Κινητήρες: Αποδοτικός ο 1.500άρης, στο μέλλον & υβριδικό σύνολο
30.245 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2018)
Ο τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,5 λτ. VTEC είναι υπεύθυνος για την κίνηση του νέου CR-V, ο οποίος συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικού κιβωτίου, ή προαιρετικά στις τετρακίνητες εκδόσεις μόνο, με ένα αυτόματου CVT ρυθμισμένου για πιο γραμμική απόκριση, όπως ανακοινώνει η Honda.
Στην πρώτη περίπτωση, η απόδοσή του φτάνει τους 173 ίππους και τα 220 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη τα νούμερα αντίστοιχα είναι 193 ίπποι και 243 Nm. Σε κάθε περίπτωση πάντως η ισχύς κινεί με πολύ άνεση το αμάξωμα των 1.500 κιλών (έως 1.705 κιλά ανάλογα την έκδοση), κάτι που αποτυπώνεται και από το 0-100 χλμ./ώρα, για το οποίο το θηριώδες SUV χρειάζεται μόλις 9,2 δλ. (χειροκίνητη, δικίνητη έκδοση). Όσον αφορά στην κατανάλωση ο κατασκευαστής ανακοινώνει μικτό κύκλο 6,3 και 6,6 λτ./100 χλμ. για τις χειροκίνητες εκδόσεις 2WD και AWD και 7,1 γι αυτή με το CVT.
Στην πράξη ο κινητήρας δείχνει τη δύναμή του μετά τις 2-2.200 σ.α.λ. και παραμένει αρκετά γεμάτος σε ευρύ φάσμα στροφών, με την ισχύ του να αποδίδεται με αρκετά γραμμικό τρόπο, χωρίς να κρεμάει ή να «κλωτσάει» απότομα, ενώ παράλληλα η όλη λειτουργία του ήταν αρκετά πολιτισμένη.
Για πρώτη φορά και υβριδικό σύνολο
Για πρώτη φορά, στο νέο CR-V η υβριδική τεχνολογία της Honda θα προσφέρεται σε ένα SUV για την Ευρώπη. Το νέο CR-V λοιπόν, από το 2019 θα διατίθεται και με το υβριδικό σύστημα της Honda, Intelligent Multi Mode Drive (i-MMD), που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 2,0 L i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες με απόδοση σε πραγματικές συνθήκες και αβίαστη ροπή, το οποίο θα συνεργάζεται με ένα σοφιστικέ αυτόματο κιβώτιο με μία μόνο σχέση μετάδοσης, για τη δημιουργία άμεσης σύνδεσης μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων και πιο ομαλής μεταφοράς της ροπής.
Πολύ όμορφο, μέσα έξω, με δυνατό ροπάτο μοτέρ. Αν η τιμή είναι καλή, το προσθιοκίνητο θα είναι μια πολύ καλή αγορά. Το υβριδικό σίγουρα θα βγει πολύ ακριβό για να δικαιολογεί την διαφορά κατανάλωσης...
Πολύ όμορφο, μέσα έξω, με δυνατό ροπάτο μοτέρ. Αν η τιμή είναι καλή, το προσθιοκίνητο θα είναι μια πολύ καλή αγορά. Το υβριδικό σίγουρα θα βγει πολύ ακριβό για να δικαιολογεί την διαφορά κατανάλωσης...
To leme ksana.SUV me moter kato ton 2000 cc deeeen.Tha to agoraza me 2200 cc diesel.