Η αίσθηση της επιτάχυνσης πίσω από το τιμόνι του Honda e ήταν λίγο πολύ αναμενόμενη, από την εμπειρία μας με άλλα ηλεκτρικά μοντέλα αντίστοιχης ιπποδύναμης και (μεγαλύτερου) βάρους. Συγκεκριμένα, το e έρχεται σε δύο εκδόσεις, μία με 136 άλογα και μία με 154 PS, αμφότερες με 315 Nm ροπής και εκρηκτικές επιδόσεις (9 και 8.3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα αντίστοιχα).
Αυτό όμως που μας εξέπληξε θετικά ήταν η οδική του συμπεριφορά. Με μοιρασμένο το βάρος 50-50, με χαμηλό το κέντρο αυτού όπως σχεδόν σε ένα NSX, ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς (σ.σ. να πούμε πως οι Ιάπωνες εξέλιξαν μια νέα πλατφόρμα ειδικά για αυτό) που εντυπωσιάζει με την άνεσή της, και ένα τιμόνι με μεταβλητή υποβοήθηση που προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση, το Honda e δικαίως μπορεί να παρομοιαστεί -εξαιρώντας τη σχετικά ψηλή θέση οδήγησης- με ένα Gokart, που στην κατάλληλη διαδρομή (βλ. η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 145 χλμ./ώρα) και με το Sport-mode (μεταβάλλεται μόνο η ροπή) ενεργοποιημένο δεν θα νιώσει καμία πίεση ακόμη και από μια σπορ κατασκευή πολλών περισσότερων ίππων. Τουναντίον, ακόμη και μια τέτοια κατασκευή θα δυσκολευτεί να «γεμίσει» τον κεντρικό καθρέπτη του ο οποίος σημειωτέον έχει επίσης αντικατασταθεί από οθόνη που θέλει όμως εξοικείωση στην χρήση.
Όμως, μην το ξεχνάμε, πρόκειται για ένα μοντέλο πόλης και για αυτό πρέπει να αξιολογηθεί και σε αυτό το περιβάλλον. Σε αυτό λοιπόν, ο μικρός κύκλος στροφής θα διευκολύνει τον χρήστη, η δυνατότητα να το οδηγήσεις με ένα πεντάλ θα σε βολέψει, ενώ τα paddles πίσω από το τιμόνι που ορίζουν το βαθμό ανάκτησης ενέργειας θα συμβάλλουν στην αύξηση της αυτονομίας κατά λίγα χιλιόμετρα. Συνοψίζοντας: αυτό το ηλεκτρικό είναι εύκολο στην πόλη αλλά σε «φτιάχνει» αν επιθυμήσεις να οδηγήσεις γρήγορα.
Η Χόντα είναι μοναδική ότι κ αν παρουσιάσει . Κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ .Για μέσα στην πόλη
κ μικρές διαδρομές το ηλεκτρ.χόντα φαίνεται άριστο . Αναμένουμε μεγαλύτερη
αυτονομία στο μέλλον για να γίνει αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές . Μπράβο Χόντα.
....34.000 με 38.000 ευρω για αυτο το εξαμβλωμα???? Με τιποτα! Μαλλον ψαχνουν για κοροιδα. Θα βρουν ομως αρκετα, γιατι τα fashion victims δεν ειναι και λιγα. Για μενα οποιος θελει μεγαλυτερη οικονομια η πιο συμφερουσα λυση ειναι το LPG. Στοιχιζει ακριβως το μισο απ'οτι η βενζινη. Αν αργοτερα βελτιωθει η τεχνολογια των ηλεκτρικων αυτοκινητων, και λυθουν καποια προβληματα οπως της μεγαλυτερης αυτονομιας, του επαρκους δικτυου για φορτιση και προπαντων αν οι τιμες πεσουν στα επιπεδα των μηχανοκινητων, τοτε βλεπουμε.
Καλή η προσπάθεια αλλά δεεεν πείθει. Θα παραμείνουμε για τα επόμενα 15 χρόνια στις κλασικές αξίες ...βενζίνης πετρελαίου και ...βλέπουμε
Η Χόντα είναι μοναδική ότι κ αν παρουσιάσει . Κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ .Για μέσα στην πόλη κ μικρές διαδρομές το ηλεκτρ.χόντα φαίνεται άριστο . Αναμένουμε μεγαλύτερη αυτονομία στο μέλλον για να γίνει αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές . Μπράβο Χόντα.
....34.000 με 38.000 ευρω για αυτο το εξαμβλωμα???? Με τιποτα! Μαλλον ψαχνουν για κοροιδα. Θα βρουν ομως αρκετα, γιατι τα fashion victims δεν ειναι και λιγα. Για μενα οποιος θελει μεγαλυτερη οικονομια η πιο συμφερουσα λυση ειναι το LPG. Στοιχιζει ακριβως το μισο απ'οτι η βενζινη. Αν αργοτερα βελτιωθει η τεχνολογια των ηλεκτρικων αυτοκινητων, και λυθουν καποια προβληματα οπως της μεγαλυτερης αυτονομιας, του επαρκους δικτυου για φορτιση και προπαντων αν οι τιμες πεσουν στα επιπεδα των μηχανοκινητων, τοτε βλεπουμε.
ακριβο πολυ θα περιμενουμε εκδοση με φυσικο αεριο ναναι πιο φτηνο.αλλιως θα προτιμισουμε lada η yugo ηλεκτρικο οταν βγαλουν με 11000 ευρο,