Στη νέα σχεδίαση εσωτερικού κυριαρχεί η οριζόντια έμφαση στη διάταξη του ταμπλό, που δείχνει την καμπίνα πιο ευρύχωρη, τονίζοντας την αίσθηση πλάτους, ενώ παράλληλα με σκοπό την μεγαλύτερη άνεση των μπροστά επιβατών, το ταμπλό έχει ανασηκωθεί λίγο. Το στοιχείο που ξεχωρίζει πάντως είναι οι δύο οθόνες 7 ιντσών, μία ανάμεσα στα όργανα του πίνακα οργάνων και μία στο κέντρο του ταμπλό, η οποία φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας. Κάτω από αυτή θα συναντυήσοπυμε το πάνελ για τη διαχείριση του κλιματισμού, ενώ οι περισσότεροι διακόπτες ή μπουτόν πάντως εξακολουθούν να είναι ομαδοποιημένοι προς χάριν της εργονομίας.
Η όλη κατασκευή, όπως μας έχει συνηθίσει το CR-V διακρίνεται για τη στιβαρότητά της, αλλά κυρίως για την επιλογή των υλικών, που είναι άκρως ποιοτικά και φυσικά μαλακά στην αφή στα περισσότερα σημεία. Ανάλογου επιπέδου είμαι και το τελικό φινίρισμα, με τις ενθέσεις από εφέ ξύλου στο κάτω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες να κερδίζει τις εντυπώσεις δημιουργώντας ένα άκρως ποιοτικό τελικό αποτέλεσμα.
Τέλος, το δεύτερο λογισμικό της Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει βελτιωμένη διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση των smartphone μέσω του Apple CarPlay και του Android Auto.
Πολύ όμορφο, μέσα έξω, με δυνατό ροπάτο μοτέρ. Αν η τιμή είναι καλή, το προσθιοκίνητο θα είναι μια πολύ καλή αγορά. Το υβριδικό σίγουρα θα βγει πολύ ακριβό για να δικαιολογεί την διαφορά κατανάλωσης...
Πολύ όμορφο, μέσα έξω, με δυνατό ροπάτο μοτέρ. Αν η τιμή είναι καλή, το προσθιοκίνητο θα είναι μια πολύ καλή αγορά. Το υβριδικό σίγουρα θα βγει πολύ ακριβό για να δικαιολογεί την διαφορά κατανάλωσης...
To leme ksana.SUV me moter kato ton 2000 cc deeeen.Tha to agoraza me 2200 cc diesel.