Περνώντας στο εσωτερικό, το οποίο είναι παρόμοιο με αυτό του i30, στο ταμπλό ξεχωρίζει η παρουσία της 8 ιντσών οθόνης αφής. Μέσω αυτής γίνεται η διαχείριση του συστήματος πολυμέσων (με πλήρεις δυνατότητες συνδεσιμότητας με Apple CarPlay και Android Auto), η οποία συμβάλει και στην αισθητή μείωση του αριθμού των διακοπτών, με το τελικό αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται μοντέρνο.
Η όλη κατασκευή είναι γερά συναρμολογημένη με το φινίρισμα να αποσπά θετικά σχόλια, ενώ όπως και στο χάτσμπακ i30, η χρήση μαλακού υλικού δίνει έξτρα πόντους στο κομμάτι της ποιότητας. Φυσικά, πιστή στο πνεύμα της εποχής, η Hyundai έχει εφοδιάσει το νέο i30 fastback με πλήθος από εξελιγμένα στοιχεία ασφάλειας, μεταξύ των οποίων το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση εμπρόσθιας σύγκρουσης και το σύστημα ειδοποίησης για την ύπαρξη αυτοκινήτου στο λεγόμενο «τυφλό σημείο».
Τέλος, οι προσφερόμενοι χώροι είναι επαρκής για 5 ενήλικες, ωστόσο η κεκλιμένη οροφή ίσως δεν είναι και το ιδανικότερο για άτομα με ανάστημα άνω του μέσου όρου. Από την άλλη όμως, οι μεγαλύτερες διαστάσεις προσφέρουν χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 450 λτ. (395 λτ. το 5θυρο).
εκθειάζετε τη πισω πολλαπλή ανάρτηση ..αλλά δεν το λετε σαν μειονέκτημα όσα αυτοκίνητα δεν την έχουν και φορουν ιμιαξονες...πχ, γολφ , πεζω 308 , ρενω μεγκαν.. κορόλλες και κατι καλοπουλημενα ...κασκαι ... και άλλα πολλά
Συγχαρητήρια για τις επιλογές του κατασκευαστή! Τόσο για τους πολλαπλούς ως αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, όσο και με το σχεδιασμό της 5ης πόρτας. Πλήρης εκμετάλλευση του χώρου αποσκευών. Ο 1,4 αρκετά ισχυρός, η ροπή υπόσχεται επιδόσεις παραπάνω από ικανοποιητικές (λείπει ένα διάγραμμα της απόδοσης αλλά θα δούμε σίγουρα σε μελλοντικό τεστ). Μπράβο για την Κορεάτικη φίρμα.
ότι πιο όμορφο , και νέο κυκλοφορεί σήμερα για μενα....ανεξαρτητου τιμης και κατηγορίας..ευγε...! αλλά η τιμή; αν ειχε παραπλησιες τιμες με το απλό i30...... πολύ ομορφο αυτοκινητο .. μοιζει με φορντ μοντέο !!
εκθειάζετε τη πισω πολλαπλή ανάρτηση ..αλλά δεν το λετε σαν μειονέκτημα όσα αυτοκίνητα δεν την έχουν και φορουν ιμιαξονες...πχ, γολφ , πεζω 308 , ρενω μεγκαν.. κορόλλες και κατι καλοπουλημενα ...κασκαι ... και άλλα πολλά
To δευτερο πιο αγαπημενο μου μετα το νεο Civic!
Συγχαρητήρια για τις επιλογές του κατασκευαστή! Τόσο για τους πολλαπλούς ως αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, όσο και με το σχεδιασμό της 5ης πόρτας. Πλήρης εκμετάλλευση του χώρου αποσκευών. Ο 1,4 αρκετά ισχυρός, η ροπή υπόσχεται επιδόσεις παραπάνω από ικανοποιητικές (λείπει ένα διάγραμμα της απόδοσης αλλά θα δούμε σίγουρα σε μελλοντικό τεστ). Μπράβο για την Κορεάτικη φίρμα.
ότι πιο όμορφο , και νέο κυκλοφορεί σήμερα για μενα....ανεξαρτητου τιμης και κατηγορίας..ευγε...! αλλά η τιμή; αν ειχε παραπλησιες τιμες με το απλό i30...... πολύ ομορφο αυτοκινητο .. μοιζει με φορντ μοντέο !!
Όμορφο... περί ορέξεως...