Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό του Yaris Cross οι πρώτες εντυπώσεις μας είναι πολύ καλές. Αρχικά στο κομμάτι της κατασκευής, το ταμπλό αποτελείται από σκληρά πλαστικά και μια μαλακή φάσα στο πάνω μέρος του, υλικά τα οποία σε κερδίζουν με την ποιότητα και τη συναρμογή. Ομοίως θετική ήταν η απτή αίσθηση που λάβαμε από τα χειριστήρια σε τιμόνι, κεντρική κονσόλα και υπόλοιπους μοχλοδιακόπτες, λίγο καλύτερα θα θέλαμε ίσως μόνο τα πλαστικά στα χειριστήρια στις πόρτες.
Συνεχίζοντας, η εργονομία είναι απροβλημάτιστη (σ.σ. όπως συμβαίνει γενικότερα στα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας), ενώ στο κομμάτι της σχεδίασης θα βάλουμε πάλι υψηλό βαθμό, γιατί στο μάτι η καμπίνα του Yaris Cross δείχνει μοντέρνα και hi-tech. Σε αυτό συμβάλλει προφανώς και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο (9 ιντσών από την έκδοση Style και πάνω, 8άρα στις Active, Active Plus), αλλά και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών.
Αν θέλαμε τώρα να βρούμε ψεγάδια ή καλύτερα να προτείνουμε στην Toyota σημεία που μπορεί να βελτιώσει, αυτά θα ήταν μια ποτηροθήκη κάτω από τον αριστερό αεραγωγό, μόνο και μόνο για να μην πάει εκατοστό ανεκμετάλλευτο.
Χώροι: Ευρύχωρο, άνετο και με καλό πορτ-μπαγκάζ Οι μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με το Yaris έχουν χαρίσει στο Yaris Cross μία πιο ευρύχωρη καμπίνα. Στα ατού του είναι το πορτ-μπαγκάζ, το οποίο έχει χωρητικότητα 397 λίτρα (320 λίτρα στην τετρακίνητη έκδοση) και έτσι μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας παρόλο που η τιμή αυτή συγκαταλέγεται στο μ.ο της κατηγορίας. Ταυτόχρονα, ο διπλός πάτος βολεύει, ενώ υπάρχει και ένα σύστημα με ιμάντες για καλύτερη τακτοποίηση των πραγμάτων στο πορτ-μπαγκαζ, η πόρτα του οποίου είναι ηλεκτρικά ανοιγόμενη και η εταζέρα υφασμάτινη (όπως στα Ford), ώστε χωράνε πιο ογκώδη αντικείμενα.
Περνώντας στην καμπίνα, ο οδηγός θα βρει αμέσως την ιδανική θέση οδήγησης και τα καθίσματα είναι ξεκούραστα, ενώ στην πίσω σειρά 2 ενήλικες θα καθίσουν άνετα όσον αφορά τον αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι και θα έχουν καλή ορατότητα από μέσα προς τα έξω. Ο τρίτος θα στριμωχθεί λίγο, όμως μην ξεχνάμε πως το πλάτος του Yaris Cross είναι μικρότερο από τα περισσότερα μοντέλα του ανταγωνισμού γιατί η Toyota ήθελε να είναι εύκολο και ευέλικτο μέσα στην πόλη (κύκλος στροφής 11,2 μ.).