ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στον δρόμο: Ανετο αλλά και ευχάριστο

51.397 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2022)
Στον δρόμο: Ανετο αλλά και ευχάριστο
2 Φωτογραφίες »

Το ανανεωμένο Peugeot 3008 συνδυάζει την άνεση με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά βασισμένο στην εξαιρετική πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform) ανεξαρτήτως κινητήρα. Το 3008 χαρακτηρίζεται από ουδέτερη συμπεριφορά ακόμη και υπό πίεση, ενώ την ευχάριστη εικόνα του σε οδηγικό επίπεδο, έρχονται να συμπληρώσουν η αίσθηση από το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, που είναι άμεσο και ακριβές, η σωστή θέση οδήγησης, τα αποτελεσματικά φρένα, η ευελιξία στην πόλη και το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο. Η προς τα πίσω ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη, ωστόσο αυτό καλύπτεται από την κάμερα οπισθοπορείας και τους αισθητήρες παρκαρίσματος.


Παρά τα 219 χλστ. απόστασης από το έδαφος (στις κορυφαίες για την κατηγορία) και την απορροφητική ανάρτηση, το αμάξωμα δεν κλονίζεται από κλίσεις σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης, εμφανίζοντας στο όριο μια ελαφρά τάση υποστροφής (τα M+S ελαστικά παίζουν το ρόλο τους), που ποτέ δεν εκδηλώνεται απότομα ή απρόβλεπτα. Ο θόρυβος στην καμπίνα είναι χαρακτηριστικά χαμηλός και έτσι τα ταξίδια είναι ήσυχα και απολαυστικά ταξίδια. Η ανάρτηση είναι σφιχτή, χωρίς ωστόσο θυσίες σε άνεση, ενώ στο ανανεωμένο 3008 παρατηρήσαμε ικανοποιητική λείανση των έντονων εγκάρσιων ανωμαλιών.
 

Σελίδα 1Peugeot 3008: Σε ίδια λεφτά & άλογα, θα το πάρεις σε βενζίνη ή diesel;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Hi-tech και με premium περγαμηνές
Σελίδα 3Κινητήρας: Πιο οικονομικό σε κατανάλωση το diesel, πιο γρήγορη η βενζίνη
Σελίδα 4Στον δρόμο: Ανετο αλλά και ευχάριστο
Σελίδα 5Συμπέρασμα: Είναι θέμα οδηγικού προφίλ
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL