ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Πιο οικονομικό σε κατανάλωση το diesel, πιο γρήγορη η βενζίνη

51.339 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2022)
Ο 1,2 λίτρων κινητήρας του Peugeot 3008 ικανοποιεί απόλυτα με τις επιδόσεις, την οικονομία αλλά και τη λειτουργία του.

Ο 1,2 λίτρων κινητήρας του Peugeot 3008 ικανοποιεί απόλυτα με τις επιδόσεις, την οικονομία αλλά και τη λειτουργία του.

Κάτω από το καπό του βενζινοκίνητου Peugeot 3008 συναντούμε τον βασικό τρικύλινδρο 1,2 λίτρων βενζινοκινητήρα PureTech, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους και, στα 37.000 ευρώ, συνδύαζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, διαμορφώνοντας έναν συνδυασμό που είναι και ικανός σε απόδοση και επιδόσεις όσο και σε λειτουργικά χαρακτηριστικά. Όσον αφορά στις επιδόσεις, το βενζινοκίνητο σύνολο του 3008 του δίνει την δυνατότητα να πετύχει το 0-100 σε 9,5 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα τα 188 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας είναι ελαστικός από χαμηλά και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου του, ενώ η κατανάλωσή του δεν ξεπερνά τα 6,2 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την φίρμα.



Ο 1,5 BlueHDi εφαρμόζει την τελευταία λέξη της diesel τεχνολογίας (16βάλβιδη κεφαλή, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας κτλ., σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων, υγρό εξάτμισης AdBlue κτλ.) καταφέρνοντας να είναι δυνατός, ροπάτος, αλλά και ιδιαίτερα πολιτισμένος σε λειτουργία με χαμηλό θόρυβο και συγκρατημένο κραδασμό. Τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν απόλυτα στον premium προσανατολισμό του μοντέλου, ενώ το αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο έχει την κατάλληλη κλιμάκωση. Η μέση κατανάλωση είναι σύμφωνα με την φίρμα στα 5,1 λτ./100 χλμ. ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις, το 0-100 πετυχαίνεται σε 11,5 δλ. και η μέγιστη τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 189 χλμ./ώρα.

Σελίδα 1Peugeot 3008: Σε ίδια λεφτά & άλογα, θα το πάρεις σε βενζίνη ή diesel;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Hi-tech και με premium περγαμηνές
Σελίδα 3Κινητήρας: Πιο οικονομικό σε κατανάλωση το diesel, πιο γρήγορη η βενζίνη
Σελίδα 4Στον δρόμο: Ανετο αλλά και ευχάριστο
Σελίδα 5Συμπέρασμα: Είναι θέμα οδηγικού προφίλ
PEUGEOT
BRIDGESTONE ODHGOS ELASTIKON