Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις αυτοκίνητο; Δες τώρα 3 οικογενειακά μοντέλα με μέχρι 15 χιλιάρικα, που συνδυάζουν χαμηλή τιμή, χώρους και επιδόσεις. Εσύ ποιο θα διάλεγες;
Οι «μικροί» σε κυβισμό turbo κινητήρες βενζίνης έρχονται για να συνδυάσουν την πολύ καλή οικονομία κίνησης, με τις γρήγορες επιδόσεις και την πολύ καλή απόδοση, παίρνοντας πλέον κεφάλι έναντι του diesel. Ιδίως στα μικρομεσαία, οικογενειακά αυτοκίνητα, οι κινητήρες αυτοί ταιριάζουν γάντι στον ταξιδιάρικο χαρακτήρα τους, αφού δεν θα απαιτήσουν πολύ καύσιμο στο ταξίδι, ενώ έχουν και τη δυνατότητα με τη βοήθεια του turbo να πραγματοποιήσουν γρήγορες προσπεράσεις. Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο είναι πως η τιμή αγοράς τους είναι κατά μερικές χιλιάδες ευρώ χαμηλότερη σε σχέση με τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις τους, ενώ φυσικά διαθέτουν και τους απαραίτητους χώρους για αν φιλοξενήσουν μια ολόκληρη οικογένεια, ακόμα και αν τα παιδιά πλέον έχουν μεγαλώσει… Παρακάτω, λοιπόν, συγκρίνουμε τρεις από τις πιο αξιόλογες και προσιτές προτάσεις της αγοράς, οι οποίες κοστίζουν το πολύ 15.000 ευρώ. Το Ford Focus με το γνωστό 1.000άρη Ecoboost κινητήρα, στην έκδοση με 125 ίππους, με τα Nissan Pulsar και SEAT Leon, αμφότερα στα 1,2 λίτρα και με 115 και 110 άλογα αντίστοιχα.
Σχεδίαση: Το Focus τραβάει το μάτι περισσότερο
Η καλαίσθητη σχεδίαση και η ομορφιά ενός αυτοκινήτου είναι υποκειμενικές έννοιες, ωστόσο ανάμεσα στα τρία μοντέλα το Focus έχει πιο μοντέρνα και δυναμικά επιμέρους χαρακτηριστικά. Σε αυτά ξεχωρίζουν το εντυπωσιακό μπροστινό μέρος με την χρωμιωμένη, «κυψελωτή» τραπεζοειδή μάσκα, τα μακρόστενα δυναμικά LED φανάρια και το καπό με τα μυώδη powerdomes.
Από την πλευρά του, το Leon έχει να αντιπαρατάξει το πιο compact και «αθλητικό σουλούπι» από τα τρία μοντέλα, διαθέτοντας πιο έντονες ακμές και γωνίες τόσο μπροστά, όσο και πίσω, αλλά ταυτόχρονα και επίπεδες επιφάνειες, ενώ τέλος το Nissan Pulsar έρχεται λίγο πιο συγκρατημένο, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως του λείπει ομορφιά ή δυναμισμός. Αντιθέτως. Το σφηνοειδές μπροστινό μέρος, με μεγάλο το λογότυπο της φίρμας και τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα, αρέσει πολύ.
είπαμε μέχρι τα 20 χιλιάρικα οικογενειακά το φοκους είναι ακτύπητο, με 4 ανεξάρτητες αναρτήσεις , περιμένω τον Γενάρη να το πάρω, αφού η μαζντα και το 3 δεν έρχεται στην Ελλάδα, μπορεί να κοιτάξω και το χιουνται το ι30 αλλά μάλλον μου φαίνεται ακριβό.Με άκαμπτους άξονες αμάξι δεν παίρνω
filippos@ συνηθως δεν υπάρχουν και μεγαλες διαφορές στην τιμή, μπορεί με τον 1000 κινητηρα να εχει παραπλησιες τιμές..αν και θα προτιμουσα τον εκο 1,5 λιτρα . Το μονο αρνητικο είναι πως μαλλον η φορντ είναι λιγο τσιγκούνα στον εξοπλισμό!
Παιδιά ο σκαραβαίος που έχετε στην πρώτη φωτογραφία δεν μπορεί να πάρει αποσκευές πίσω - είναι η μηχανή εκεί. Πείτε τους να τις βάλουν μπροστά! :)
είπαμε μέχρι τα 20 χιλιάρικα οικογενειακά το φοκους είναι ακτύπητο, με 4 ανεξάρτητες αναρτήσεις , περιμένω τον Γενάρη να το πάρω, αφού η μαζντα και το 3 δεν έρχεται στην Ελλάδα, μπορεί να κοιτάξω και το χιουνται το ι30 αλλά μάλλον μου φαίνεται ακριβό.Με άκαμπτους άξονες αμάξι δεν παίρνω
st -δεν υπαρχει περιπτωση το νεο focus να εχει παραπλησια τιμη - οσο και το astra θα πουλιεται και λιγο παραπανω
εννοώ το νέο μοντέλο με τους μεγαλύτερους χώρους , ελπίζω να εχει παρόμοια τιμή πώλησης
filippos@ συνηθως δεν υπάρχουν και μεγαλες διαφορές στην τιμή, μπορεί με τον 1000 κινητηρα να εχει παραπλησιες τιμές..αν και θα προτιμουσα τον εκο 1,5 λιτρα . Το μονο αρνητικο είναι πως μαλλον η φορντ είναι λιγο τσιγκούνα στον εξοπλισμό!