ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εξαιρετικοί οι βενζινοκινητήρες του νέου 208: ο 130άρης είναι απίστευτα ολοκληρωμένος, ωστόσο ο 100άρης θα είναι αυτό που λέμε «best-seller».

    Κινητήρες: Τέσσερις γνώριμες επιλογές συν μία που... ηλεκτρίζει

    76.665 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2019)

    Γνώριμα είναι τα σύνολα που δίνουν ζωή στο νέο 208. Και γιατί να μην είναι; Αφού ήδη και τα σημερινά μοτέρ και δύναμη έχουν και πληρούν ήδη τις νόρμες Euro 6D οπότε είναι απόλυτα ετοιμοπόλεμα. Ξεκινάμε από τον 1,2 PureTech με 75 ίππους, κατόπιν στον τούρμπο με 100 ίππους και επιλογή χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου με έξι και οκτώ σχέσεις αντίστοιχα και φτάνουμε στην κορυφή με τους 130 ίππους του ίδιου μοτέρ και αποκλειστικά 8άρι σαζμάν. Στα ντίζελ η επιλογή είναι μία και μόνη, στους 100 ίππους με το χειροκίνητο 6άρι. Αυτή ήταν και η έκδοση με την οποία ξεκινήσαμε τις διαδρομές γύρω από τη Λισαβόνα. Στο νέο 208 το μοτέρ αυτό, έδειξε ευχάριστα ήσυχο, δυνατό και φυσικά οικονομικό. Η επόμενη γνωριμία ήταν με τον 130άρη βενζινοκινητήρα. Εδώ το 208 αποκτά ένα σχεδόν premium στιλ. To μοτέρ βγάζει πληθωρικότητα και αίσθηση ανώτερης κατηγορίας, με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο να λειτουργεί βελούδινα και να το εκλαμβάνεις ως κάτι που σχεδόν δίνει πολυτέλεια και λιγότερο ως ένα μηχανολογικό περιφερειακό.

    Η κορυφαία ιπποδύναμη της γκάμας ωστόσο (και τουλάχιστον προς το παρόν) δίδεται από την ηλεκτρική έκδοση. Στα 100 kW (136 ίπποι) το e-208 είναι το πιο ισχυρό 208. Εδώ φυσικά, έχουμε την απόλυτη ησυχία, αμεσότητα στην παροχή της ροπής και ασύλληπτη γραμμικότητα. Η μπαταρία έχει ενέργεια 50 kWh και με βάση το πρότυπο WLTP η αυτονομία είναι 340 χλμ., μια αναμφίβολα εντυπωσιακή επίδοση, σε σχεδόν καθημερινές συνθήκες. Ανυπομονούμε να δούμε αν επαληθεύεται στην πράξη. Αλλά και πόσο θα κοστίζει!

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    TASEIS STHN ASFALISH