Οδηγούμε στην πόλη της Βαλένθια το νέο Hyundai i30 fastback, το οποίο έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα του i30, μετά τη χάτσμπακ εκδοχή, προσφέροντας ένα μοναδικό στιλ, για όσους θέλουν κάτι διαφορετικό στην κατηγορία των μικρομεσαίων.
Ο σχεδιασμός είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες για τους Ευρωπαίους οδηγούς κατά την επιλογή ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου και η Hyundai με την προσθήκη του i30 fastback στην οικογένεια του i30, παρουσιάζει κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα στην κατηγορία των μικρομεσαίων.
Ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου χαρακτηρίζεται δυναμικός, συνδυάζοντας ταυτόχρονα σπορ στοιχεία. Στο μπροστινό μέρος το i30 fastback μοιάζει αρκετά με τη τελευταία εκδοχή του i30, με τις διαφορές να επικεντρώνονται στα διαφορετικά φώτα ημέρας, που είναι ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα, ο οποίος φέρει στα άκρα του μεγάλους αεραγωγούς. Από κει και πέρα μικρές είναι οι διαφορές στα μπροστινά φωτιστικά σώματα, ενώ στις άκρες του καπό υπάρχουν δυναμικές γραμμές που προσδίδουν μια πιο «άγρια» μορφή στο νέο μοντέλο. Στο πίσω μέρος ο σχεδιασμός του fastback, είναι της ίδιας φιλοσοφίας με τη χάτσμπακ έκδοση, ωστόσο οι διαφορές είναι εμφανείς. Τα φωτιστικά σώματα, τα οποία ξεκινούν από το πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου και καταλήγουν στο πορτμπαγκάζ, έχουν έναν όμορφο σχεδιασμό, ενώ παράλληλα στο πάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών ενσωματώνεται μια δυναμική αεροτομή ως συνέχεια της οροφής που «σβήνει» πάνω στο πορτ-μπαγκάζ θυμίζοντας μοντέλο κουπέ . Σε ότι αφορά τις διαστάσεις το συγκεκριμένο μοντέλο έχει μήκος 4.455 χλστ, όντας 115 χλστ. πιο μακρύ από το hatchback, ενώ το ύψος του ανέρχεται στα 1.425 χλστ, 30χλστ χαμηλότερο από την 5θυρη έκδοση.
εκθειάζετε τη πισω πολλαπλή ανάρτηση ..αλλά δεν το λετε σαν μειονέκτημα όσα αυτοκίνητα δεν την έχουν και φορουν ιμιαξονες...πχ, γολφ , πεζω 308 , ρενω μεγκαν.. κορόλλες και κατι καλοπουλημενα ...κασκαι ... και άλλα πολλά
Συγχαρητήρια για τις επιλογές του κατασκευαστή! Τόσο για τους πολλαπλούς ως αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, όσο και με το σχεδιασμό της 5ης πόρτας. Πλήρης εκμετάλλευση του χώρου αποσκευών. Ο 1,4 αρκετά ισχυρός, η ροπή υπόσχεται επιδόσεις παραπάνω από ικανοποιητικές (λείπει ένα διάγραμμα της απόδοσης αλλά θα δούμε σίγουρα σε μελλοντικό τεστ). Μπράβο για την Κορεάτικη φίρμα.
ότι πιο όμορφο , και νέο κυκλοφορεί σήμερα για μενα....ανεξαρτητου τιμης και κατηγορίας..ευγε...! αλλά η τιμή; αν ειχε παραπλησιες τιμες με το απλό i30...... πολύ ομορφο αυτοκινητο .. μοιζει με φορντ μοντέο !!
εκθειάζετε τη πισω πολλαπλή ανάρτηση ..αλλά δεν το λετε σαν μειονέκτημα όσα αυτοκίνητα δεν την έχουν και φορουν ιμιαξονες...πχ, γολφ , πεζω 308 , ρενω μεγκαν.. κορόλλες και κατι καλοπουλημενα ...κασκαι ... και άλλα πολλά
To δευτερο πιο αγαπημενο μου μετα το νεο Civic!
Συγχαρητήρια για τις επιλογές του κατασκευαστή! Τόσο για τους πολλαπλούς ως αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, όσο και με το σχεδιασμό της 5ης πόρτας. Πλήρης εκμετάλλευση του χώρου αποσκευών. Ο 1,4 αρκετά ισχυρός, η ροπή υπόσχεται επιδόσεις παραπάνω από ικανοποιητικές (λείπει ένα διάγραμμα της απόδοσης αλλά θα δούμε σίγουρα σε μελλοντικό τεστ). Μπράβο για την Κορεάτικη φίρμα.
ότι πιο όμορφο , και νέο κυκλοφορεί σήμερα για μενα....ανεξαρτητου τιμης και κατηγορίας..ευγε...! αλλά η τιμή; αν ειχε παραπλησιες τιμες με το απλό i30...... πολύ ομορφο αυτοκινητο .. μοιζει με φορντ μοντέο !!
Όμορφο... περί ορέξεως...