Ο fun to drive θα αμφιταλαντευτεί ανάμεσα στο Ford Focus και στο SEAT Leon. To πρώτο πλεονεκτεί όταν θέλετε να κινηθείτε σε σπορτίφ ρυθμούς, αφού προσφέρει πιο δυναμική συμπεριφορά σε κλειστά κομμάτια με πολλές στροφές, ενώ το δεύτερο είναι πιο εκρηκτικό και γρηγορότερο σε προσπεράσεις, χωρίς να υστερεί σημαντικά στη συμπεριφορά που παρουσιάζει στα «στροφιλίκια». Ίσως να δίναμε ένα μικρό πλεονέκτημα στο Focus, λόγω της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων που διαθέτει.
O value for money θα δυσκολευτεί πάρα πολύ, αφού η χρηματική διαφορά που χωρίζει τα τρία μοντέλα είναι μικρότερη από 500 ευρώ. Η τελική επιλογή μάλλον θα εξαρτηθεί από επιμέρους τομείς, όπως η εγγύηση, η μεταπωλητική αξία ή ακόμη και το κόστος χρήσης. Και ανάλογα με τον κάθε τομέα γέρνει η ζυγαριά. Ωστόσο, το Pulsar έχει ένα προβάδισμα με το όνομα της Nissan και τη δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης έως τα 6 χρόνια.
Ο tech freak τύπος θα επιλέξει το Ford Focus με σχετική ευκολία, αφού από τα τρία μοντέλα διαθέτει τα περισσότερα τεχνολογικά συστήματα. Αναλυτικά στον στάνταρ εξοπλισμό του είναι το μοναδικό που διαθέτει έγχρωμη οθόνη, με το λειτουργικό Ford SYNC και δυνατότητα φωνητικού ελέγχου. Παράλληλα με το Ford MyKey μπορεί να εξατομικευτούν και να αποθηκευτούν διαφορετικές λειτουργίες του οχήματος, για κάθε χρήστη ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιεί.
Ford Focus 1,0 Ecoboost 125 PS
+Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, λειτουργία κινητήρα, ποιότητα κατασκευής, τιμή αγοράς
- Χώρος αποσκευών και ωφέλιμο πλάτος πίσω, αποτελεσματικότητα φρένων (συγκριτικά)
SEAT Leon 1,2 TSI 110 PS
+ Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, χώροι επιβατών, οδική συμπεριφορά, αποτελεσματικότητα φρένων, ευελιξία
- Λιτή σχεδίαση του ταμπλό και μουντός διάκοσμος, απόσβεση κάποιων ανωμαλίων
Nissan Pulsar 1,2 DiG-T 115 PS
+ Χώροι επιβατών, άνεση, στιβαρότητα κατασκευής, πρακτικότητα, φαρδιά μετατρόχια-«πάτημα», αξιοπιστία Nissan
- Σχεδίαση χωρίς ρίσκα, άτονη οδηγική αίσθηση, μακριές σχέσεις κιβωτίου
Παιδιά ο σκαραβαίος που έχετε στην πρώτη φωτογραφία δεν μπορεί να πάρει αποσκευές πίσω - είναι η μηχανή εκεί. Πείτε τους να τις βάλουν μπροστά! :)
είπαμε μέχρι τα 20 χιλιάρικα οικογενειακά το φοκους είναι ακτύπητο, με 4 ανεξάρτητες αναρτήσεις , περιμένω τον Γενάρη να το πάρω, αφού η μαζντα και το 3 δεν έρχεται στην Ελλάδα, μπορεί να κοιτάξω και το χιουνται το ι30 αλλά μάλλον μου φαίνεται ακριβό.Με άκαμπτους άξονες αμάξι δεν παίρνω
st -δεν υπαρχει περιπτωση το νεο focus να εχει παραπλησια τιμη - οσο και το astra θα πουλιεται και λιγο παραπανω
εννοώ το νέο μοντέλο με τους μεγαλύτερους χώρους , ελπίζω να εχει παρόμοια τιμή πώλησης
filippos@ συνηθως δεν υπάρχουν και μεγαλες διαφορές στην τιμή, μπορεί με τον 1000 κινητηρα να εχει παραπλησιες τιμές..αν και θα προτιμουσα τον εκο 1,5 λιτρα . Το μονο αρνητικο είναι πως μαλλον η φορντ είναι λιγο τσιγκούνα στον εξοπλισμό!