Αρκετές οι αλλαγές και σε ότι αφορά την κίνηση στο δρόμο. Κατ΄ αρχάς είναι πιο «πολεμική» η αίσθηση συνολικά: μικρό παραμπρίζ, χαμηλά παράθυρα, το νέο 208 σε βάζει από νωρίς σε θέση μάχης. Το κάθισμα έρχεται πιο σωστά πλέον κοντά στο τιμόνι, καθώς και η πλάτη ρυθμίζεται με στρόφυγγα πλέον. Η εντύπωση είναι ότι το 208 έχει βελτιωθεί παντού. Είναι πιο σπορτίφ και ταυτόχρνα πιο άνετο, πιο ποιοτικό σε κύλιση ενώ περνάει με ένα «βουβό», σχεδόν «γερμανικό» τρόπο πάνω από τις λακούβες. Αντίστοιχα σε καλό δρόμο είναι φοβερό ήσυχο μέσα και ταξιδεύει με ευθυβολία και σιγουριά μικρομεσαίου.
Το τιμόνι αρχικά μοιάζει λίγο ελαφρύ αλλα γρήγορα βλέπεις ότι είναι πολύ αποτελεσματικό. Το εμπρός μέρος ελεγχεται υποδειγματικά ενώ, σε κομμάτια που η άσφαλτος σε πρόδιδε λίγο και επέτρεπε να εμφανιστεί υποστροφή, ο έλεγχος με το γκάζι, το τιμόνι και το γλυκό πίσω μέρος, ήρθε να μας δείξει ξεκάθαρα το γαλλικό DNA και αυτής της γενιάς ενός μικρού Peugeot. Μικρού μόνο σε ό,τι αφορά την τυπική του κατηγοριοποίηση με βάση τις διαστάσεις, καθώς στο δρόμο η ωριμότητά είναι σαφώς για πιο πάνω.
Μας εμεινε πολύ στο μυαλό η νέα εστιάση πάνω στην οδική συμπεριφορά και ταυτόχρονα πόσο ανέβηκε επίπεδο η άνεση και η ποιότητα κύλισης. Θα έχουν πολύ ενδιαφέρον τα συγκριτικά μας, εκεί προς τα τέλη του 2019, όταν έρθει το 208 στη χώρα μας και βάλει στο στόχαστρο την αφρόκρεμα της κατηγορίας.