Πιο ενήλικο, πιο σοβαρό και πιο αγριεμένο από ποτέ: το νέο 208 έχει εντελώς νέα εμφάνιση, τοπ τεχνολογίες ενώ στην ίδια πλατφόρμα δίνει και ηλεκτρική έκδοση. Το παιχνίδι στα μικρά έχει πλέον αλλάξει.
What is new
- Eντελώς νέα εμφάνιση
- Νέα τεχνική βάση
- Και ηλεκτρική έκδοση
- Πολυτέλεια και τεχνολογία στο εσωτερικό
Κάθε νέο μικρό της Peugeot είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση. Έτσι ήταν από τη δεκαετία του Ά70 αλλά μετά, με τα 205, 206, 207 και 208 πρώτης γενιάς η υπόθεση έχει σοβαρέψει πολύ. «Μικρό μοντέλο» για την Peugeot σημαίνει εκατομμύρια πωλήσεις και έτσι το θέμα θέλει λεπτό χειρισμό.
Για τη νέα γενιά του εκπροσώπου της στο B-Segment, η Peugeot αποφάσισε να τα αλλάξει όλα . Και ξεκίνησε από τη σχεδίαση. Αν φέρουμε στο μυαλό μας το απερχόμενο 208 θα δούμε ότι είναι ούτως ή άλλος ένα σχέδιο το οποίο ήταν τόσο εντυπωσιακό όταν βγήκε, ώστε δε μπορείς να το πειράξεις στα σημεία. Αυτό φάνηκε και στην πορεία όπου οι κατά καιρούς αναβαθμίσεις ελάχιστα αφορούσαν την εμφάνιση του αμαξώματος. Επιπλέον, η Peugeot, από το 3008 κι έπειτα, έχει δείξει ότι έχει βρει ακριβώς την αισθητική που της ταιριάζει. Κι έκανε το απλό: έφερε αυτή τη λογική και στη μικρή κατηγορία. Έχουμε λοιπόν κι εδώ μια προσπάθεια να βγει μακρύ το καπό εμπρός, να έχει κλίση το παρμπρίζ να ενσωματωθεί το μοτίβο με τις τρεις «νυχιές» στα εμπρός και τα πίσω φώτα, ενώ, ειδικά πίσω, υιοθετήθηκε και η μαύρη οριζόντια λωρίδα, η οποία σα μάσκα σκεπάζει και γεφυρώνει μεταξύ τους τα πίσω φωτιστικά. Αυτό είναι το styling και πράγματι έδειξε ότι «δουλεύει» εξαιρετικά: το νέο 208 είναι τόσο επιβλητικό ώστε δείχνει πολύ πιο πληθωρικό από όσο θα επέτρεπαν σε άλλο αυτοκίνητο οι διαστάσεις του.
Το επόμενο βήμα που δείχνει ότι έχουν αλλάξει όλα, είναι η χρήση της νέας πλατφόρμας CMP του ομίλου. Πρόκειται για το δάπεδο πάνω στο οποίο χτίζονται και θα χτιστούν τα μοντέλα του ομίλου για τις κλάσεις των μικρών και των μικρομεσαίων. Τι έχουμε δει μέχρι τώρα από αυτήν την πλατφόρμα; Το νέο DS 3 Crossback, το 208, το επερχόμενο 2008 αλλά, φυσικά και το ομογάλακτο πλέον Opel Corsa. Το κρίσιμο εδώ είναι ότι το πλαίσιο αυτό, χωρίς αλλαγές, παίρνει ότι γραμμή κίνηση θες: βενζίνη, ντίζελ αλλά και ηλεκτρική, η οποία μάλιστα ήταν παρούσα στην παρουσίαση στην Πορτογαλία και την οδηγήσαμε.
Στο εσωτερικό η λογική είναι πάλι επηρεασμένη από τα μεγάλα μοντέλα των Γάλλων ενώ οι τεχνολογίες, η συνδεσιμότητα και τα διάφορα βοηθήματα, μοιάζουν να έχουν δοθεί απλόχερα. Το αυτοκίνητο το περιμένουμε στην Ελλάδα, οριακά πριν εκπνεύσει η τρέχουσα χρονιά, θα είναι και στην έκθεση Αυτοκίνηση για να το δείτε με περισσότερη άνεση, ωστόσο οριστικές τιμές δεν έχουν βγει ακόμη. Υπομονή.