ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις αυτοκίνητο; Δες τώρα 3 οικογενειακά μοντέλα με μέχρι 15 χιλιάρικα, που συνδυάζουν χαμηλή τιμή, χώρους και επιδόσεις.

Τρία οικογενειακά οχήματα σε τιμή...μικρού! Ποιο ξεχωρίζει; Ποιο θα προτιμήσετε εσείς;

Ώρα να αλλάξεις αυτοκίνητο;

78.216 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2017)

Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις αυτοκίνητο; Δες τώρα 3 οικογενειακά μοντέλα με μέχρι 15 χιλιάρικα, που συνδυάζουν χαμηλή τιμή, χώρους και επιδόσεις. Εσύ ποιο θα διάλεγες;

Οι «μικροί» σε κυβισμό turbo κινητήρες βενζίνης έρχονται για να συνδυάσουν την πολύ καλή οικονομία κίνησης, με τις γρήγορες επιδόσεις και την πολύ καλή απόδοση, παίρνοντας πλέον κεφάλι έναντι του diesel. Ιδίως στα μικρομεσαία, οικογενειακά αυτοκίνητα, οι κινητήρες αυτοί ταιριάζουν γάντι στον ταξιδιάρικο χαρακτήρα τους, αφού δεν θα απαιτήσουν πολύ καύσιμο στο ταξίδι, ενώ έχουν και τη δυνατότητα με τη βοήθεια του turbo να πραγματοποιήσουν γρήγορες προσπεράσεις. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο είναι πως η τιμή αγοράς τους είναι κατά μερικές χιλιάδες ευρώ χαμηλότερη σε σχέση με τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους, ενώ φυσικά διαθέτουν και τους απαραίτητους χώρους για αν φιλοξενήσουν μια ολόκληρη οικογένεια, ακόμα και αν τα παιδιά πλέον έχουν μεγαλώσει… Παρακάτω, λοιπόν, συγκρίνουμε τρεις από τις πιο αξιόλογες και προσιτές προτάσεις της αγοράς, οι οποίες κοστίζουν το πολύ 15.000 ευρώ. Το Ford Focus με το γνωστό 1.000άρη Ecoboost κινητήρα, στην έκδοση με 125 ίππους, με τα Nissan Pulsar και SEAT Leon, αμφότερα στα 1,2 λίτρα και με 115 και 110 άλογα αντίστοιχα. 

Σχεδίαση: Το Focus τραβάει το μάτι περισσότερο
Η καλαίσθητη σχεδίαση και η ομορφιά ενός αυτοκινήτου είναι υποκειμενικές έννοιες, ωστόσο ανάμεσα στα τρία μοντέλα το Focus έχει πιο μοντέρνα και δυναμικά επιμέρους  χαρακτηριστικά. Σε αυτά ξεχωρίζουν το εντυπωσιακό μπροστινό μέρος με την χρωμιωμένη, «κυψελωτή» τραπεζοειδή μάσκα, τα μακρόστενα δυναμικά LED φανάρια και το καπό με τα μυώδη powerdomes.
Από την πλευρά του, το Leon έχει να αντιπαρατάξει το πιο compact και «αθλητικό σουλούπι» από τα τρία μοντέλα, διαθέτοντας πιο έντονες ακμές και γωνίες τόσο μπροστά, όσο και πίσω, αλλά ταυτόχρονα και επίπεδες επιφάνειες, ενώ τέλος το Nissan Pulsar έρχεται λίγο πιο συγκρατημένο, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως του λείπει ομορφιά ή δυναμισμός. Αντιθέτως. Το σφηνοειδές μπροστινό μέρος, με μεγάλο το λογότυπο της φίρμας και τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα, αρέσει πολύ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL