκολία σε off-road δοκιμασίες. Φυσικά το νέο μοντέλο έρχεται βελτιωμένο και εξελιγμένο σε όλους τους τομείς, δημιουργώντας ένα ακόμα πιο σύγχρονο προφίλ, με περισσότερη τεχνολογία, μεγαλύτερους χώρους και ποιοτικότερα οδηγικά και οδικά χαρακτηριστικά.
Γνώριμη σχεδίαση με περισσότερο δυναμισμό
Το νέο CR-V σχηματικά κινείται πάνω στα μοτίβα του προκατόχου του, αν και ελάχιστα μεγαλύτερο σε διαστάσεις (4,6μ από 4,57μ.), υιοθετώντας εκ νέου το καμπύλο ημισφαιρικό και εντυπωσιακό σχήμα, που συγχρόνως είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα της κλάσης του.
Φυσικά σε ότι αφορά τα επιμέρους σχεδιαστικά στοιχεία, οι αλλαγές είναι πολλές και σημαντικές, τονίζοντας περισσότερο το δυναμισμό του ιαπωνικού SUV. Οι θόλοι των τροχών έχουν γίνει πιο μυώδεις, με φαρδύτερα φτερά, το καπό απέκτησε εντονότερες νευρώσεις στα δύο άκρα του, όπως και στις πίσω γωνίες του αμαξώματος.
Από κει και πέρα οι άνθρωποι της φίρμας έχουν εγκαταστήσει πιο λεπτές κολόνες, νέους πιο ανάγλυφους προφυλακτήρες, καθώς και ανασχεδιασμένη ενεργή μάσκα, η οποία ενσωματώνει το σύστημα Active Shutter Grille, που βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση και την οικονομία καυσίμου. Τέλος το «παρών» δηλώνει και η νέα ταυτότητα της οικογένειας Honda, με το χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς, όπως και τα προστατευτικά μαρσπιέ υποδηλώνοντας έτσι τον off-road χαρακτήρα του. Το νέο CR-V θα είναι διαθέσιμο σε 8 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, ενώ ανάλογα την έκδοση θα εξοπλίζεται με ζάντες 17,18 ή 19 ιντσών. Στις ανώτερες εξοπλιστικές εκδόσεις διαθέσιμη θα είναι και η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή.
Πολύ όμορφο, μέσα έξω, με δυνατό ροπάτο μοτέρ. Αν η τιμή είναι καλή, το προσθιοκίνητο θα είναι μια πολύ καλή αγορά. Το υβριδικό σίγουρα θα βγει πολύ ακριβό για να δικαιολογεί την διαφορά κατανάλωσης...
Πολύ όμορφο, μέσα έξω, με δυνατό ροπάτο μοτέρ. Αν η τιμή είναι καλή, το προσθιοκίνητο θα είναι μια πολύ καλή αγορά. Το υβριδικό σίγουρα θα βγει πολύ ακριβό για να δικαιολογεί την διαφορά κατανάλωσης...
To leme ksana.SUV me moter kato ton 2000 cc deeeen.Tha to agoraza me 2200 cc diesel.