Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα το νέο μοντέλο θα προσφερθεί με δύο επιλογές σε κινητήρες βενζίνης και μία πετρελαίου (σ.σ. αρχικά θα λανσαριστεί με τους βενζινοκινητήρες). Η πρώτη είναι αυτή του turbo κινητήρα 1,4 T-GDI των 140 ίππων και η δεύτερη ο 1.000άρης 3κύλινδρος turbo T-GDI των 120 ίππων. Ο 1.400άρης κινητήρας συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, ενώ ο 1000άρης μόνο με 6αρι μηχανικό.
Όσον αφορά στα diesel σύνολα, μόνη επιλογή θα είναι ο τετρακύλινδρος 1,6 CRDi turbo κινητήρας, με απόδοση 136 ίππων, ο οποίος θα μπει αργότερα στη γκάμα, που προσφέρεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ υπάρχει και η επιλογή για το 7άρι αυτόματο.
Εμείς στους δρόμους της Βαλένθια οδηγήσαμε το 1.400άρι το οποίο μας άφησε θετική εικόνα. Η απόδοσή του ήταν μεστή με το νεύρο είναι ορατό σε όλο το φάσμα των στροφών, στοιχείο όχι απόλυτα συνηθισμένο για τουρμπάτο σύνολο αυτού του κυβισμού. Έπειτα, σημειώνουμε πως ο προσανατολισμός του είναι στραμμένος προς την επίτευξη καλύτερων επιδόσεων και όχι οικονομίας καυσίμου, με την απόδοση των 140 ίππων και 242 Nm ροπής να βοηθούν τα μέγιστα προς αυτό το σκοπό. Από την άλλη, βέβαια, η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου βοηθά έως ένα βαθμό στην οικονομία καυσίμου. Όσον αφορά στην έκδοση με το turbo μοτέρ 1,0 λτ. το γνωρίζουμε από το χάτσμπακ, από το οποίο θεωρούμε ότ θα έχει ελάχιστες διαφοροποιήσεις, διατηρώντας απαράλλακτα τα χαρακτηριστικά του στο μεγαλύτερο βαθμό.
εκθειάζετε τη πισω πολλαπλή ανάρτηση ..αλλά δεν το λετε σαν μειονέκτημα όσα αυτοκίνητα δεν την έχουν και φορουν ιμιαξονες...πχ, γολφ , πεζω 308 , ρενω μεγκαν.. κορόλλες και κατι καλοπουλημενα ...κασκαι ... και άλλα πολλά
Συγχαρητήρια για τις επιλογές του κατασκευαστή! Τόσο για τους πολλαπλούς ως αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, όσο και με το σχεδιασμό της 5ης πόρτας. Πλήρης εκμετάλλευση του χώρου αποσκευών. Ο 1,4 αρκετά ισχυρός, η ροπή υπόσχεται επιδόσεις παραπάνω από ικανοποιητικές (λείπει ένα διάγραμμα της απόδοσης αλλά θα δούμε σίγουρα σε μελλοντικό τεστ). Μπράβο για την Κορεάτικη φίρμα.
ότι πιο όμορφο , και νέο κυκλοφορεί σήμερα για μενα....ανεξαρτητου τιμης και κατηγορίας..ευγε...! αλλά η τιμή; αν ειχε παραπλησιες τιμες με το απλό i30...... πολύ ομορφο αυτοκινητο .. μοιζει με φορντ μοντέο !!
εκθειάζετε τη πισω πολλαπλή ανάρτηση ..αλλά δεν το λετε σαν μειονέκτημα όσα αυτοκίνητα δεν την έχουν και φορουν ιμιαξονες...πχ, γολφ , πεζω 308 , ρενω μεγκαν.. κορόλλες και κατι καλοπουλημενα ...κασκαι ... και άλλα πολλά
To δευτερο πιο αγαπημενο μου μετα το νεο Civic!
Συγχαρητήρια για τις επιλογές του κατασκευαστή! Τόσο για τους πολλαπλούς ως αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, όσο και με το σχεδιασμό της 5ης πόρτας. Πλήρης εκμετάλλευση του χώρου αποσκευών. Ο 1,4 αρκετά ισχυρός, η ροπή υπόσχεται επιδόσεις παραπάνω από ικανοποιητικές (λείπει ένα διάγραμμα της απόδοσης αλλά θα δούμε σίγουρα σε μελλοντικό τεστ). Μπράβο για την Κορεάτικη φίρμα.
ότι πιο όμορφο , και νέο κυκλοφορεί σήμερα για μενα....ανεξαρτητου τιμης και κατηγορίας..ευγε...! αλλά η τιμή; αν ειχε παραπλησιες τιμες με το απλό i30...... πολύ ομορφο αυτοκινητο .. μοιζει με φορντ μοντέο !!
Όμορφο... περί ορέξεως...