Εντυπωσιακό i-cockpit, μικρό σε διάμετρο τιμόνι και πολύ καλή ποιότητα υλικών για το Peugeot e-208.
Εσωτερικό: Καλή ποιότητα & high-tech προφίλ
24.867 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2020)
Οι εντυπώσεις μας από το εσωτερικό των δύο μοντέλων είναι εξαιρετικές, ενώ ως σχόλιο θα αφήσουμε ότι αμφότερα ακολουθούν τη φιλοσοφία της κάθε μάρκας. Το Peugeot e-208 ξεχωρίζει για το i-cockpit και το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, το Zoe έχει στοιχεία που έχουμε συναντήσει στο Clio και μας αρέσουν. Η ποιότητα κατασκευής και υλικών και στα δύο είναι εξαιρετική ένεκα της εκτεταμένης χρήσης μαλακών υλικών, οι ψηφιακοί πίνακες οργάνων ενισχύουν το τεχνολογικό τους προφίλ, το ίδιο και οι κεντρικές οθόνες αφής (σ.σ. μας αρέσει η κάθετη διάταξη του Zoe) ενώ εργονομικά δεν θα τους προσάψεις ατέλειες. Από εκεί και πέρα είναι το ποιο από τα δύο θα σου κάνει περισσότερο κλικ.
Έξυπνος ο σχεδιασμός της θέσης για το κινητό στην κεντρική κονσόλα.
Χώροι: Πιο άνετο το Zoe
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στο 208 είναι τοποθετημένος ψηλά παίζοντας εν μέρει τον ρόλο Head up Display.
Στο κομμάτι των χώρων το Renault Zoe έχει ένα προβάδισμα, όχι τόσο στις μπροστινές θέσεις, όσο περισσότερο στις πίσω γιατί εκεί πέρα από το ότι οι πόρτες ανοίγουν πιο διάπλατα, κάθεσαι πιο άνετα όσον αφορά στον αέρα για τα γόνατα, μιας και στον αέρα για το κεφάλι το e-208 τα καταφέρνει πολύ καλά. Αναφορικά με το εσωτερικό πλάτος, και στα δύο μοντέλα ο τρίτος επιβάτης θα στριμωχθεί, αν και λίγα χιλιοστά παραπάνω έχει το Zoe. Τέλος, περισσότερα λίτρα χώρου αποσκευών υπόσχεται ότι έχει το Zoe (338 λτ. έναντι 311 λτ.), αν και σε αυτό θα αποφανθεί το Test Center του AutoΤρίτη όταν το υποβάλλει στην μέτρηση «Ταμερλάνος».