Το νέο Kia Soul απέκτησε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με απόδοση 136 ή 204 ίππων και αυτονομία που αγγίζει τα 452 χλμ.. Το AutoΤρίτη βρέθηκε στην Φρανκφούρτη για μια πρώτη επαφή με το e-Soul.
Το Kia e-Soul εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2014, στη δεύτερη γενιά του αστικού crossover της κορεάτικης φίρμας και πλέον, με την τρίτη γενιά του μοντέλου επιστρέφει συνολικά αναβαθμισμένο και με μεγαλύτερη αυτονομία, αποτελώντας το τρίτο ηλεκτρικό μοντέλο της κορεάτικης φίρμας. Το δύο όγκων αμάξωμα πλάτους 1.800 χλστ. διατηρεί την χαρακτηριστική τετραγωνισμένη του λογική, σήμα κατατεθέν του μοντέλου, μεγαλώνοντας τις διαστάσεις του κατά 55 χλστ. στο μήκος (4.159 χλστ.), όπως μεγαλύτερο κατά 30 χλστ. είναι και το μεταξόνιο των 2.600 χλστ..
Διαφορετική σχεδίαση, ίδια ταυτότητα
Το ηλεκτροκίνητο Soul έχει αισθητές διαφοροποιήσεις στην εξωτερική σχεδίαση με την απουσία του μεγάλου αεραγωγού στη μάσκα, η οποία πλέον είναι κλειστή και αντικαθίσταται από το τμήμα του προφυλακτήρα, στο οποίο βρίσκεται η πρίζα φόρτισης του μοντέλου. Ακριβώς από επάνω της θα συναντήσουμε τους λεπτούς LED προβολείς, οι οποίοι δείχνουν σαν να διατρέχουν όλο το μπροστά μέρος, ενώ στο κάτω σημείο ο χαρακτηριστικός μεγάλος αεραγωγός έχει περιοριστεί σχεδόν στη μισή του επιφάνεια. Γενικότερα, πάντως οι οποιεσδήποτε νευρώσεις και αεραγωγοί έχουν θυσιαστεί στο βωμό της αεροδυναμικής. Από εκεί και πέρα, στο πίσω μέρος τα κάθετα φώτα σε σχήμα μπούμερανγκ τραβούν την προσοχή, αγκαλιάζοντας αγκαλιάζοντας την πίσω πόρτα.