Στο δρόμο: Απολαυστικα Focus και Leon, άνετο το Pulsar
78.218 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2017)
Τα τρία μοντέλα θα ικανοποιήσουν τον οδηγό στο δρόμο, αφού διαθέτουν ποιοτικό, στιβαρό και άνετο πάτημα, δηλαδή χαρακτηριστικά που προσφέρουν άνετες και ξεκούραστες διαδρομές, ακόμα και σε μακρινές αποστάσεις.
Το Ford Focus είναι με διαφορά το πιο οδηγοκεντρικό και το πιο fun to drive. Το στιβαρό πλαίσιο και το «κοφτερό» ηλεκτρικό τιμόνι είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά με τα άλλα μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλά και την πίσω διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων, η οποία απορροφάει άνετα τις ανωμαλίες του δρόμου. ¶νετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Focus θα σας ικανοποιήσει απόλυτα όταν βρεθείτε σε δρόμους με στροφές και έχετε κέφια για πιο δυναμική οδήγηση.
Το πιο ελαφρύ και άκαμπτο αμάξωμα και η νέα πλατφόρμα του SEAT Leon, σε συνάρτηση με τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, χαρίζει στο ισπανικό μοντέλο ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμισμού στο δρόμο. Στις στροφές, χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις και βοηθείται ιδιαίτερα από τα κορυφαία φρένα. Η ανάρτηση, βέβαια, είναι λίγο σφιχτή, ωστόσο αυτή δεν κουράζει τους επιβάτες μέσα στην πόλη, παρά μόνο στις έντονες και απότομες ανωμαλίες. Τέλος το Nissan Pulsar είναι εστιασμένο στην άνεση, με τη μαλακή ανάρτηση να αποδεικνύεται αποτελεσματικότατη στις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να τις αφήνει να μεταφερθούν στο εσωτερικό. Σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ηχομόνωση της καμπίνας, αφήνοντας στο εξωτερικό τους θορύβους. Η καλή ποιότητα κύλισης τονίζει τον άνετο και ποιοτικό χαρακτήρα, ενώ για αυτούς που θα θελήσουν να κινηθούν πιο σπορτίφ, το Pulsar αποδεικνύεται ουδέτερο στις αντιδράσεις, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και ικανοποιητικό σε πληροφόρηση τιμόνι.
είπαμε μέχρι τα 20 χιλιάρικα οικογενειακά το φοκους είναι ακτύπητο, με 4 ανεξάρτητες αναρτήσεις , περιμένω τον Γενάρη να το πάρω, αφού η μαζντα και το 3 δεν έρχεται στην Ελλάδα, μπορεί να κοιτάξω και το χιουνται το ι30 αλλά μάλλον μου φαίνεται ακριβό.Με άκαμπτους άξονες αμάξι δεν παίρνω
filippos@ συνηθως δεν υπάρχουν και μεγαλες διαφορές στην τιμή, μπορεί με τον 1000 κινητηρα να εχει παραπλησιες τιμές..αν και θα προτιμουσα τον εκο 1,5 λιτρα . Το μονο αρνητικο είναι πως μαλλον η φορντ είναι λιγο τσιγκούνα στον εξοπλισμό!
Παιδιά ο σκαραβαίος που έχετε στην πρώτη φωτογραφία δεν μπορεί να πάρει αποσκευές πίσω - είναι η μηχανή εκεί. Πείτε τους να τις βάλουν μπροστά! :)
είπαμε μέχρι τα 20 χιλιάρικα οικογενειακά το φοκους είναι ακτύπητο, με 4 ανεξάρτητες αναρτήσεις , περιμένω τον Γενάρη να το πάρω, αφού η μαζντα και το 3 δεν έρχεται στην Ελλάδα, μπορεί να κοιτάξω και το χιουνται το ι30 αλλά μάλλον μου φαίνεται ακριβό.Με άκαμπτους άξονες αμάξι δεν παίρνω
st -δεν υπαρχει περιπτωση το νεο focus να εχει παραπλησια τιμη - οσο και το astra θα πουλιεται και λιγο παραπανω
εννοώ το νέο μοντέλο με τους μεγαλύτερους χώρους , ελπίζω να εχει παρόμοια τιμή πώλησης
filippos@ συνηθως δεν υπάρχουν και μεγαλες διαφορές στην τιμή, μπορεί με τον 1000 κινητηρα να εχει παραπλησιες τιμές..αν και θα προτιμουσα τον εκο 1,5 λιτρα . Το μονο αρνητικο είναι πως μαλλον η φορντ είναι λιγο τσιγκούνα στον εξοπλισμό!