Οδηγώντας το CR-V στους δρόμους της Αυστρίας, είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που το CR-V σε κανένα σημείο δε σου δίνει την αίσθηση πως οδηγείς ένα ογκώδες SUV, θυμίζοντας πιο πολύ μεσαίο σεντάν. Όπως μας εξήγησαν οι τεχνικοί της Honda, αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πλατφόρμα ενσωματώνει την αποκλειστική δομή αμαξώματος ACE™ (Advanced Compatibility Engineering) δεύτερης γενιάς της Honda που ενσωματώνει νέα υλικά και νέες τεχνικές συναρμολόγησης. Έτσι δημιουργείται ένα πλαίσιο που είναι ελαφρύτερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς CR-V, με αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας κατά 25%. Ακόμα ένα στοιχείο που συντελεί στην βελτιωμένη οδική συμπεριφορά του CR-V, είναι η ολοκαίνουρια ανάρτηση του CR-V (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, πολλαπλών συνδέσμων πίσω), που ενισχύει το δυναμισμό του μοντέλου.
Αυτό το ανακαλύψαμε και εμείς στο δρόμο που η ανάρτηση διαχειρίζεται πολύ καλά τις μεταφορές βάρους του αμαξώματος σε κομμάτια με στροφές και εμπνέοντας τον οδηγό να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, χωρίς να φοβάται για ενδεχόμενη ύπαρξη υπο/υπέρστροφής. Αρωγός σε αυτό είναι και το υπάκουο σύστημα διεύθυνσης, με σωστό βάρος τιμονιού, άμεση πληροφόρηση και ακρίβεια στις εντολές που παίρνει από τον οδηγό.
Πέραν αυτών, η ανάρτηση έδειξε να διαχειρίζεται πολύ καλά και το κομμάτι των ανωμαλιών του δρόμου, οι οποίες στην Αυστρία βέβαια είναι σπάνιο φαινόμενο, άλλα και στις απότομες αλλαγές πορείας παρέχοντας πολύ καλή άνεση στους επιβάτες. Στον ανοιχτό δρόμο η σταθερότητα του CR-V είναι υπεράνω κριτικής, όπως επίσης και η ποιότητα κύλισης, που βελτιώθηκε αρκετά χάρη στην καλύτερη ηχομόνωση.
Με την τελευταία γενιά τετρακίνησης
Όπως αναφέραμε στην αρχή το νέο CR-V μπορεί και ανταπεξέρχεται με ευκολία σε off-road δοκιμασίες. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 35 χλστ. (191 χλστ. σύνολο για τις δικίνητες εκδόσεις και 201 για τις τετρακίνητες), αλλά και η τελευταία γενιά τετρακίνησης της Honda «Real Time AWD με Intelligent Control System», το οποίο μπορεί να στέλνει μέχρι και το 60% της ροπής στους πίσω άξονες, εγγυώνται για το CR-V γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους.
Πολύ όμορφο, μέσα έξω, με δυνατό ροπάτο μοτέρ. Αν η τιμή είναι καλή, το προσθιοκίνητο θα είναι μια πολύ καλή αγορά. Το υβριδικό σίγουρα θα βγει πολύ ακριβό για να δικαιολογεί την διαφορά κατανάλωσης...
Πολύ όμορφο, μέσα έξω, με δυνατό ροπάτο μοτέρ. Αν η τιμή είναι καλή, το προσθιοκίνητο θα είναι μια πολύ καλή αγορά. Το υβριδικό σίγουρα θα βγει πολύ ακριβό για να δικαιολογεί την διαφορά κατανάλωσης...
To leme ksana.SUV me moter kato ton 2000 cc deeeen.Tha to agoraza me 2200 cc diesel.