Η αίσθηση που μας δημιουργήθηκε από το πρώτο κιόλας λεπτό που καθίσαμε στην καμπίνα του Honda e είναι ιδιαίτερη, γιατί το μοντέλο δίνει το τεχνολογικό του στίγμα με τις πέντε οθόνες που απλώνονται από άκρη σε άκρη σαν να θέλουν να μοιάσουν στο εντυπωσιακό κόκπιτ ενός Byton.
Συγκεκριμένα, μπροστά σου βρίσκεται μια οθόνη 8,8 ιντσών που εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων, στο κέντρο υπάρχουν δύο οθόνες αφής 12,3 ιντσών του infotainment που μας κέρδισαν με το μέγεθος και τα γραφικά όμως θα θέλαμε ακόμη καλύτερη ευκρίνεια και απόκριση, ενώ στο πλάι -το «κλου» της υπόθεσης- βρίσκονται οι οθόνες (6 ίντσες η καθεμία) που προβάλλουν ό,τι βλέπουν οι εξωτερικές κάμερες. Μάλιστα, η θέση που έχουν τοποθετηθεί οι οθόνες είναι σωστή και δεν χρειάζεται να κατεβάσεις το βλέμμα όπως π.χ. στο Audi e-tron. Επίσης, ικανοποιημένοι μείναμε από το βάθος και την ευκρίνειά τους, όμως δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε προς το παρόν τι γίνεται σε σκοτεινό περιβάλλον ή σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Θα περιμένουμε όταν θα έρθει το αυτοκίνητο τον Οκτώβρη στην Ελλάδα.
Κατά τα άλλα, δεύτερο highlight είναι η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή. Μάλιστα, το πάνω κομμάτι του ταμπλό αποτελείται από αφρώδες υλικό και ένα κομμάτι που θυμίζει επένδυση ξύλου, στοιχεία που αντικειμενικά δεν περιμένεις από ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας. Χάρη σε αυτά και στην προσοχή στην λεπτομέρεια, δικαιολογούμε και την «collectorΆs item» τιμή.
Τέλος, όσον αφορά στους χώρους οι μπροστινοί θα καθίσουν με σχετική άνεση, πίσω τα πράγματα είναι λίγο στριμωγμένα αλλά ικανοποιητικά για μίνι, ενώ ο χώρος αποσκευών περιορίζεται στα 171 λίτρα. Βλέπετε, το Honda e είναι πισωκίνητο και πισωμήχανο…
Η Χόντα είναι μοναδική ότι κ αν παρουσιάσει . Κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ .Για μέσα στην πόλη
κ μικρές διαδρομές το ηλεκτρ.χόντα φαίνεται άριστο . Αναμένουμε μεγαλύτερη
αυτονομία στο μέλλον για να γίνει αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές . Μπράβο Χόντα.
....34.000 με 38.000 ευρω για αυτο το εξαμβλωμα???? Με τιποτα! Μαλλον ψαχνουν για κοροιδα. Θα βρουν ομως αρκετα, γιατι τα fashion victims δεν ειναι και λιγα. Για μενα οποιος θελει μεγαλυτερη οικονομια η πιο συμφερουσα λυση ειναι το LPG. Στοιχιζει ακριβως το μισο απ'οτι η βενζινη. Αν αργοτερα βελτιωθει η τεχνολογια των ηλεκτρικων αυτοκινητων, και λυθουν καποια προβληματα οπως της μεγαλυτερης αυτονομιας, του επαρκους δικτυου για φορτιση και προπαντων αν οι τιμες πεσουν στα επιπεδα των μηχανοκινητων, τοτε βλεπουμε.
Καλή η προσπάθεια αλλά δεεεν πείθει. Θα παραμείνουμε για τα επόμενα 15 χρόνια στις κλασικές αξίες ...βενζίνης πετρελαίου και ...βλέπουμε
Η Χόντα είναι μοναδική ότι κ αν παρουσιάσει . Κυρίως ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ .Για μέσα στην πόλη κ μικρές διαδρομές το ηλεκτρ.χόντα φαίνεται άριστο . Αναμένουμε μεγαλύτερη αυτονομία στο μέλλον για να γίνει αυτοκίνητο για όλες τις δουλειές . Μπράβο Χόντα.
....34.000 με 38.000 ευρω για αυτο το εξαμβλωμα???? Με τιποτα! Μαλλον ψαχνουν για κοροιδα. Θα βρουν ομως αρκετα, γιατι τα fashion victims δεν ειναι και λιγα. Για μενα οποιος θελει μεγαλυτερη οικονομια η πιο συμφερουσα λυση ειναι το LPG. Στοιχιζει ακριβως το μισο απ'οτι η βενζινη. Αν αργοτερα βελτιωθει η τεχνολογια των ηλεκτρικων αυτοκινητων, και λυθουν καποια προβληματα οπως της μεγαλυτερης αυτονομιας, του επαρκους δικτυου για φορτιση και προπαντων αν οι τιμες πεσουν στα επιπεδα των μηχανοκινητων, τοτε βλεπουμε.
ακριβο πολυ θα περιμενουμε εκδοση με φυσικο αεριο ναναι πιο φτηνο.αλλιως θα προτιμισουμε lada η yugo ηλεκτρικο οταν βγαλουν με 11000 ευρο,