Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του i30 fastback είναι η αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, η οποία βασίζεται σε πολλαπλούς συνδέσμους και όχι σε ημιάκαμπτο άξονα. Σύμφωνοι πως η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δεν είναι πανάκεια για την εξασφάλιση μια απολαυστικής οδηγικής συμπεριφοράς, ωστόσο στο i30 fastback κάνει πολύ καλά τη δουλειά της.
Γενικότερα το μικρομεσαίο της Hyundai σε βάζει από την αρχή σε μια πιο οδηγοκεντρική λογική. Θα βρεις εύκολα τη θέση που σου ταιριάζει πίσω από το τιμόνι και έπειτα από τα πρώτα μέτρα θα διαπιστώσεις πόσο άνετα λειαίνει τις ανωμαλίες του δρόμου και δεν επηρεάζεται από τις αλλαγές κατεύθυνσης. Σιγά-σιγά θα συνειδητοποιήσεις πως όσο περισσότερο πατήσεις το γκάζι τόσο πιο απολαυστικό είναι το fastback, ειδικά σε διαδρομές με στροφές, που οι κλίσεις περιορίζονται και το μακρύ αμάξωμα του δεν επηρεάζεται από τη μετατόπιση του βάρους και παραμένει αρκετά ουδέτερο. Βέβαια εφόσον το θελήσετε το i30 fastback είναι πρόθυμο να συμμετάσχει σε πιο παιχνιδιάρικους ρυθμούς…
Συνολικά θα λέγαμε πως βγάζει μια λίγο πιο σπορ διάθεση συγκριτικά με τη χάτσμπακ εκδοχή του, ενώ σε κάθε περίπτωση διατηρεί σε υψηλό βαθμό στοιχεία όπως η άνεση και η ποιότητα κύλισης.
εκθειάζετε τη πισω πολλαπλή ανάρτηση ..αλλά δεν το λετε σαν μειονέκτημα όσα αυτοκίνητα δεν την έχουν και φορουν ιμιαξονες...πχ, γολφ , πεζω 308 , ρενω μεγκαν.. κορόλλες και κατι καλοπουλημενα ...κασκαι ... και άλλα πολλά
Συγχαρητήρια για τις επιλογές του κατασκευαστή! Τόσο για τους πολλαπλούς ως αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, όσο και με το σχεδιασμό της 5ης πόρτας. Πλήρης εκμετάλλευση του χώρου αποσκευών. Ο 1,4 αρκετά ισχυρός, η ροπή υπόσχεται επιδόσεις παραπάνω από ικανοποιητικές (λείπει ένα διάγραμμα της απόδοσης αλλά θα δούμε σίγουρα σε μελλοντικό τεστ). Μπράβο για την Κορεάτικη φίρμα.
ότι πιο όμορφο , και νέο κυκλοφορεί σήμερα για μενα....ανεξαρτητου τιμης και κατηγορίας..ευγε...! αλλά η τιμή; αν ειχε παραπλησιες τιμες με το απλό i30...... πολύ ομορφο αυτοκινητο .. μοιζει με φορντ μοντέο !!
εκθειάζετε τη πισω πολλαπλή ανάρτηση ..αλλά δεν το λετε σαν μειονέκτημα όσα αυτοκίνητα δεν την έχουν και φορουν ιμιαξονες...πχ, γολφ , πεζω 308 , ρενω μεγκαν.. κορόλλες και κατι καλοπουλημενα ...κασκαι ... και άλλα πολλά
To δευτερο πιο αγαπημενο μου μετα το νεο Civic!
Συγχαρητήρια για τις επιλογές του κατασκευαστή! Τόσο για τους πολλαπλούς ως αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, όσο και με το σχεδιασμό της 5ης πόρτας. Πλήρης εκμετάλλευση του χώρου αποσκευών. Ο 1,4 αρκετά ισχυρός, η ροπή υπόσχεται επιδόσεις παραπάνω από ικανοποιητικές (λείπει ένα διάγραμμα της απόδοσης αλλά θα δούμε σίγουρα σε μελλοντικό τεστ). Μπράβο για την Κορεάτικη φίρμα.
ότι πιο όμορφο , και νέο κυκλοφορεί σήμερα για μενα....ανεξαρτητου τιμης και κατηγορίας..ευγε...! αλλά η τιμή; αν ειχε παραπλησιες τιμες με το απλό i30...... πολύ ομορφο αυτοκινητο .. μοιζει με φορντ μοντέο !!
Όμορφο... περί ορέξεως...